Name:
Name
Points:
6
Points:
14
Sec. Points:
64
Sec. Points:
85
Primary codex:
Chaos Daemons
Primary codex:
Necrons
Sec. codex:
Secondary codex:
Armylist:
Armylist:
TEAM: Strażnicy Dna Tabeli
PLAYER: CHORD

Factions used: Chaos Daemons
Army Points: 1995/2000
Starting Command Points: 5/6
Number of Units / Killpoints: 15
Pre Game Stratagems: Warlord Trait (-1CP)
Warlord: Fateskimmer
No Prisoners: 13 VP (118 wounds)
Bring it Down: 6 VP
Assasination: 13 VP
Abhor the Witch: 9 VP

== Battalion Detachment == Chaos Daemons

HQ1: Be'lakor, Known Powers: Betraying Shades, Shrouded Step, Smite [21PL][420pts]
HQ2: Tranceweaver, Known Powers: Delightful Agonies, Smite [4PL][70pts]
HQ3: Fateskimmer: Retinue of Horrors, Ritual Dagger, Known Powers: Infernal Flames, Infernal Gateway, Smite; Warlord trait: Incorporeal Form [7PL][145pts] -1CP

TR1: Daemonettes: 1x Alluress, 1x Chaos Icon, 1x Instrument of Chaos, 9x Daemonette [6PL][120pts]
TR2: Daemonettes: 1x Alluress, 1x Chaos Icon, 1x Instrument of Chaos, 9x Daemonette [6PL][120pts]
TR3: Daemonettes: 1x Alluress, 1x Chaos Icon, 1x Instrument of Chaos, 9x Daemonette [6PL][120pts]
TR4: Bloodletters: 1x Bloodreaper, 1x Chaos Icon, 1x Instrument of Chaos, 9x Bloodletter [6PL][130pts]

El1: Flamers (5):1xPyrocaster, 4x Flamers [6PL][125pts]
El2: Flamers (5):1xPyrocaster, 4x Flamers [6PL][125pts]
El3: Flamers (5):1xPyrocaster, 4x Flamers [6PL][125pts]
El4: Exalted Flamer [4PL][75pts]
El5: Beast of Nurgle [4PL][80pts]
El6: Fiends (4):1xBlissbringer, 3xFiend [10PL][140pts]

FA1: Flesh Hounds: 1xGore Hound, 4xFlesh Hound [5PL][95pts]

HS: Skullcannon [5PL][100pts]




