Points:
19
Points:
1
Sec. Points:
88
Sec. Points:
43
Primary codex:
Chaos Daemons
Primary codex:
Astra Militarum
Sec. codex:
Secondary codex:
Armylist:
Armylist:
+ PLAYER: Bartosz Walczak - Walchuck
+ TK: Walchuck
+ GV: Walchuck
+ ID: WA710
+ ARMY FACTION: Chaos Daemons
+ NUMBER OF UNITS:
+ TOTAL COMMAND POINTS: 2
+ TOTAL ARMY POINTS: 2000
+ PRE GAME STRATEGEMS: 1x Relic, 1x Warlord Trait
+ WARLORD: LORD OF CHANGE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
SECONDARY OBJECTIVES INFORMATION:
No Prisoners: 109
Bring it Down: 9
Assassination: 13
Abhor the Witch: 9
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
== Patrol Detachment - Chaos Undivided -2CP [955pts, 46PL] ==

HQ1: Belakor [420pts, 21PL]
--- Powers: Shrouded Step, Betraying Shades

TR1: Bloodletters [130pts, 6PL]
--- Icon
--- Instument of chaos

TR2: Daemonettes [120pts, 6PL]
--- Icon
--- Instument of chaos

TR3: 3 Nurglings [60pts, 3PL]

EL1: Exalted Flamer [75pts, 4PL]
EL2: 6 Flamers [150 pts, 6PL]

== Patrol Detachment - Tzeentch 0CP [1045pts, 50PL] ==

HQ2: Fateskimmer [145pts, 7PL]
--- Retinue of Horrors
--- Powers: Gaze of fate, Infernal flames

HQ3: Lord of Change [340pts, 17PL]
--- WARDLORD: Incorporeal Form
--- Relic: Impossible Robe
--- Exalted: Master Mutator
--- Baleful Sword
--- Powers: Bolt of Change, Infernal Gateway, Infernal flames

TR3: Blue horrors [70pts, 3PL]
TR4: Pink horrors [150pts, 7PL]
--- Icon
--- Instument of chaos

EL3: 5 Flamers [125pts, 6PL]
EL4: 5 Flamers [125pts, 6PL]

FA1: 3 Screamers [90pts, 4PL]

END OF ROSTER

+++ Z ROKAZU JEGO NAJSWIETSZEGO MAJESTAETU BOGA-IMPERATORA TERRY +++

POUFNE AKTA INKWIZYTORSKIE
WGLAD TYLKO DLA UPOWAZNIONYCH

AKTA SPRAWY II2:G1B:AA37:XD
Proszę podać swój kod dostępu > ***** ***

Trwa sprawdzanie...

Dziękuję Inkwizytorze.
Można kontynuować.

WERBALNY TRANSKRYPT DOKUMENTU ZAPISANEGO W FROMIE OBRAZU

LOKALIZACJA:
DATA: 069.M41

DANE ODZYSKANE Z MODUŁU REJESTRUJACEGO WBUDOWANEGO W SERWITORA TYPU FURAS

DANE TRANSKRYBOWANE PRZEZ BŁAŻEJUS KUCHAREX KAPITUŁA MALLEUS
WYDZIAŁ INKWIZYCJNEJ BIBLIOTEKI DANYCH, FGB SECUNDUS, 070.M41

