Points:
14
Points:
6
Sec. Points:
73
Sec. Points:
50
Primary codex:
Aeldari
Primary codex:
Necrons
Sec. codex:
Secondary codex:
Armylist:
Armylist:
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
* Player: Jerzy "Scout" Gliwicki
* Team: Biel-Tan 2
* Factions used: Aeldari - Craftworlds

* Army points: 2000
* Reinforcement Points: none pts
* Number of Units / Killpoints: 15

* Pre Game Stratagems: none
* Starting Command Points: 3


* Secondary Objectives Information
* Assassination: 7
* Bring it Down: 14
* No Prisoners: 3
* Abhor the Witch: 6
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

== *Far-Flung Craftworld* (Warding Runes, Children of the Open Skies) Spearhead Detachment = -3 CP, [107 PL, 2000 pts] ==

HQ1: Farseer Skyrunner [6 PL, 125 pts] 1. Fateful Divergence, 3. Ghostwalk, Smite, Warlord, Witchblade

TR1: 5 Rangers [4 PL, 65 pts] 5xRanger
TR2: 5 Rangers [4 PL, 65 pts] 5xRanger
TR3: 5 Rangers [4 PL, 65 pts] 5xRanger

EL1: Wraithlord [8 PL, 145 pts] 2 x Shuriken Catapult, 2xAeldari Missile Launcher, Ghostglaive
EL2: Wraithlord [8 PL, 130 pts] 2 x Shuriken Catapult, 2xAeldari Missile Launcher

FA1: 5 Shining Spears [11 PL, 205 pts] 4xShining Spear, Shining Spear Exarch (Expert Lancers, Star Lance, Twin Shuriken Catapult)
FA2: 3 Shining Spears [5 PL, 105 pts] 2xShining Spear, Shining Spear Exarch (Laser Lance, Twin Shuriken Catapult)

HS1: Falcon [9 PL, 170 pts] Spirit Stones, Starcannon, Twin Shuriken Catapult
HS2: Falcon [9 PL, 170 pts] Spirit Stones, Starcannon, Twin Shuriken Catapult
HS3: Falcon [9 PL, 170 pts] Spirit Stones, Starcannon, Twin Shuriken Catapult
HS4: Fire Prism [9 PL, 175 pts] Spirit Stones, Twin Shuriken Catapult
HS5: Fire Prism [9 PL, 175 pts] Spirit Stones, Twin Shuriken Catapult
HS6: Fire Prism [9 PL, 175 pts] Spirit Stones, Twin Shuriken Catapult

NFO: Seer Council (Unit) [3 PL, 60 pts] Warlock Skyrunners (6. Empower/Enervate, Smite, Warlock Skyrunner (Witchblade))

+++++++++++++++++++++++++FLUFF++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Zapasowy rdzeń shurikenowy kołysał się zaczepiony o bandolierę zwiadowcy. Dynamiczne manewry pojazdu, pomimo zaawansowanych systemów
napędowych wytrącały zawieszony ekwipunek ze spokojnej równowagi
w jakiej były w czasie podróży przez Pajęczy Trakt. Prędkość i precyzja uderzenia
były czynnikami decydującymi o powodzeniu misji. Pozostawieni na powierzchni planety
Władcy Upiorów, strzegący przynęty w postaci
spaczonego przez Chaos starożytnego artefaktu Mon'Keigh zostali wybudzeni przez intruzów.
Przetrzymując pierwsze uderzenie przeciwnika, dają czas pozostałym siłom na atak z zaskoczenia i pozyskanie informacji
poszukiwanych przez Radę Proroków.
Informacji, które równie dobrze mogą być zdobyte z wraków pojazdów i martwych ciał przeciwników.