Termin:

31.10.2021



Lokalizacja: Awaria prądu, Bolesława Prusa 9

Limit graczy: zwiększona do 10

Stoły 60x44, w miarę możliwości zgodne z propozycją WTC


Zasady podstawowe:

wejściówka: 30zł, z czego 20zł do wydania na barze, 10zł przeznaczone na nagrody

prosimy o nieprzynoszenie własnych napojów i jedzenia - wszystko można nabyć na miejscu


Rozkład jazdy:

Każda gra - 2:45h


11:00 - rejestracja

11:15 - start pierwszej gry

14:10 - start 2 gry

16:55 - przerwa

17:25 - start 3 gry

20:10 - ogłoszenie wyników, sprzątanie i pakowanie.


Budowa armii i zasady

1. limit punktowy: 2000

2. max 3 takie same datasheety,

3. początkowe CP do dyspozycji: 12

4. Koszt detachementów oraz zwrot CP za warlorda w detachemencie zgodny z rulebookiem

5. Dopuszczone modele z FW bez limitu,

6. W przesłanej rozpisce należy określić:

6.1. model warlorda oraz jego warlord trait

6.2. model posiadający darmowy relikt, wraz z nazwą tego reliktu

6.3. wszystkie dodatkowe relikty kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione

6.4. wszystkie dodatkowe warlord traity kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione

6.5. wszystkie psychic power dla każdego modelu mogącego z nich korzystać,

6.6. inne specjalnej umiejętności modeli/jednostek które do tej pory można było wybrać przed grą

6.7. format rozpiski powinien być zgodny z formatem WTC - przykład można zobaczyć tutaj: przykladowa-rozpiska.txt

przesłanie rozpiski w formacie wklejki z Battlescribe bądź wklejki z aplikacji GW jest równoznaczne z brakiem rozpiski


7. W kwestiach spornych korzystamy z klaryfikacji WTC.

8. Specialist detachementy z książek Vigilus są zabronione,

9. Misje secondary z kodeksów/suplementów mogą zastępować misje z GT,


Tereny na stołach:

w miarę możliwości zgodne z propozycją terenową WTC:

WTC 2021 Terrain Maps 9.31 High-Res.pdf



Kolejność czynności przed grą:

1. gracze wykładają znaczniki zgodnie z rozgrywaną misją

2. gracze wybierają i notują na kartach wybrane secondary objectives

3. gracze rzucają kością. Wygrany wybiera kto będzie Atakującym, a kto Obrońcą

4. Obrońca wybiera stronę na której chce się rozstawiać

5. Gracze deklarują jednostki które będą w rezerwach, w transportach oraz w deep strike (jeśli posiadasz stratagemy które umożliwiają umieszczenie jednostki w deep strike, należy użyć ich teraz).

Co najmniej połowa liczby twoich jednostek oraz nie mniej niż połowa kosztu punktów jednostek musi rozpocząć na stole

6. Gracze umieszczają swoje jednostki na stole na przemian, zaczynając od obrońcy

7. Gracze rzucają kością. Wygrany musi zacząć.

8. Gracze wykonują wszystkie czynności przed grą (np. scout move, redeploy, itd). Jeśli obaj gracze posiadają takie umiejętności, zaczyna ten który będzie grał jako pierwszy.

9. Rozpoczęcie bitwy


Misje:

21 Surround and Destroy
33 PRIORITY TARGET
13 VITAL INTELLIGENCE

Rozpiski:

proszę o przesyłanie rozpisek do 29.10.2021 włącznie na adres turniejewh40k@gmail.com

Cutoff wydanych książek: 23.10.2021


Parowania:

pierwsze parowania losowe, kolejne systemem szwajcarskim zgodnie ze zgłoszonymi wynikami.


Wyniki:

Każdy gracz może zdobyć w swojej grze maksymalnie 90VP (45 primary, 3x15 secondary)


Widełki wyliczane z różnicy VP zdobytych w bitwie:


0-4 ............................... 10 - 10

5-9 ............................... 11 - 9

10-14 ........................... 12 - 8

15-19 ........................... 13 - 7

20-24 ........................... 14 - 6

25-29 ........................... 15 - 5

30-34 ........................... 16 - 4

35-39 ........................... 17 - 3

40-44 ........................... 18 - 2

45-49 ........................... 19 - 1

50+ .............................. 20 - 0


malowanie i proxy nie będą oceniane (proxy dopuszczone tylko jako inne modele na tej samej podstawce co oryginał)