Points:
20
Points:
0
Sec. Points:
90
Sec. Points:
20
Primary codex:
Tyranids
Primary codex:
Adeptus Astartes
Sec. codex:
Secondary codex:
Armylist:
Armylist:
+ PLAYER: Wojciech Staniszewski
+ TK: Wost
+ GV: Wost
+ ID: WA807
+ ARMY FACTION: Tyranids
+ DETACHMENT: Invasion Fleet
+ TOTAL ARMY POINTS: 2000

+SECONDARY OBJECTIVES INFORMATION:
Bring it down: 21
Assasinate: 12

+++++++++++++++++++++++++++++++++

CHARACTERS

Hive Tyrant (260 Points)
• Warlord
• 1x Heavy venom cannon
1x Monstrous bonesword and lash whip
• Enhancements: Adaptive Biology

Neurotyrant (105 Points)
• 1x Neurotyrant claws and lashes
1x Psychic scream

Old One Eye (140 Points)
• 1x Old One Eye’s claws and talons

OTHER DATASHEETS

Biovores (75 Points)
• 1x Chitin-barbed limbs
1x Spore Mine launcher

Carnifexes (250 Points)
• 2x Carnifex
• 2x Bio-plasma
2x Chitinous claws and teeth
2x Deathspitters with slimer maggots
2x Deathspitters with slimer maggots
2x Spine banks

Lictor (60 Points)
• 1x Lictor claws and talons

Neurogaunts (45 Points)
• 1x Neurogaunt Nodebeast
• 1x Chitinous claws and teeth
• 10x Neurogaunt
• 10x Chitinous claws and teeth

Neurolictor (65 Points)
• 1x Piercing claws and talons

Norn Emissary (290 Points)
• 1x Monstrous rending claws
1x Monstrous scything talons
1x Psychic Tendril

Screamer-Killer (170 Points)
• 1x Bio-plasmic scream
1x Screamer-Killer talons

Trygon (180 Points)
• 1x Bio-electric pulse
1x Trygon scything talons

Tyranid Warriors with Melee Bio-weapons (170 Points)
• 1x Tyranid Prime
• 1x Tyranid Warrior claws and talons
• 5x Tyranid Warrior
• 5x Tyranid Warrior claws and talons

Tyrant Guard (190 Points)
• 6x Tyrant Guard
• 6x Crushing claws and rending claws
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Jegomość: Antoni Rachet Ratusiński
Frakcje w akcji: Ultramarynarze
Punkty Armijne: 1985
Ulepszenia armii (i na której pacynce): Mistrz Wojny Robotów (Porucznik z bronią z fabryki Łącznik), Sieć Zapowiedzi Celów - Twitter Premium (Technicznie rzecz biorąc Marynarz), Biegły Wszechmesjasza (Inżynier Mamoń)
Zasada hufca: Żeliwnaburza głowodzida
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

W latach 1919–1936 rocznice odzyskania niepodległości świętowano w Warszawie jako uroczystości o charakterze wojskowym. Organizowano je zazwyczaj w pierwszą niedzielę po 11 listopada. W 1919 roku nie było sprzyjającej sytuacji by uczcić rocznicę odzyskania niepodległości, ponieważ trwały jeszcze wojny o granice Rzeczypospolitej. Pierwszy raz w pełni uroczyście upamiętniono odzyskanie niepodległości 14 listopada 1920. Tego dnia uhonorowano Józefa Piłsudskiego jako zwycięskiego Wodza Naczelnego w wojnie polsko-bolszewickiej wręczając mu buławę marszałkowską.

HQ:
Marszałek Wielki Koronny Robert Chytromężny
Porucznik z bronią z fabryki Łącznik (Mistrz Wojny Robotów)
Technicznie rzecz biorąc Marynarz (Sieć Zapowiedzi Celów - Twitter Premium)
Inżynier Mamoń (Biegły Wszechmesjasza)

Piechota:
3x Wkładalce (Palowniki szturmowe)
3x Wkładalce (Plazmiczne tępiciele)

Kawaleria:
2x Niebojajsię wzoru Odkupiciel
- Wielce-plazmowy podpalacz
- Działo obrotowo-szybkostrzelne
- Bliźniaczy miotacz odłamkoburzy
- Kapsuła rakiet ikaryjskich

2x Artyści Przemocy, "Kosiarz" i "Rzezacz"
- Kapsuła rakiet ikaryjskich
- Żelaznogradowy ciężki karabin

2x Halny ale w kółko
- pocisk szukająco-mordujący
- burzopalownik

Burzościgacz Ciosomłot