Story:
Atmosfera na spotkaniu była nieco nerwowa. Regularność tych narad jakimś cudem nie przyzwyczaiła prawie żadnego z uczestników do bezowocnych prób usprawnienia metod realizacji ich gargantuicznie trudnego zadania. Cztery postacie zasiadające przy pięciokątnym stole, ogarniała pewna specyficzna mieszanka znudzenia i napięcia charakterystyczna dla wielokrotnych prób zorganizowania czegoś bez wyraźnych sukcesów.
- To może jakieś, nie wiem, ulotki? – Lekko sfrustrowany głos pierwszego z demonicznych Książąt przetoczył się po sali jak grom. – Przełóżmy nasz przekaz w trochę bardziej zrozumiałą dla śmiertelnych formę i wrzućmy na te wszystkie skórzaste pergaminy. Zrzucimy to z karoc i może coś im do tych zakutych łbów trafi?
- Moje pergaminy?! – Różowy pysk Pana Cedzaka pobladł. – Mości Książę! Tak trudno dziś do dobrą, czystą skórę! Wszyscy śmiertelnicy wytatuowani albo poharatani, na czym miałbym spisywać formuły i zaklęcia?
Zwierz pochrapywał dość pasywnie po trzeciej stronie stołu nie wnosząc nic to toczącej się dyskusji, a Tkaczku siedzącu na fikuśnym krześle przy czwartej krawędzi przystąpiłu do ostrożnego mitygowania Kolejnego Wspaniałego Planu Księcia:
- Najmroczniejszy Mistrzu, zwróciłubym uwagę, że kiedy ostatnim razem próbowaliśmy takiego podejścia… – spojrzału na Pana Cedzaka.
- 127 lat temu, Pirnagas V, trzy miasta na północnej półkuli – podrzucił przeglądając nieskończony stos papieru leżący przed nim na stole.
- … reakcja nie była zbyt pozytywna, Ci którzy nie zracjonalizowali sobie naszego przesłania jako jakiegoś błędu, dywersji lub żartu, ale uwierzyli w jego pozaświatowe pochodzenie popadali w kompletne szaleństwo jeszcze szybciej niż przy standardowym podejściu.
- To może ustawmy te płonące latadła w wielką konstrukcję na niebie opisującą graficznie, co mamy do powiedzenia? – Głos Mrocznego Mistrza znów zapałał entuzjazmem.
- Moje podpalacze? – Jęknął przerażony Pan Cedzak.
- Też już było – westchnełu Tkaczku. – Uznali to za nalot napalmem, nikt nie zatrzymał się żeby przyjrzeć się obrazom.
- Wielkie megafony? Można by jakieś podkraść tym no siostrom tym… jak się one nazywały? – Zgodnie z prastarymi prawidłami rządzącymi każdą organizacją, Książę przekonany do porzucenia jednego złego pomysłu podrzucał następny, jeszcze gorszy.
Zwierz przebudził się na moment.
- Gblphamgam – zakrztusił się własną flegmą, odchrząknął, zacharczał i oświadczył – A czemu nie zrobimy, po staremu, jak zwykle? Przekażmy naszą listę prosto do ich umysłów w ładnie uporządkowanych podpunktach, wszystko jasne i klarowne. Ze szczególnym naciskiem na siódmy. – Dodał i zwinął się z powrotem do drzemki.
- Szósty. Dziewiąty – Wtrącili pozostali odruchowo.
- Nie wiem czy już tego nie poruszałem – zaczął Książę, choć wszyscy wiedzieli, że poruszał nie raz. – Ale wydaje mi się, że numerowanie tych postulatów było błędem, śmiertelnikom nie zostaje w ich miałkich umysłach nic poza tymi liczbami. No może jakieś urywki doniosłej treści naszego przesłania, ale kompletnie pozbawione sensu i pchające ich raczej w otchłań szaleństwa i niż w kierunku budowania lepszego świata – zasępił się. – Musimy opracować jakąś sensowną alternatyw…
W tym momencie sala zadrżała, a na zewnątrz rozległ się głośny wystrzał z działa i w radosną wrzawę wpadły ganiające się po dziedzińcu ogary oraz biesy. Zaraz potem w ślad za pierwszym sygnałem, muzycy na murach twierdzy zadęli w trąby ogłaszając, że stan niekończącej się burzy energii zaczął sprzyjać krótkiemu wypadowi za zasłonę.
- Ale to następnym razem najwyraźniej – podsunęłu Tkaczku.
- To zbieraj swoje legionu! Panie Cedzak budź Pan płaszczki i wskakuj na dysk. – Pogonił swoich podkomendnych Książę. – Wylatujemy za trzy półcykle. – Delikatnie szturchnął śpiącego Zwierza. – Pobudka! Robota wzywa, dziś zrobimy to…
- … klasycznie. – Mlasnął Zwierz i demoniczni adiutanci pognali formować swe legiony, by kolejny wieczór spędzić tak, jak spędzali każdy inny demoniczny wieczór od niepamiętnych czasów. Próbując nauczyć wyjątkowo tępych śmiertelników czegoś o życiu i innych tam ważnych sprawach.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Player #8: Tomasz "Gyto" Garkowski
Team: Poland
Factions Used: Necrons
Army Points: 2000pts
Reinforcement Points: 0pts
Number of Units / Killpoints: 19 Kill Points
Pre Game Stratagems: 1x DYNASTIC HEIRLOOMS (-0CP Trazyn) , Warlord trait (-1CP)
Starting Command Points: 2
Warlord & Trait: TRAZYN THE INFINITE -
Army Trait: COMMAND PROTOCOLS: 6. Protocol of the Conquering Tyrant (can change pregame)

Secondary Objectives Information
No Prisoners: 171 wounds
Bring it Down: 0VP
Assassination: 10VP
Abhor the Witch: 0VP
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
== Outrider Detachment - Necrons - Custom atributes: Eternal Conquerors, Relentlessly Expansionist
HQ2: Technomancer with canoptek control node [80pts, 5PL]
-- Relic: Veil of Darkness (-0CP trazyn ability) Warlord trait (-1CP): THRALL OF THE SILENT KING
HQ3: Chronomancer [110pts, 7PL], Entropic lance
-- Cryptek Arkana: Countertemporal Nanomines

FA1: Tomb Blades [60pts, 4PL]
--3x Tomb Blade with Particle beamer
FA2: Tomb Blades [69pts, 4PL]
--3x Tomb Blade with Particle beamer and Shadowloom
FA3: Tomb Blades [115pts, 8PL]
--5x Tomb Blade with Particle beamer and Shadowloom
FA4: 5x CANOPTEK WRAITHS [175pkt 12PL]
FA5: 9x Canoptek scarab swarms [135pts, 6PL]
FA6: 8x Triarch Praetorian with Rod of covenant [176pts 12PL]

