Liczba miejsc: 14
-Adres: WARHOG.PL, Mickiewicza 19a, 26-600 Radom
-Data: 23.03.2024 (sobota)
-Koszt: 30zł całość na nagrody
-Format: 2000pkt
-Budowa armii: battle-forged, matched play, bez zasady Understrenght Units, bez legend i opcji indeksowych.
-Zasady: 10ed Warhammera 40000, Leviathan Tournament Pack, FAQ WTC, zasady wydane do 16.03.2024, zasady specjalne turnieju.
-Stoły: 60”x44"
-Sędziuje: Andrzej „Regis” Schonthaler, Patryk "Travcio" Plewiński
-Termin wrzucania rozpisek do godziny 23:59 dnia 21.03.2024

I gra – Hammer and Anvil / Take and Hold / Scrambler Fields/ Kurier Śmierci "Coś"*

II gra – Sweeping Engagement/ Supply Drop / Minefields/ Odcięcie tyłów*
III gra - Crucible of Battle / Vital Ground / Vox Static
/ Szpieg Marines*

Rozkład godzinowy:
9:00 – 11:50 - I gra
12:05 – 14:55 - II gra
15:20- 18:00 - III gra
18:10 - ogłoszenie wyników

Czas na grę: 170 minut, użycie zegara szachowego jest nieobowiązkowe.

Po 80 minut na gracza przy użyciu zegarów szachowych, pozostałe 10 minut na wybór misji, rezerw, ustawienie terenów itd.
UWAGA: Zegar szachowy jest NIEOBOWIĄZKOWY.
Na 15 minut przed końcem czasu danej gry, nie rozpoczynamy kolejnej rundy.

Rozpiska:
Format powinien być czytelny, z wypunktowaniem opcjonalnego wyposażenia.
Format z apki GW jest dopuszczalny.
Proszę podliczyć ile oddajecie z Bring It Down i Assasination.

Zapisy do dnia 21.03 godziny 23:59. Na TourneyKeeperze należy też wrzucić rozpiskę do godziny 23:59 tego samego dnia.
Wieczorem w piątek 22.03 zostaną także utworzone paringi na pierwszą rundę, wszelkie challenge proszę zgłaszać do czwartku.

Link do zapisów:
https://tourneykeeper.net/Singles/TKAbout.aspx?id=7121

Każdy gracz powinien sprawdzić listę przeciwnika i zgłosić
ewentualne błędy sędziemu.
Punkty karne:

- 5 DP spóźnienie się na 1 i kolejną rundę turnieju
- 5 DP brak wrzuconej rozpiski na TK do godziny 23:59 dnia 21.03
- 3 DP za spóźnione oddanie wyników do 5 minut po czasie (dla obu graczy lub tego, który przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
- 5 DP za spóźnione oddanie wyników do 10 minut po czasie (dla obu graczy lub tego, który przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
- 10 DP za spóźnione oddanie wyników po 10 minutach po czasie (dla obu graczy lub tego, który przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
-1-60 DP - zależnie od przewinienia i decyzji sędziego
- 5 DP – brak przygotowania do turnieju (zasady armii, kostki, miarka)
- 5 DP – brak sprawdzenia rozpiski przeciwnika (nie naliczamy, jeśli przeciwnik nie wgrał rozpiski)

Modelarka:
- Armia Battle Ready – 5 DP
- Armia prawie gotowa (WYSIWYG + ponad 50% modeli pomalowane albo całość armii pomalowana, ale bez WYSIWYG) – 2 DP

- Twoja armia robi wrażenie -- 1 DP
- Proxy/druki/konwersje: proxy są niedopuszczalne, druki są akceptowane o ile odpowiadają oryginalnemu i aktualnemu modelowi. Jeżeli masz wątpliwości czy twój model jest akceptowalny – zgłoś model do Andrzeja Schonthaler do akceptacji. Ta sama zasada dotyczy konwersji.
- Dozwolony jest uproszczony WYSIWYG

Punkty dodatkowe i punkty karne przyznawane są po trzeciej grze (bez wpływu na parowania).
Kolejność miejsc ustalana jest na podstawie:
W pierwszej kolejności liczymy duże punkty (DP). W przypadku remisu pierwszeństwo mają punkty uzyskane z gier. W przypadku dalszego remisu sprawdzamy różnicę VP ze wszystkich gier.

