Liczba miejsc: 8
-Adres: "Kanciapa" 25 czerwca 60, 26-600 Radom
-Data: 24.07.2024 (sobota)
-Koszt: Uczciwa cena
-Format: 2000pkt
-Budowa armii: battle-forged, matched play, bez zasady Understrenght Units, bez legend i opcji indeksowych.
-Zasady: Gramy na zasady podstawowe, kodeksy, FAQ, Chapter Aproved, FAQ WTC itd. wydane do dnia 21 lipca 2024 roku.
-Stoły: 60”x44"
-Sędziuje: Kacper "Nederdin" Czubiński
-Termin wrzucania rozpisek do godziny 23:59 dnia 25.07.2024

I gra – Scorched Earth / Stalwarts / Search and Destroy

II gra – Linchpin / Raise Banners / Tipping Point
III gra -  Take and Hold / Hidden Supplies / Crucible of Battle

Rozkład godzinowy:
9:00 – 11:50 - I gra
12:05 – 14:55 - II gra
15:20- 18:00 - III gra
18:10 - ogłoszenie wyników

Czas na grę: 170 minut, użycie zegara szachowego jest nieobowiązkowe.

Po 80 minut na gracza przy użyciu zegarów szachowych, pozostałe 10 minut na wybór misji, rezerw, ustawienie terenów itd.
Na 15 minut przed końcem czasu danej gry, nie rozpoczynamy kolejnej rundy.

Rozpiska:
Format powinien być czytelny, z wypunktowaniem opcjonalnego wyposażenia.
Format z apki GW jest dopuszczalny.
Proszę podliczyć ile oddajecie z Bring It Down i Assasination.


Punkty karne:

- 5 DP spóźnienie się na 1 i kolejną rundę turnieju
- 5 DP brak wrzuconej rozpiski na TK do godziny 23:59 dnia 25.07
- 3 DP za spóźnione oddanie wyników do 5 minut po czasie (dla obu graczy lub tego, który przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
- 5 DP za spóźnione oddanie wyników do 10 minut po czasie (dla obu graczy lub tego, który przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
- 10 DP za spóźnione oddanie wyników po 10 minutach po czasie (dla obu graczy lub tego, który przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
-1-60 DP - zależnie od przewinienia i decyzji sędziego
- 5 DP – brak przygotowania do turnieju (zasady armii, kostki, miarka)
- 5 DP – brak sprawdzenia rozpiski przeciwnika (nie naliczamy, jeśli przeciwnik nie wgrał rozpiski)

Modelarka:

- Proxy/druki/konwersje: proxy są niedopuszczalne, druki są akceptowane o ile odpowiadają oryginalnemu i aktualnemu modelowi. Jeżeli masz wątpliwości czy twój model jest akceptowalny – zgłoś model do sędziego do akceptacji. Ta sama zasada dotyczy konwersji.

Punkty karne przyznawane są po trzeciej grze (bez wpływu na parowania).
Kolejność miejsc ustalana jest na podstawie:
W pierwszej kolejności liczymy duże punkty (DP). W przypadku remisu pierwszeństwo mają punkty uzyskane z gier. W przypadku dalszego remisu sprawdzamy różnicę VP ze wszystkich gier.

Różnica VP = wynik końcowy DP
0-5 ............................... 10 - 10
6-10.............................. 11 - 9
11-15 ........................... 12 - 8
16-20 ........................... 13 - 7
21-25 ........................... 14 - 6
26-30 ........................... 15 - 5
31-35 ........................... 16 - 4
36-40 ........................... 17 - 3
41-45 ........................... 18 - 2
46-50 ........................... 19 - 1
51+ .............................. 20 – 0

 

TERENY:
Przy każdym ze stołów będzie się znajdować instrukcja dotycząca terenów
Kolejność czynności rozgrywanych przed bitwą:
Zgodnie z GT Pariah Nexus
BYE i spóźnienia:
- Jak będzie nieparzyście, to TO ma BYE w pierwszej, wyjątkiem jest sytuacja gdy będzie osoba spóźniona po oficjalnym rozpoczęciu (wtedy ona dostaje)
- BYE w pierwszej grze wart jest 15 DP, w drugiej 13, w trzeciej 11 DP
- BYE zawsze daje 0 w małych (nie dotyczy W/D/L)
- Splity dozwolone w każdej grze
- Split zawsze wynosi 10:10 w dużych i 0:0 w małych