W mrocznej ponurej przyszłości panuje tylko wojna. Święte Imperium Człowieka ciągle zalewają fale herezji, zepsucia oraz szkaradztw z każdego możliwego kąta galaktyki. Wniosek jest bardzo prosty: czeka nas ☠️Slayera☠️

Wraz ze sklepem Warhog.pl Radom (https://www.facebook.com/groups/1103286447254332) serdecznie zapraszamy na turniej w najpopularniejszą na świecie grę bitewną - "Warhammer 40.000".

Gdzie: ACKiM UMCS Chatka Żaka – Mapy Google
Punkty: 1000
Command points: 6
Format: matched Play
Rozpiska: battle-forged
Rozmiar stołu: 44x30 (format incursion)
Wszystkie codexy, suplementy dozwolone
Limit miejsc: 16
Aktualny patch: 9 edycja, Arks of omen grand turnament, aktualny faq
Wpisowe: 30pln gotówka

ZASADA SPECJALNA ODNOŚNIE SECONDARY: "mniej znaczy więcej"
- max 2 frakcyjne secondary
- max 12 VP z każdego secondary

Wyswig: nieobowiązkowy, jeśli model w unicie ma mieć broń x, powinno to być wyraźnie widoczne oraz wyjaśnione przeciwnikowi przed walka.
Proxy: max 1 unit przy zgodności wysokości modelu + ten sam rozmiar podstawki (do decyzji sędziego)
Legalne rozpiski zostaną opublikowane z odpowiednim wyprzedzeniem przed turniejem. Nie ma możliwości zmian po zatwierdzeniu legalności rozpiski.
Każdego gracza obowiązuje posiadanie własnej miarki, kostek, wydrukowanej rozpiski. Prócz tego wymagana jest od gracza podstawowa znajomość własnej armii, aktualnych zasad, misji secondary.

Punkty karne:
- bluzganie i podnoszenie głosu na przeciwnika bądź sędziego
- celowe wprowadzanie przeciwnika w błąd
- przedłużanie swojej tury
- cofanie ruchu
- wykonywanie akcji w nieodpowiedniej turze (np. command phase po ruchu, przypominanie sobie stratagemow itp)
Jeśli zgłoszone: powyższe przewinienia będą karane różnicą w dużych punktach w zależności od decyzji sędziego.
Przykład: gracz A zebrał 2 punkty karne w meczu z graczem B. Wynik dużych punktów: 13:7 dla gracza A. Wynik po zastosowaniu kary: 11:9 dla gracza A.
Na każdą rundę przypada 2h15min.

Wybór secondary oraz jednostek w rezerwie jest tajny.
1. Runda - Desperate raid
2. Runda - Ascesion
3. Runda - Display of spiritual might

System ligowy:
- 1 runda: paringi dobierane losowo
- 2, 3 runda: gracze dobierani są na podstawie dużych punktów. 1 pozycja gra z pozycją 2. Pozycja 3 z pozycją 4 itd. Gracze nie mogą grać drugi raz w tych samych paringach.
- W sytuacji nieparzystej liczby graczy jeden gracz otrzymuje "bye" z wynikiem 15:5
Przewidziane nagrody dla graczy na podium 🥇🥈🥉 jednakże proszę nie zapominać, że mottem każdej gry jest HF&HL