Elit1: Skorpekh Destroyers [90pts, 4PL]
--1x Skorpekh Destroyer with Hyperphase reap-blade
--2x Skorpekh Destroyer with Hyperphase threshers
Elit2: Skorpekh Destroyers [90pts, 4PL]
--1x Skorpekh Destroyer with Hyperphase reap-blade
--2x Skorpekh Destroyer with Hyperphase threshers

HS1: Lokhust Destroyers (285pts, 15PL):
--6x Lokhust Destroyer, gauss cannon
--1x Lokhust Heavy Destroyer, Gauss destructor
HS2: 1x Heavy Lokhust Destroyer with Gauss destructor (50pts, 3PL):

NFFFFFFO1: (Viral Construct): Canoptek Plasmacyte [15pts, 1PL]
NFFFFFFO2: (Viral Construct): Canoptek Plasmacyte [15pts, 1PL]
NFFFFFFO3: (Viral Construct): Canoptek Plasmacyte [15pts, 1PL]

== Patrol Detachment - Necrons - Custom atributes: Eternal Conquerors, Relentlessly Expansionist
HQ1: TRAZYN THE INFINITE, WARLORD [90pts 5PL]

TR1: 5x Immortal with tesla carabine [ 80pts 4PL]

FA1: 5x CANOPTEK WRAITHS [175pkt 12PL]
FA2: 5x CANOPTEK WRAITHS [175pkt 12PL]

END OF ROSTER

LORE:

"I am not capricious, nor am I given to cruel acts for their own sakes. It is simply a fact that you and your kind have trespassed, and thus invited extermination. Curse you for putting me to this inconvenience."

- Anrakyr the Traveller

Zaledwie kilka godzin po zwycieskiej kampani na planecie Carnac sily Pherona Atatuseka docieraja na pobojowisko. Atatusek dowiadujac sie ze chwalebna bitwa przeciwko pomiota starszych zostala juz wygrana uznaje ze okryl sie hanba nie odpowiadajac na wezwanie Anrakyra podróżnika na czas ktory setki lat wczesniej uratowal jego wybudzajacy sie swiat grobow przed zaglada z rak zielonoskórych. Pelen zalu i wstydu prosi o wyznaczenie mu celu ktorego wykonanie zmyłby hanbe z jego dynastii. Anrakyr bez zastanowienia wskazuje mu odszukanie jednej z pradawnych "bibliotek" ktora przed wielkim snem znajdowala sie w poblizu serca galaktyki w ktorej podobno znajduje sie pradawny artefakt stworzony przez cryptekow dynastii Oruscar potrafiacy wskazac miejsce a co wazniejsze STAN kazdego swiata grobow. Taka "mapa" mogla by znacznie pomoc w staraniach Anrakyra. Slyszac to bedacy na planecie Trazyn nieskonczony niespodziewanie oferuje swoja pomoc.

Atatusek docierajac w poblize centrum galaktyki natrafia na dziwna rase klonow przypominajaca mieszkancow tak zwanego "imperium czlowieka" jedynie nieco nizszych, ale po krotkiej inspekcji rownie zacofanych jak reszta ras galaktyki. Atatusek w swojej litosci wysyla wiadomosc do insektow prowadzacych prace wydobywcze w sektorze o natychmiastowe jego opuszczenie co bardzo szybko prowadzi do otwartej agresji ze strony rasy klonow. Atatusek przepelniony gniewem z powodu arogancji napotkanych "szczurow" rozpoczyna kampanie eksterminacji zlecajac swoim sluga Bru'ajnesowi (nadworny chronomancer) i Dzew'neheku (jeden z zaufanych technomanserow) zniszczenie wszystkich pomniejszych ras ktore spotkaja w systemie samemu prowadzac dalsze poszukiwania zaginionego artefaku.

Bru'ajnesowi i Dzew'heku otrzymuja skromne sily skladajace sie z jednostek canoptek kontrolowanych przez Dzew'heku ktorych zadaniem bedzie przeszukanie powierzchni napotkanych planet oraz grupy wyrzutkow (niszczycieli) chcacych zwiekszyc wydajnosc eksterminacji napotkanych form zycia i odzielaja sie od reszty swoich pobratyncow z armii Atatusek przeprowadzajacych wlasnie masakre klonow na innym froncie. Swoja pomoc w tym zadaniu oferuja Trazy wraz z swoimi immortalami oraz pretorianie ktorzy podróżują z orszakiem Atatusek juz od Carnac.