Turniej Warhammer 40000

Strefa Wojny - 1250pkt - ITC


Miejsce:

Bolter Cafe (Podwale 6, 50-043 Wrocław).


Termin:

24.08.19 - sobota


Program:

9:30 - 10:00 Zapisy

10:00 – 12:30 Pierwsza Bitwa Misja turniejowa: 1 (Spearhead assault)

12:35 - 15:05 Druga Bitwa Misja turniejowa: 2 (Dawn of War)

15:05 – 15:20 Przerwa na jedzonko, pogawędki, wybór najlepszego Hobbysty 

15:20 – 17:50 Trzecia Bitwa Misja turniejowa: 3 (Search and Destroy)

17:50 – 18:00 Podsumowanie, sprzątanie, rozdanie nagród

UWAGA! Pilnujemy się ram czasowych! Za spóźnienia będą karniaki


Ważne dokumenty:

FAQ ITC

Misje ITC


Wejściówka:

Uczestnictwo w turnieju jest płatne 20zł: całość zebranej kwoty jest przeznaczona na nagrody losowe dla uczestników (system uproszczony bez potrąceń za poprzednie turniej).


Nagrody: 

Obowiązuje system nagród losowych, zgodnie z regulaminem Bolter Cafe. Szczegóły TUTAJ

Każdy gracz będzie mógł oddać głos na najlepszego Hobbystę (klimat armii, malowanie, itp.) oraz gracza Fair-Play.


Zgłoszenia i rozpiski:

Zgłaszamy się do 22.08 (czwartek), 23:59 na adres mailowy 40k.turniej@gmail.com w tytule wpisujemy Nick/Imię gracza oraz nazwę turnieju (Strefa Wojny 1250 ITC).
W zgłoszeniu należy podać Imię/Nick, ID ligowe, frakcję. Jeśli nie masz ID ligowego proszę podać Imię, Nazwisko, Nick, frakcję.
Przesłanie POPRAWNEJ ROZPISKI w odpowiednim formacie i w regulaminowym terminie
to dodatkowe 10p do rankingu turnieju. Ewentualne błędy w rozpisce należy poprawić przed turniejem, a gracz otrzymuje o 5p mniej do rankingu turnieju. Na turniej należy przynieść czytelną rozpiskę.


Limit miejsc: 14 osób

Format turnieju:

* Zasady gry Matched Play z RB, wraz z Advanced Rules.

* Armie Battle-Forged, 1250 points, max 3 detachments, max 3 datasheets

* Stół do gry: 72x48".

* Gramy na najnowsze FAQ & Designers Commentary wraz z Beta Rules.

* ForgeWorld dopuszczony (konieczność przyniesienia zasad wykorzystywanych jednostek ze soba)


Punktacja:

Na punktację końcową składają się następujące elementy:

  1. punktowanie na koniec tury każdego gracza:

    1. jeżeli kontrolujesz co najmniej jeden znacznik: +1 pkt

    2. jeżeli zniszczyłeś jednostkę przeciwnika: +1 pkt

  2. Punktowanie na koniec rundy (po turach obu graczy):

    1. jeżeli kontrolujesz więcej znaczników niż przeciwnik: +1pkt

    2. jeżeli zniszczyłeś więcej jednostek niż przeciwnik: +1pkt

  3. Zadania poboczne (do wyboru):
    Każdy z graczy wybiera przed grą 3 zadania poboczne z poniższej listy.
    Maksymalna punktacja za każde zadanie poboczne to 4 pkt w trakcie całej gry. Punkty mogą być zdobyte w dowolnym czasie w trakcie gry, chyba, że przy zadaniu określone jest inaczej.
    Zadania oznaczone gwiazdką ( * ) mogą się ze sobą łączyć.
    Przykładowo: unit który jest wybrany jako cel zadania ‘gang busters’ nie może zostać wybrany jako cel dla zadania ‘marked for death’

    Zadania do wyboru:
    Headhunter: 1pkt za każdy zabity model z keywordem ‘character’

Kingslayer: Wybierz model przeciwnika, który ma keyword ‘character’:

  • +1 pkt za każde 2 stracone woundy 

  • jeżeli model regeneruje woundy, liczymy wszystkie które stracił, niezależnie od tego ile zregenerował w trakcie gry (czyli masz 5 życia, dostajesz za 3, regenerujesz 2, znów dostajesz za 3 - przeciwnik dostaje 3 punkty bo zadał łącznie 6 woundów)

  • Jeżeli wybrany character posiada również keyword ‘Vehicle’ albo ‘Monster’: +1 punkt za każde 4 stracone woundy zamiast za 2

  • Jeżeli wybrany character to Warlord przeciwnika , +1 punkt za jego zabicie (max do 4)

Marked for Death: wybierz 4 jednostki przeciwnika, których power level jest >= 7. Otrzymujesz 1 pkt za każdy zabity unit.

  • Aby zdobyć punkt należy zniszczyć cały wybrany unit. Jeżeli unit się dzieli (np. combat squad) - należy zabić oba unity. Jeżeli unit się połączył (np. mob up!), należy zabić cały połączony unit.

