KLUB GIER WSZELAKICH SZYBKI SZPIL ORAZ SKLEP INNY WYMIAR PRAGNĄ ZAPROSIĆ NA PAROWE MISTRZOSTWA ŚLĄSKA W WARHAMMERA 40.000!

KIEDY: 16-17.11.2019

GDZIE: II Liceum Ogólnokształcące im. Ligonia w Chorzowie – ul. 3-go Maja 22, 41-500 Chorzów

WEJŚCIÓWKA: 90 PLN od gracza (w przypadku przedpłaty do 3 listopada) 100 PLN od gracza (po 3 listopada lub na miejscu w dniu turnieju).

LIMIT MIEJSC: BRAK

O kolejności wpisania na listę decydują :

1. kolejność zaksięgowania przedpłaty;
2. kolejność zgłoszeń spośród osób, które nie dokonały przedpłat.

DANE DO PRZEDPŁATY( NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI! :

Robert Brzezina
08 1020 5040 0000 6802 0111 5419
tytułem: Imię ,,ksywa" nazwisko z dopiskiem ,,PMŚ"

KONTAKT:

Logistyka – Robert – 532 830 072
Kwestie regulaminu – Gogi – 509 433 183 lub Szafa – 785 947 259
e-mail : wh40katowice@gmail.pl



PRZEDPŁATY( OSOBY, KTÓRE MAJA ZAGWARANTOWANE MIEJSCE NA TURNIEJU):

1. Michał "Blaine" Dziedzic i Damian "Dejmien" Wójcik $
2.
3.
4.
5.
6.
itd.

OBIAD: Pierwszego dnia o godzinie 13, po pierwszej bitwie zostanie ogłoszona przerwa obiadowa. Obiad jest zawarty w cenie wejściówki. Możliwe do wyboru obiady zostaną podane w późniejszym terminie.

SĘDZIOWIE:

1. Aleksander Sternik – główny
2. Piotr Szafarczyk - liniowy

NAGRODY (WIP):

1. Puchary i medale;
2. Zestaw 6 x 6" objectiv marker firmy Playmaty.pl dla każdego uczestnika;
3. Pamiątkowa miarka dla każdego uczestnika;
4. Nagrody od sponsorów.


ZASADY TURNIEJU:

Format: 2x1000 pkt

Zasady ogólne:

- gramy na  zasady 8ed z uwzględnieniem FAQ GW oraz klaryfikacji ETC
- obowiązują beta rules opublikowane przed cut-offem zasad
- do grania będą dopuszczone publikacje, które pojawią się do 4 listopada 2019 włącznie (włącznie z Big FAQ);
- wybieramy traity i moce
- obowiązują zasady: Psychic focus, Strategic discipline i Tactical reserves, Acceptable Casualties, Refined Strategies
- nie obowiązuje zasada understrength units
- karty Maelstrom z podręcznika - jedna talia na parę
- gramy na stołach 72x48 cali;
- losowa długośc bitwy: 6 tura na 3+, 7 na 4+
- table nie kończy gry (klaryfikacja ETC)
- armia nie musi być pomalowana, punktacja modelarki zgodnie z zasadami punktacji turniejów challenger
- zakaz proxowania ( Wszystkie konfersje najlepiej zgłosić organizatorom)
- graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszy (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego , wynik gry zostanie zmieniony od -3DP do 0:20
- drugie oszustwo tego samego gracza skutkować będzie dyskwalifikacją. Decyzję podejmować będzie organizator w porozumieniu z sędzią głównym
- awanturowanie się na turnieju, wszelkie przejawy rażącego chamstwa lub/i braku szacunku do innych uczestników turnieju skutkować będzie dyskwalifikacją. Decyzję podejmować będzie organizator w porozumieniu z sędzią głównym
- od decyzji sędziego liniowego można odwołać się do sędziego głównego. Jego decyzja jest ostateczna
- przy opóźnieniu w oddaniu wyników będą naliczane punkty karne co pięć minut -5DP, gdy na zegarze pokaże się czas "-15:00" pary, które nie oddały wyników, automatycznie otrzymują wynik 0:0
- na 10 min przed końcem czasu rundy, gracze mogą nie zgodzić się na rozpoczęcie kolejnej rundy. W przypadku braku kompromisu pomiędzy grającymi parami ostateczną decyzje podejmuje sędzia po zapoznaniu się z sytuacją na stole
- sędzia główny ma prawo wlepić karniaki za błędy w rozpisce, nawet jeśli zostały one odkryte dopiero na turnieju

