Lokalizacja:
Sklep Bolter, ul. Podwale 6
Limit
graczy: 12
Stoły
60x44, w miarę możliwości zgodne z propozycją WTC
Rozkład
jazdy:
Każda
gra - 2:15h
10:00
- rejestracja
10:30 - start pierwszej gry
12:45
- start 2 gry
15:00-15:30 przerwa
15:30
- start 3 gry
17:45 - sprzątanie i pakowanie
Budowa
armii i zasady
1.
limit punktowy: 1444
2.
max trzy
takie same datasheety, nie
tyczy się troopsów i ded. transportów
3.
początkowe CP do dyspozycji: 12
4.
Koszt detachementów oraz zwrot CP za warlorda w detachemencie zgodny
z rulebookiem
5.
Dopuszczone modele z FW bez limitu,
6.
W przesłanej rozpisce należy określić:
7.1.
model warlorda oraz jego warlord trait
7.2.
model posiadający darmowy relikt, wraz z nazwą tego reliktu
7.3.
wszystkie dodatkowe relikty kupione za CP przed grą oraz modele dla
których zostały kupione
7.4.
wszystkie dodatkowe warlord traity kupione za CP przed grą oraz
modele dla których zostały kupione
7.5.
wszystkie psychic power dla każdego modelu mogącego z nich
korzystać,
7.6.
inne specjalnej umiejętności modeli/jednostek które do tej pory
można było wybrać przed grą
8.
W kwestiach spornych korzystamy z klaryfikacji
WTC.
UWAGA
DUŻA ZMIANA: NIE MOŻNA ZMIENIAĆ RZECZY Z PKT.6 PRZED KAŻDĄ GRĄ.
RZECZY WPISANE W ROZPISKĘ ZOSTAJĄ TAKIE SAME NA KAŻDĄ GRĘ.
(jeżeli masz stratagem umożliwiający np. zmianę czaru na
psykerze, możesz go użyć w trakcie gry)
9.
Specialist detachementy z książek Vigilus są zabronione,
10.
Misje secondary z kodeksów/suplementów mogą zastępować misje z
GT, ale do maksymalnie jednej zastąpionej (nie bierzemy misji z kodeksu i suplementu)
Tereny
na stołach:
w
miarę możliwości zgodne z propozycją terenową WTC:
http://worldteamchampionship.com/wp-content/uploads/2020/09/WTC-2021-Terrain-Maps-9.31-Low-Res.pdf
Kolejność
czynności przed grą:
1.
gracze wykładają znaczniki zgodnie z rozgrywaną misją
2.
gracze wybierają i notują na kartach wybrane secondary objectives
3.
gracze rzucają kością. Wygrany wybiera kto będzie Atakującym, a
kto Obrońcą
4.
Obrońca wybiera stronę na której chce się rozstawiać
5.
Gracze deklarują jednostki które będą w rezerwach, w transportach
oraz w deep strike (jeśli posiadasz stratagemy które umożliwiają
umieszczenie jednostki w deep strike, należy użyć ich teraz).
Co
najmniej połowa liczby twoich jednostek oraz nie mniej niż połowa
kosztu punktów jednostek musi rozpocząć na stole
6.
Gracze umieszczają swoje jednostki na stole na przemian, zaczynając
od obrońcy
7.
Gracze rzucają kością. Wygrany rozpoczyna grę jako pierwszy gracz
8.
Gracze wykonują wszystkie czynności przed grą (np. scout move,
redeploy, itd). Jeśli obaj gracze posiadają takie umiejętności,
zaczyna ten który będzie grał jako pierwszy.
9.
Rozpoczęcie bitwy
Misje: z GTPack 2021
Kolejno:
Sweep and Clear
Retrieval
Vital Intelligence
Każda
misja trwa 5 tur.
Rozpiski:
proszę
o przesyłanie rozpisek do 08.07.2021
włącznie na adres turniejewh40k@gmail.com
Cutoff
wydanych książek: 08.07.2021
Parowania:
pierwsze
parowania losowe, kolejne systemem szwajcarskim zgodnie ze
zgłoszonymi wynikami.
Wyniki:
Każdy
gracz może zdobyć w swojej grze maksymalnie 90VP (45 primary, 3x15
secondary)
Widełki
wyliczane z różnicy VP zdobytych w bitwie:
0-5
............................... 10 - 10
6-10
............................... 11 - 9
11-15
........................... 12 - 8
16-20
........................... 13 - 7
21-25
........................... 14 - 6
26-30
........................... 15 - 5
31-35
........................... 16 - 4
36-40
........................... 17 - 3
41-45
........................... 18 - 2
46-50
........................... 19 - 1
51+
.............................. 20 - 0
Do
zdobycia jest 80 punktów z gier oraz łącznie 20 punktów za:
a).
7 pkt za poprawną, bezbłędną rozpiskę (nie w formacie wklejki z
battlescribe), przesłaną w regulaminowym terminie,
b).
5 pkt za pomalowaną armię (0pkt – nic nie pomalowane, 1 - mniej
niż 50% pomalowane, 3 - więcej niż 50% pomalowane, 5pkt - 100% i
podstawki),
c).
2 pkt za kompletny wysywig (0pkt - brak, 1pkt - na bohaterach, 2pkt -
całość)
d).
brak proxy - 6 pkt.