Titan Slayers: +1 punkt za każde 8 woundów wbite w jednostkę przeciwnika z keywordem ‘Titanic’. Może zostać wykonane na wielu modelach, jednak modele wybrane do scorowania puntków za Titan Slayera nie dają puktów w innych misjach

Przykład: Wbiłeś 4 woundy w Cruserdera przeciwnika oraz 12 woundów w Gallanta. Łącznie daje to 16 woundów, więc możesz zdobyć 2 pkt za ‘titan slayers’, ale oba modele nie dają już punktów za inne misje (np. za marked for death)


Gang Busters:  +1 punkt za każde 6 woundów wbite w unit zawierający modele posiadające 3 albo więcej woundów. Unity z keywordem ‘swarm’ nie mogą być wybrane do wykonania tego zadania.

Big Game Hunter: +1 punkt za każdy znisczony model z keywordem ‘Monster’ lub ‘Vehicle’, który ma 7 bądź więcej woundów

Pick Your Poison: Wybierz do 4 keywordów z poniższej listy:
psyker, fly, biker, vehicle, monster, titanic.
Nie możesz wybrać jednego keywordu więcej niż raz. Za każdy wybrany keyword wskaż unit przeciwnika posiadający ten keyword. Otrzymujesz +1 pkt za zabicie wskazanego unitu.
Nie możesz wskazać jednego unity jako celu na 2 różne keywordy

The Butcher’s Bill: Zabij 2 unity w swojej turze aby otrzymać +1 pkt.

*The Reaper: +1 pkt za każde zniszczone 20 modeli przeciwnika

  • Jeżeli przeciwnik posiada możliwość przywracania niszczonych modeli do życie (np. reanimation protocols), liczysz je do swojej puli niezależnie od tego, czy zostały przywrócone na stół czy nie,

  • Zniszczone modele liczą się do wypełnienia każdego innego zadania oprócz Marked for Death

*Recon: +1 pkt jeżeli pod koniec swojej tury masz co najmniej jeden unit (nie musi być w całości) w każdej ćwiartce stołu

*Behind Enemy Lines: +1 pkt jeżeli na początku swojej tury masz co najmniej 1 unit w całości w strefie rozstawienia przeciwnika

*Ground Control: +1 pkt za każdy kontrolowany przez ciebie znacznik pod koniec każdej rundy gry (czyli tury każdego z graczy)

*King of the Hill: +1 pkt pod koniec każdej rundy gry jeżeli masz dwa unity zawierające więcej niż jeden model, nie posiadające keywordu character w promieniu 6” od środka stołu. Unity te nie mogę zdobyć punktów za misje Recon, Ground Control, or Engineers. 

*Engineers: Wybierz 2 unity nie posiadające keywordu charcter/fortification.
Od początku 2 rundy gry, jeżeli unity wybrany jako Engineer zakończył swoją turę w promieniu 3” od znacznika który kontrolujesz, oraz nie wykonał żadnej innej akcji poza ruchem, zdobywasz +1 pkt.
Unity będące inżynierami nie mogą być celem stratagemów i umiejętności uniemożliwiających ich targetowanie, np Cloud of Flies. Unit traci możliwość punktowania jeżeli zostanie podzielony bądź połączony z innym unitem


*Old School: +1 pkt za każde z poniższych:

  • First Strike

  • Slay the Warlord

  • Linebreaker

  • Last Strike: zniszcz unit przeciwnika w ostatniej turze gry

Za zwycięstwo gracz otrzymuje 1000pkt + pkt z gry
Za remis obaj gracze otrzymują po 500pkt + pkt z gry
Za przegraną gracz otrzymuje 0 pkt + pkt z gry.


Zasady terenów:

- LAS, daje Cover jednostkom Infrantry. Jeżeli jednostka nie-Infrantry ma 51%+ podstawki/modelu w lesie jest traktowana jakby była w Coverze.

- RUINA, daje Cover jednostkom Infrantry. Jeżeli jednostka nie-Infrantry jest zasłonięta w 51%+ od strony strzelającego ma Cover. Okna na parterze są zabite, gramy na zasadę City Ruins (RB str. 260).

- ŚCIANY, dają Cover jednostkom Infrantry w 1". Jednostki nie mogą przechodzić przez ściany, chyba że posiadają zasadę specjalną pozwalającą na ignorowanie terenu.

- Modele korzystające z zasady Airborne nie otrzymują bonusu za Cover w terenie.

Modelarka:

0-50 Brak Proxów w armii (oryginalne modele/zamienniki i/lub konwersje odpowiadające wielkością oryginałowi, w razie wątpliwości proszę pytać)

0-100 WYSYWIG (wyposażenie modelu na stole musi odpowiadać wyposażeniu w rozpisce:
na oddziałach, na bohaterach)

0-260 Malowanie (liczymy pomalowane modele: 0-49%; 50-99%; 100% + wykończone i pomalowane podstawki). Model pomalowany to minimum 3 kolory na całej powierzchni modelu, podkład to nie kolor.

Punkty karne:

Brak przyrządów niezbędnych do gry -100pkt/sztuka (miarka, kostki, karty MoW)

Spóźnienia do 5min: -150pkt, do 10min: -250pkt dla obu graczy, więcej: wpisuję 0-0


Ranking turnieju i parowania:
Parowania systemem szwajcarskim, w pierwszej rundzie parowania będą ustalane losowo z uwzglednieniem polskiego rankingu wh40k.

Opuszczenie wcześniej turnieju, walkower to 0 VP za bitwę.

Wynik turnieju zostanie zgłoszony do Ogólnopolskiej Ligi WH40k.