[Zakłócenia obrazu, szum tła, z którego wyłania się] ciemność. Odległe krzyki cierpiącego człowieka. Błyski światła [prawdopodobnie użycie broni laserowej?]. Odgłos biegu.
Widoczny kusztosz Nieradzeń, związany walką z [obraz nieostry]. Widać niebieskie płomienie [prawdopodobnie] flamery Tzeentcha w liczbie 18 [?]. Pośród nich różowy kształt [herald Tzeentcha?].
[Kamera przesuwa się w prawo] Człowiek [mężczyzna?] w szatach, z widocznymi insygniami Inkwizycji, kapituły Malleus. Mężczyzna krzyczy i biegnie w kierunku kustosza znikając z pola widzenia [Tożsamość niemożliwa do ustalenia]. [Obraz nabiera ostrości] Otoczenie przypomina rozległą jaskinię, czarne ściany są wilgotne. Serwitor porusza się do przodu, jego serwomotory wydając odgłos podobny do wycia wilka przesuwają się wymierzając zamontowany na jego ramieniu ciężki bolter i celując w demony, z którymi walczy kusztosz Nieradzeń. [Obraz poskakuje; rozbłyski światła wywołane trafieniami w flamery sprawiają, że obraz zaślepiony białą poświatą]. Inkwizytor krzyczy
GŁOS I: Kurwa on ma 3+ save, trzeba to klepać w kombacie. Dalej ruszać się, trzeba szybko odnaleźć kości wszechwałów. Młody kulaj 4+ albo zginiemy.
Inkwizytor uderza młotem w jednego z flamerów, rozbłysk i fala uderzeniowa trafiają w serwitora.
[Obraz niedostępny przez 2 minuty 48 sekund].
[Obraz powoli powraca; nabiera ostrości]. Widocznych jest kilku żołnierzy wyposażonych w broń laserową. Przed kamerą pojawia się twarz inkwizytora [Inkwizytor Vaukarz zidentyfikowany].
Marsz przez masywne, kamienne wrota do sporych rozmiarów Sali. Ściany wyłożone szarymi kamieniami, nieznacznie tylko oszlifowanymi. Obraz źródła zapisu staje się panoramiczny. Ciała leżące w pobliżu drzwi, a także na schodach wewnątrz korytarza. Poważne obrażenia i okaleczenia. Kamienie mokre od pokrywającej je krwi.
GŁOS I: Uwaga nadchodzą!
Widać w dole sali poxwalkerów prowadzonych przez heralda plagi Grz’ellhica, składających się z wskrzeszonych żołnierzy Astra Militarum. W kamerze na chwilę widać przebiegającą kobietę [analiza wykazała, że jest to Inkwizytor kapituły Hereticus Prozex]. Gwardia Inkwizytorów rozpoczyna ostrzał, Inkwizytorzy ponownie przygotowują broń do walki wręcz.
Nagle na obrazie pojawia się większa ilość demonów tzeentcha prowadzona przez większego demona władcę zmian. Głowa kutosza Nieradzenia wybucha, po tym jak nie zdał fnp od mortali. Inkwizytorzy stojący w odległości 3 metrów od kustosza zostają porażeni błyskawicami, które trafiły kustosza i padają na ziemię.
[Fala uderzeniowa trafia w serwitora; obraz pozostaje czarny przez nieustalony czas].
[Obraz powraca]. Zbliżenie kruczej twarzy władcy zmian. Większy demon rzuca czymś za najbliższym głazem i powracając wzrokiem do serwitora ma rozbawiony wyraz twarzy.
Głos W: Witaj, zabawko! Jestem Vladokura i właśnie zdałem szarżę.
Błysk światła.
Krzyk [słowa są niezrozumiałe, ale analiza techników odtworzyła słowa – KURWA KOSTKI MAJĄ SIĘ TOCZYĆ TAK ŻEBYM WIDZIAŁ].
[Obraz gaśnie].
+++ Koniec zapisu +++
+ PLAYER: Adam Osojca, Jib, KA175
+ TK: Adam "Jib" KA175
+ GV: Jibjaba

+ ARMY FACTION: Imperial Guard
+ TOTAL COMMAND POINTS: 6-3-1-1=1 CP
+ TOTAL ARMY POINTS: 2000
+ TOTAL KILL POINTS / NUMBER OF UNITS: 11
+ TOTAL MODELS: 15
+ REINFORCEMENT POINTS: 5
+ PRE GAME STRATEGEMS: Warlord trait (-1CP) ,Tank Ace (-1CP)

SECONDARY OBJECTIVES INFORMATION:

No Prisoners: 0 VP
Bring it Down: 26 VP
Assassination: 10 VP
Abhor the Witch: 0 VP

== Spearhead Detachment, Imperial Guard,Custom Rgimental Doctrine: Gunnery Experts, Spotter Details (5CP, 2000pts, 118PL) ==

