Turniej jest anulowany z powodu niskiego zainteresowania




Młyn Fabryczna vol.8 – 11.05.2024

Liczba miejsc: 20
Adres: STAGRAF, ul. Bratysławska 2a, Łódź
Data: 11.05.2024 (sobota)
Koszt: 20zł
Format: 2000pkt
Budowa armii: battle-forged, matched play, bez zasady Understrenght Units, bez legend
Zasady: 10ed Warhammera 40000, Leviathan Tournament Pack, FAQ WTC, zasady wydane do 07.05.2024
Stoły: 60”x44", tereny WTC
Gramy wg zasad FAQ WTC
Rozkład godzinowy:
8:45 – 9:00 - zapisy
9:00 – 12:00 - I gra – Hammer & Anvil / Hidden Supplies/Chosen Battlefield / Priority Targets
12:15 – 15:15 - II gra – Search & Destroy / Chilling Rain/ Scorched Earth
15:30- 18:30 - III gra – Crucible of Battle /Chilling Rain/Take & Hold
18:30 - ogłoszenie wyników
Czas na grę: 180 minut, użycie zegara szachowego jest opcjonalne, po 85 minut na gracza przy użyciu zegarów szachowych, pozostałe 15 minut na wybór misji, rezerw i ustawienie terenów itd.
Na 15 minut przed końcem czasu danej gry, nie rozpoczynamy kolejnej rundy. Przy użyciu zegara szachowego nie rozpoczynamy kolejnej rundy jeśli każdy gracz ma poniżej 5 minut na zegarze.
Zapisy:
W przypadku dużej ilości chętnych, o wejściu będzie decydować kolejność przedpłat.
23124030731111001053000030
Konrad Żebrowski
Kwota: 20zł
Tytułem: imię nazwisko 40k Młyn 8
Przedpłata jest bezzwrotna, przeznaczona na nagrody i wsparcie bazy terenowej lokalu
Proszę również o zapisanie się do TK

Bonusowe punkty:
5 pkt - Rozpiska wklejona do Tourneykeepera do 08.05 włącznie w poprawnym formacie (WTC, albo z apki GW )
2 pkt - za 100% pomalowanych modeli (ocena sędziego) ALBO 1 pkt za 50%
2 pkt - za 100% modeli z WYSYWIG (ocena sędziego) ALBO 1 pkt za 50%
1 pkt - za rozróżnienie oddziałów (ranty, wyróżniające się naramienniki, gumki itd.), armia z oddziałami niewymagającymi rozróżnienia (każdy unit w rozpisce jest inny) dostaje ten 1 pkt z automatu.
5 DP za przygotowanie do turnieju (miarka, kostki i zasady swojej armii)
Punkty karne:
- 3 DP za spóźnione oddanie wyników do 5 minut po czasie (dla obu graczy lub tego, który przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
- 10 DP za spóźnione oddanie wyników do 10 minut po czasie (dla obu graczy lub tego, który przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
- 20 DP za spóźnione oddanie wyników po 10 minutach po czasie (dla obu graczy lub tego, który przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
-1-60 DP - zależnie od przewinienia i decyzji sędziego
Punkty dodatkowe i punkty karne przyznawane są po trzeciej grze (bez wpływu na parowania).
Kolejność miejsc ustalana jest na podstawie:
W pierwszej kolejności liczymy duże punkty (DP). W przypadku remisu pierwszeństwo mają punkty uzyskane z gier (bez oceny modelarskiej). W przypadku dalszego remisu sprawdzamy różnicę VP ze wszystkich gier. W przypadku identycznej różnicy liczy się większa liczba VP. W przypadku remisu we wszystkich powyższych wielkościach, gracze z takim samym wynikiem zajmują ex equo to samo miejsce.
Różnica VP = wynik końcowy DP
0-4 ............................... 10 - 10
5-9 ............................... 11 - 9
10-14 ........................... 12 - 8
15-19 ........................... 13 - 7
20-24 ........................... 14 - 6
25-29 ........................... 15 - 5
30-34 ........................... 16 - 4
35-39 ........................... 17 - 3
40-44 ........................... 18 - 2
45-49 ........................... 19 - 1
50+ .............................. 20 – 0
TERENY:
Gramy tereny WTC
Kolejność czynności rozgrywanych przed bitwą:
Zgodnie z GT Leviathan
Rozpiska:
Format powinien być czytelny, z wypunktowaniem opcjonalnego wyposażenia
Format z apki GW jest dopuszczalny
Proszę podliczyć ile oddajecie z Bring It Down i Assasination
BYE i spóźnienia:
- Jak będzie nieparzyście, to TO ma BYE w pierwszej, wyjątkiem jest sytuacja gdy będzie osoba spóźniona po oficjalnym rozpoczęciu (wtedy ona dostaje)
- BYE w pierwszej grze wart jest 15 DP, w drugiej 13, w trzeciej 11 DP
- BYE zawsze daje 0 w małych (nie dotyczy W/D/L)
- Splity dozwolone w każdej grze
- Split zawsze wynosi 10:10 w dużych i 0:0 w małych