Termin: 07/08/2022
Lokalizacja: Sklep Bolter, ul. Podwale 6
Limit graczy: 18
Stoły: 44x60 zgodnie z formatem Strike Force
Wejściówka: 30zł przeznaczone na nagrody losowe zgodnie z regulaminem sklepu

Rozkład jazdy:
Każda gra - 2:30h

10:00 - rejestracja
10:15 - start pierwszej gry
12:45 - start drugiej gry
15:15 - start trzeciej gry
17:45 - sprzątanie i pakowanie

Budowa armii (zgodnie z rulespackiem GT od GW):
1. limit punktowy: 1540
2. max trzy takie same datasheety,
3. początkowe CP do dyspozycji: 6
4. Koszt detachementów oraz zwrot CP za warlorda w detachemencie zgodny z rulebookiem
5. Dopuszczone modele z FW bez limitu
6. W przesłanej rozpisce należy określić:
6.1. model warlorda oraz jego ewentualny warlord trait
6.2. wszystkie dodatkowe relikty kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione
6.3. wszystkie dodatkowe warlord traity kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione
6.4. wszystkie psychic power dla każdego modelu mogącego z nich korzystać,
6.5. inne specjalnej umiejętności modeli/jednostek które są do kupienia z punkty/CP przed grą 


Gramy w stylu amerykańskim, czyli systemem W/D/L. Nie stosujemy klaryfikacji WTC, chyba, że w sytuacjach spornych (czyli korzystamy np. z ostatniego wydłużenia ER do 2" przez GW)

Kolejność czynności przed grą:
1. gracze wykładają znaczniki zgodnie z rozgrywaną misją
2. gracze rzucają kością. Wygrany wybiera kto będzie Atakującym, a kto Obrońcą. Obrońca wybiera stronę na której chce się rozstawiać
3. gracze wybierają i notują na kartach wybrane secondary objectives 
4. Gracze deklarują jednostki które będą w rezerwach, w transportach oraz w deep strike (jeśli posiadasz stratagemy które umożliwiają umieszczenie jednostki w deep strike, należy użyć ich teraz).
Co najmniej połowa liczby twoich jednostek oraz nie mniej niż połowa kosztu punktów jednostek musi rozpocząć na stole
5. Gracze umieszczają swoje jednostki na stole na przemian, zaczynając od obrońcy
6. Gracze rzucają kością. Wygrany zaczyna pierwszą rundę. 
7. Gracze wykonują wszystkie czynności przed grą (np. scout move, redeploy, itd). Jeśli obaj gracze posiadają takie umiejętności, zaczyna ten który będzie grał jako pierwszy.
8. Rozpoczęcie bitwy


Misje turniejowe: 11, 23, 31. Każda misja trwa 5 tur.

Rozpiski:
proszę o przesyłanie rozpisek do 05.08.2022 włącznie na adres turniejewh40k@gmail.com
Cutoff wydanych książek: 05.08.2022

Parowania:
pierwsze parowania losowe, kolejne systemem szwajcarskim zgodnie ze zgłoszonymi wynikami.

Wyniki:
Każdy gracz może zdobyć w swojej grze maksymalnie 90VP (45 primary, 3x15 secondary)

Jeśli mamy więcej VP od przeciwnika, jest to wygrana i dostajemy 1000pkt + VP z gry
Za remis dostajemy 500pkt + VP z gry
Przegrana wiąże się z dostaniem wyłącznie VP z gry

Do zdobycia jest 3270 punktów z gier oraz łącznie 20 punktów za:
a). 6pkt za poprawną, bezbłędną rozpiskę (nie w formacie wklejki z battlescribe), przesłaną w regulaminowym terminie
b). 5 pkt za pomalowaną armię (0pkt - mniej niż 50% pomalowane, 2 - więcej niż 50% pomalowane, 5pkt - 100% i podstawki)
c). 3 pkt za kompletny wyświg (0pkt - brak, 1pkt - na bohaterach, 3pkt - całość)
d). 2 pkt za komplet przygotowanie do gry (kości, miarka, znaczniki, prysznic przed turniejem)
        e). 4pkt za brak proxów.