Różnica VP = wynik końcowy DP
0-5 ............................... 10 - 10
6-10.............................. 11 - 9
11-15 ........................... 12 - 8
16-20 ........................... 13 - 7
21-25 ........................... 14 - 6
26-30 ........................... 15 - 5
31-35 ........................... 16 - 4
36-40 ........................... 17 - 3
41-45 ........................... 18 - 2
46-50 ........................... 19 - 1
51+ .............................. 20 – 0

 

TERENY:
Przy każdym ze stołów będzie się znajdować instrukcja dotycząca terenów
Kolejność czynności rozgrywanych przed bitwą:
Zgodnie z GT Leviathan
BYE i spóźnienia:
- Jak będzie nieparzyście, to TO ma BYE w pierwszej, wyjątkiem jest sytuacja gdy będzie osoba spóźniona po oficjalnym rozpoczęciu (wtedy ona dostaje)
- BYE w pierwszej grze wart jest 15 DP, w drugiej 13, w trzeciej 11 DP
- BYE zawsze daje 0 w małych (nie dotyczy W/D/L)
- Splity dozwolone w każdej grze
- Split zawsze wynosi 10:10 w dużych i 0:0 w małych


* Zasady misji dodatkowych:


1. Kurier śmierci "Coś". 10 MP

Każdy gracz wybiera jeden ze swoich unitów i oznajmia przeciwnikowi, że ten unit jest "zarażony".

Celem misji jest dotarcie zarażonym unitem do objectivu w deployu przeciwnika i wykonaniu akcji "zarażania".

Wykonanie akcji według core rules.

By wykonać akcję "zarażania", unit nie musi kontrolować objectivu.

Unit musi zaczynać grę we własnym deployu.

Unit nie może korzystać z żadnych umiejętności przestawienia podczas gry np. zniknięcia z pola bitwy i wyjścia w tej samej turze. Może korzystać z umiejętności "scout".

Wejście do rezerw danym unitem, usuwa infekcję z unitu i możliwość wykonania misji.

Unit może poruszać się w pojeździe, ale zacząć grę musi poza pojazdem.


2. Odcięcie tyłów. 10 MP

Celem misji jest kontrolowanie objectivu w deployu przeciwnika na koniec gry.


3. Szpieg Marines. 10 MP

Celem gry jest przechwycenie i utrzymanie do końca gry jednostki Szpiega.

Model Szpiega znajduje się na środku pola bitwy.

By przechwycić Szpiega, unit musi zakończyć swój ruch stykając się z podstawką Szpiega.

Gracz, którego unit przechwycił Szpiega, zdejmuje model Szpiega i kładzie obok siebie. Od tej pory ten unit jest traktowany jako unit kontrolujący Szpiega.

W momencie zniszczenia unitu kontrolującego Szpiega w efekcie ataków lub umiejętności dystansowych, Szpieg zostaje "upuszczony" w miejsce ostatniego zdjętego modelu z tegoż unitu i jest możliwy do ponownego przechwycenia.

W momencie zniszczenia unitu kontrolującego Szpiega w walce wręcz, model Szpiega zostaje przechwycony przez unit, który wygrał walkę wręcz, zadając ostatni cios.

W momencie skorzystania przez unit kontrolujący Szpiega umiejętności przestawienia podczas gry np. zniknięcia z pola bitwy i wyjścia w tej samej turze, teleportacji, lub wejścia do rezerw, dany unit "upuszcza" Szpiega w miejsce jednego z modeli danego unitu, lub w obrębie podstawki (jeśli to unit jedno modelowy).

Unit kontrolujący Szpiega, może poruszać się w transporcie.


Punkty zdobyte z misji dodatkowych, są uwzględniane przy obliczaniu DP po meczu i mogą przekroczyć limit MP.