Tworzenie ropiski:

każdy z graczy w parze ma 1000 pkt na budowę armii. W związku z tym stosujemy ograniczenie max 2 takich samych datasheetów (z wyłączeniem troopsów i transportów) oraz max 2 detachmenty na gracza (mogą sie powtarzać)
dopuszczane są tylko armie battle-forged
armie w parze nie mogą się powtarzać (nie można zagrać SM/SM ale można SM/IG. SM to zakony z deksu. BA, DA, DW i SW traktowani będą oddzielnie) W przypadku chaosu sytuacja wygląda analogicznie - rzeczy z jednej książki nie grają razem;
na potrzeby doktryn marinsowych nie bierzemy pod uwagę armii drugiego z graczy w parze
tylko jeden z graczy może posiadać jednostki Lord of War w rozpisce
Forge World nie jest dopuszczony
nie ma możliwości grania dwoma armiami przez jedną osobę
na poziomie rozpiski należy wskazać wybrane relikty, traity, specialist detachmenty, karty wyrzucane z refined strategies, wszystkie powyższe można zmienić przed grą
gracze mają 3CP do podziału za battle forged armies, należy je podzielić na poziomie rozpiski i nie można zmieniać

Rozpiski wysyłamy do 11.11.2019 (poniedziałek) do godziny 23:59 na e-mail: wh40katowice@gmail.com

Zasady grania w parze:

armie poszczególnych par turniejowych nie oddziałują na siebie, tj. nie dają sobie żadnych bonusów i nie są dla siebie "enemy model"
debuffy rzucone przez jednego gracza działają również dla drugiego z graczy w parze
armia gracza z pary nie zasłania charactera drugiego gracza z pary;
gracze w parze mają oddzielną pulę CP. Traity/relikty zwracające CP działają tylko na gem wykorzystany przez danego gracza. Traity/relikty umożliwiające uzyskanie CP od przeciwnika mogą być wykorzystane przez obu graczy w tym samym momencie

Punktacja:

na wynik składają się 4 elementy:
1. Kill Pointy - co 1 KP różnicy - 1VP (do max 6);
2.  Eternal War - zgodnie z zasadami misji
3. Tactical Objectives
4.  First Strike, Linebreaker, Slay the Warlord
- gramy na karty Tactical Objectives wydane przez GW z tą różnicą, że D3VP zamieniamy na 2VP.
- wynik bitwy wyznaczamy z poniższej tabelki:
różnica VP...................wynik bitwy:
0.................................. 10 - 10
1-2 ............................... 11 - 9
3-4 ............................... 12 - 8
5-6 ............................... 13 - 7
7-8 ............................... 14 - 6
9-10............................. 15 - 5
11-12 ........................... 16 - 4
13-14 ........................... 17 - 3
15-16 ........................... 18 - 2
17-18........................... 19 - 1
19+ .............................. 20 - 0
Misje :https://drive.google.com/file/d/13Lx9ske...-v3QaRwia4
Gra 1 - misja 1
Gra 2 - misja 3
Gra 3 - misja 5
Gra 5 - misja 6
Gra 6 - misja 2

OCENA MODELARSKA :
Malowanie:
- Armia niepomalowana – 0 pkt;
- Armia pomalowana nieschludnie – 3 pkt;
- Armia pomalowana schludnie – 6 pkt.
Rozróżnienie oddziałów:
Brak widocznych rozróżnień – 0 pkt;
- Widoczne rozróżnienia – 2 pkt.
Jakość podstawek:
- Podstawki niezrobione – 0 pkt;
- Podstawki zrobione – 2 pkt.
WYSYWIG:
- Brak WYSYWIGu – 0pkt;
- Pełen WYSYWIG – 3 pkt.
Przygotowanie do gry:
- brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/karty MoW/rozpiski – 0 pkt;
- brak jednego z wyżej wymienionych elementów – 1 pkt;
- pełne przygotowanie do gry – 2 pkt.

CHALLANGE:
Rzucone:
Zaakceptowane:


NOCLEGI:

Oto parę przykładów noclegów w okolicy, ale oczywiście możecie szukać też na własna rękę.

http://hostelmpark.pl/

http://www.redrose-chorzow.pl/

http://intermo.business.site/

http://www.gosciniec-chorzowski.pl

Lista osób:
1.
2. Nigel + Majson
3. Schwarze Pferd Michu and Wariax
4. Grom bez pary
5. Michał "Blaine" Dziedzic i Damian "Dejmien" Wójcik $
6. Pawel56 i Hałwa
7. Cebul i Jib
8. Paxiu i Filip
9. Tiv + Exxon - Retops
10. Bania i Asarnil
11. Krzysio i Michal
12. Wojtek i Mat
13. Zabrze1: Irek i Szczurek
14. Zabrze2: Patryk i Szymon
15. Kozłów 1
16. MysioPysie
17. Szczur + Kitshu
18. Evert+Chudy