1) ZASADY OGÓLNE:
- gramy 4 bitwy na 2000pkt. 
- wejściówka - 30zł.
- Forge World OK, legendy nie OK, druki OK, ale ofcoz mają wymiarami i kształtem odpowiadać oryginałom
- czelendże tylko na 1 rundę, pozostałe paringi na wszystkie rundy zostaną wylosowane przez TK.
- Gracze mają 2 tygodnie na rozegranie każdej rundy.
- bitwy gramy na stołach o wymiarach 44"x60" wg. zasad z rulebooka, najnowszego CA (obecnie Lewiatan) i najbardziej aktualnych na danych moment faq i kodeksów. FAQ WTC > rules commentary > core rules.
- rozpiski można zmieniać przed każdą gra (ale tylko w obrębie wybranej na początku armii)
- scenariusze i sekondarki gramy z Lewiatana, uwzględniając wszelkie zmiany w zasadach i codexach, które wejdą w życie w czasie konkretnej rundy.
- głównym sędzią tradycyjnie jest pan Andrzej, ja będę pomocniczym.

Misje: 
1. Supply Drop/Chilling Rain/Hammer&Anvil (stół heavy #23)
2. The Ritual / Chilling Rain / Crucible of Battle 
3. Purge The Foe / Hidden Supplies / Sweeping Engagement
4. Scorched Earth / Chilling Rain / Search & Destroy  

Startujemy 13.05.2024. Na rozegranie rundy mamy aż dwa tygodnie. Nie można przekładać meczów na inne terminy, ponieważ parowania na kolejne rundy będą robione na zasadzie systemu szwajcarskiego (to ten sam system, który gramy na turniejach).

1 runda od 13.05 do 25.05
2 runda od 26.05 do 08.06
3 runda od 9.06 do 22.06
4 runda od 23.06 do 07.07

- Gdyby jakimś cudem nam granie szło sprawniej, to istnieje możliwość przyspieszenia terminów (za zgodą wszystkich)
- Dozwolona jest gra na zegar. Jeżeli jeden z graczy chce grać na zegar, obydwaj gracze muszą grać na zegar (1:45 na gracza)
 

2) PUNKTACJA:
Gramy według systemu 20-0, z małymi punktami z gry.
Każdy gracz może zdobyć w swojej grze maksymalnie 90VP (50 primary, 40 secondary)
Widełki wyliczane z różnicy VP zdobytych w bitwie:
0-4 ............................... 10 - 10
5-9 ............................... 11 - 9
10-14 ........................... 12 - 8
15-19 ........................... 13 - 7
20-24 ........................... 14 - 6
25-29 ........................... 15 - 5
30-34 ........................... 16 - 4
35-39 ........................... 17 - 3
40-44 ........................... 18 - 2
45-49 ........................... 19 - 1
50+ .............................. 20 - 0
(W skrócie - każde pełne 5 punktów daje ci jeden punkt.)

- brak pkt za hobbystykę
- w lidze można grać niepomalowanymi modelami oraz proxować, jeśli model odpowiada wielkością temu, co zastępuje.
- w przypadku niemożliwości rozegrania rundy w terminie zawodnik, który zostanie wskazany jako
„winny” nierozegrania bitwy przegrywa z wynikiem = 0pkt. Każdorazowo w takiej sytuacji decydujące zdanie mają organizatorzy. W przypadku niemożliwości wskazania konkretnego winnego o wyniku takiej rundy zdecyduje organizator.


3) UWAGI KOŃCOWE:
- mecze ligowe można rozegrać w dowolnym miejscu. Dom, sklep, park albo kanciapa. W kanciapie będzie przygotowany jeden stół (w pełni pod 10 ed i WTC) specjalnie pod rozgrywanie meczów ligowych, do których każdy gracz ligi będzie miał dostęp w ramach wpisowego.

- sztywny regulamin pod wątpliwe sytuacje. Jak komuś coś wypadnie, albo wie, że będzie miał w danym momencie problem rozegrać grę, proszę pisać z wyprzedzeniem, będziemy kombinować w miarę możliwości.

- najważniejsze - wejściówka w całości idzie na zakup rzeczy potrzebnych do organizowania turniejów w przyszłości.