Termin:

 26/09/2020



Lokalizacja: Sklep Bolter, ul. Podwale 6

Limit graczy: 16

Stoły 60x44, raczej gęsto zastawione (min. 1 element terenu na każdy kwadrat 12x12)


Rozkład jazdy:

Każda gra - 2:10h


10:00 - rejestracja

10:15 - start pierwszej gry

12:30 - start 2 gry

14:40 - przerwa

15:00 - start 3 gry

17:30 - sprzątanie i pakowanie


Budowa armii i zasady

1. limit punktowy: 1345

2. max trzy takie same datasheety,

3. początkowe CP do dyspozycji: 12

4. Koszt detachementów oraz zwrot CP za warlorda w detachemencie zgodny z rulebookiem

5. Dopuszczone modele z FW bez limitu (należy posiadać zasady do wglądu dla przeciwnika ze sobą),

6. W przesłanej rozpisce należy określić:

6.1. model warlorda oraz jego warlord trait

6.2. model posiadający darmowy relikt, wraz z nazwą tego reliktu

6.3. wszystkie dodatkowe relikty kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione

6.4. wszystkie dodatkowe warlord traity kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione

6.5. wszystkie psychic power dla każdego modelu mogącego z nich korzystać,

6.6. inne specjalnej umiejętności modeli/jednostek które do tej pory można było wybrać przed grą

7. W kwestiach spornych korzystamy z klaryfikacji WTC.

UWAGA DUŻA ZMIANA: NIE MOŻNA ZMIENIAĆ RZECZY Z PKT.6 PRZED KAŻDĄ GRĄ. RZECZY WPISANE W ROZPISKĘ ZOSTAJĄ TAKIE SAME NA KAŻDĄ GRĘ. (jeżeli masz stratagem umożliwiający np. zmianę czaru na psykerze, możesz go użyć w trakcie gry)

8. Specialist detachementy z książek Vigilus są zabronione.


Tereny na stołach:

w miarę możliwości zgodne z propozycją terenową WTC:

http://worldteamchampionship.com/wp-content/uploads/2020/08/WTC_-2021_WY_TerrainProposal_-8.20.pdf




Kolejność czynności przed grą:

1. gracze wykładają znaczniki zgodnie z rozgrywaną misją

2. gracze wybierają i notują na kartach wybrane secondary objectives

3. gracze rzucają kością. Wygrany wybiera kto będzie Atakującym, a kto Obrońcą

4. Obrońca wybiera stronę na której chce się rozstawiać

5. Gracze deklarują jednostki które będą w rezerwach, w transportach oraz w deep strike (jeśli posiadasz stratagemy które umożliwiają umieszczenie jednostki w deep strike, należy użyć ich teraz).

Co najmniej połowa liczby twoich jednostek oraz nie mniej niż połowa kosztu punktów jednostek musi rozpocząć na stole

6. Gracze umieszczają swoje jednostki na stole na przemian, zaczynając od obrońcy

7. Gracze rzucają kością. Wygrany wybiera, czy chce zacząć, czy chce oddać zaczynanie przeciwnikowi

8. Gracze wykonują wszystkie czynności przed grą (np. scout move, redeploy, itd). Jeśli obaj gracze posiadają takie umiejętności, zaczyna ten który będzie grał jako pierwszy.

9. Rozpoczęcie bitwy



Misje turniejowe:

https://drive.google.com/file/d/1NeCKqKYaOUnQM1BKKW5MJNtWL64f84A7/view?usp=sharing


Każda misja trwa 5 tur.


Rozpiski:

proszę o przesyłanie rozpisek do 24.09.2020 włącznie na adres 40k.turniej@gmail.com

Cutoff wydanych książek: 19.09.2020


Parowania:

pierwsze parowania losowe, kolejne systemem szwajcarskim zgodnie ze zgłoszonymi wynikami.



Wyniki:

Każdy gracz może zdobyć w swojej grze maksymalnie 90VP (45 primary, 3x15 secondary)


Widełki wyliczane z różnicy VP zdobytych w bitwie:


10-10 : 0-5

11-9 : 6-11

12-8 : 12-17

13-7 : 18-23

14-6 : 24-29

15-5 : 30-35

16-4 : 36-41

17-3 : 42-47

18-2 : 48-53

19-1 : 54-59

20-0 : 60+


Do zdobycia jest 60 punktów z gier oraz łącznie 20 punktów za:

a). 10 pkt za poprawną, bezbłędną rozpiskę (nie w formacie wklejki z battlescribe), przesłaną w regulaminowym terminie do 24.08

b). 5 pkt za pomalowaną armię (0pkt - mniej niż 50% pomalowane, 2 - więcej niż 50% pomalowane, 5pkt - 100% i podstawki)

c). 3 pkt za kompletny wyświg (0pkt - brak, 1pkt - na bohaterach, 3pkt - całość)

d). 2 pkt za komplet przygotowanie do gry (kości, miarka, znaczniki, prysznic przed turniejem)




Kontakt: 40k.turniej@gmail.com