HQ1: Tank Commander [1CP, 245pts, 12PL]
- Demolisher cannon (5pts)
- Heavy bolter (15pts)
- Hunter Killer Missile (5pts)
- Heavy Stubber (5pts)
- Sponsons: 2x Plasma cannon (40pts)
- WARLORD - Tank Ace (Manticore) (1CP)

HQ2: Tank Commander [205pts, 12PL]
- Demolisher cannon (5pts)
- Heavy bolter (15pts)
- Hunter Killer Missile (5pts)
- Heavy Stubber (5pts)

EL1: Master of Ordnance [35pts, 2PL]

FA1: Hellhounds [220pts, 12PL]
- 2x Hellhound:
-- Heavy flamer

FA2: Armoured Sentinels [80pts, 6PL]
- 2x Armoured Sentinel
-- Plasma Cannon

HS1: Deathstrike [120pts, 7PL]

HS2: Leman Russ Battle Tanks [315pts, 20PL]
- 1x Leman Russ Battle Tank
-- Demolisher cannon (5pts)
-- Heavy bolter (15pts)
- Leman Russ Battle Tank
-- Punisher gatling cannon (20pts)
-- Heavy bolter (15pts)

HS3: Leman Russ Battle Tanks [315pts, 20PL]
- 1x Leman Russ Battle Tank
-- Demolisher cannon (5pts)
-- Heavy bolter (15pts)
- Leman Russ Battle Tank
-- Punisher gatling cannon (20pts)
-- Heavy bolter (15pts)

HS4: Manticore [1CP, 155pts, 9PL]
- Tank Ace - Full Payload

HS5: Manticore [9PL, 155pts]
- Tank Ace - Full Payload

HS6: Manticore [9PL, 155pts]

++TOTAL (5CP, 118PL, 2000pts)++

Tło fabularne armii:

0.845.550.M41: Jednostka badawcza Adpetus Mechanikus zgłasza wykrycie nowej planety w segmencie Pacificus.
Planeta zostaje oznaczona symbolem SP/00098705.
Według raportu planeta znajduje się w odpowiedniej odległości od rodzimej gwiazdy, a na jej powierzchni powinna występować woda w stanie ciekłym – wszystko wskazuje na to że planeta nadaje się do zasiedlenia.

0.010.581.M41: Astra Cartographica, na podstawie misji eksploracyjnej wykonanej przez licencjonowanego rouge tradera, potwierdza zdatność planety do podtrzymania życia.
Raport z misji przedstawia planetę jako rajski ogrod, ktory może stać się wybawieniem dla wiecznie głodujących planet uli z pobliskiego układu.

0.567.620.M41: Pierwsza misja kolonizacyjna kończy się porażką.
Wśrod gęstej puszczy, porastającej większość powierzchni planety odkryto krwiożerczy rodzaj xenosow.
Przerośnięte gady, ktorych ewolucja nie została gwałtownie przerwana, stanowiły zbyt duże wyzwanie dla skromnych sił porządkowych wysłanych wraz z misją kolonizacyjną.
Planetę przemianowano jako Mundus Draco.

0.022.654.M41: Na planetę zostaje wysłany nowo powstały regiment gwardii imperialnej.
Głowną misją gwardzistow jest eksterminacja xenosow, jednak dodatkowym wymogiem jest utrzymanie czystości środowiska planety i przygotowanie jej pod kolejne misje kolonizacyjne.

0.145.689.M41: Po 35 latach, i blisko miliona gwardzistow poźniej, eksterminacja xenosow dobiegła końca.
Kolejne iteracje dowodztwa i taktyki spowodowały całkowite wykluczenie oddziałow piechoty, nawet najlepiej wyposażony piechur stanowił łatwy kąsek dla najmniejszych okazow miejscowej fauny.
Za to dywizja pancerna wspomagana przez lotnictwo i artylerię sprawdziła się wyśmienicie.
Regiment został nazwany Dragon Slayers, i od czasu swojego pierwszego zwycięstwa jest wysyłany wszędzie tam gdzie heretycy czy xenosi proszą się o rozjechanie przez pancerną dumę imperium.