Contact

Turniej WARHAMMER 40000 – Good guys Salamanders


PLAN


KOMPOZYCJA


Wydruki z pomocami, takimi jak karty do notowania punktów, info o scenariuszach i misjach dodatkowych, każdy z graczy otrzyma przed turniejem.
Zastrzegamy sobie prawo do odwołania lub przeniesienia turnieju na inny termin.

ZASADY OGÓLNE


PUNKTY KARNE


KOLEJNOŚĆ RZECZY PRZED BITWĄ

  1. Przygotowanie stołu, rozstawienie znaczników.

  2. Każdy z graczy wybiera w sekrecie 3 misje dodatkowe. Po wybraniu misji gracze ujawniają je.

  3. Każdy z graczy rzuca D6. Zwycięzca wybiera, kto zostanie graczem Atakującym, a kto Obrońcą.

  4. Obrońca wybiera strefę wystawienia.

  5. Każdy z graczy notuje w sekrecie, które jednostki umieści w rezerwach. Jeżeli gracz ma dostęp do stratagemów pozwalających umieścić modele poza polem bitwy, używa ich w tym momencie.

  6. Rozstawienie armii. Zaczynając od Obrońcy, gracze na przemian rozstawiają w swoich strefach jednostki (po jednej, nie wszystkie jednocześnie), które nie znalazły się w rezerwach.

  7. Każdy z graczy rzuca D6. Zwycięzca rozpoczyna grę. (FAQ 2021)

  8. Zaczynając od gracza rozpoczynającego, gracze wykorzystują zdolności i stratagemy rozpatrywane przed bitwą.

  9. Początek bitwy.


KONIEC BITWY


PUNKTACJA


Zwycięstwo będzie określane na podstawie różnicy punktów wg. tabeli:


Różnica VP
(Zwycięzca - przegrany)

Wynik w DP
(Zwycięzca/Przegrany)

0-4

10/10

5-9

11/9

10-14

12/8

15-19

13/7

20-24

14/6

25-29

15/5

30-34

16/4

35-39

17/3

40-44

18/2

45-49

19/1

50+

20/0


***


Bitwa 1 - PRIORITY TARGET


Priority Objective: Po wybraniu stref wystawiania, ale przed deklaracją rezerw gracze przemieszczają znaczniki jak niżej:

1. Atakujący przemieszcza jeden znacznik A lub B.

2. Obrońca przemieszcza jeden znacznik A i B

3. Atakujący przemieszcza jeden znacznik A lub B.

- Żaden znacznik nie może zostać przemieszczony więcej niż jeden raz.

- Znacznik może zostać przemieszczony o nie więcej niż 6” w poziomie i może zostać umieszczony w terenie, na parterze.

- Po zakończeniu przemieszczania znaczników gracze notuje w sekrecie, który ze znaczników znajdujących się we własnej strefie wystawiania jest znacznikiem priorytetowym. Po wybraniu znaczników ujawniają wybrane znaczniki.


Cel główny (Primary Objective)

Take and Hold (progresywny): 5 VP (do max 15 VP na turę) na końcu każdej własnej FAZY DOWODZENIA (poza pierwszą rundą bitwy) jeżeli kontrolujesz:


Cel dodatkowy (Secondary Objective)

Priority Target (progresywny): 3 VP jeżeli na końcu własnej tury kontrolujesz jeden dowolny znacznik priorytetowy. 5 VP jeżeli na końcu własnej tury kontrolujesz oba znaczniki priorytetowe.




***


Bitwa 2 - BATTLE LINES


Cel główny (Primary Objective)

Take and Hold (progresywny): 5 VP (do max 15 VP na turę) na końcu każdej własnej FAZY DOWODZENIA (poza pierwszą rundą bitwy) jeżeli kontrolujesz:


Cel dodatkowy (Secondary Objective)

Vital Ground (progresywny): 3 VP na końcu każdej twojej fazy dowodzenia jeżeli kontrolujesz znacznik w strefie wystawienia przeciwnika i 2 VP za każdy ze znaczników znajdujący się poza strefami wystawienia graczy (do max 7 VP) - poza pierwsza runda bitwy.



***


Bitwa 3 - SURROUND AND DESTROY


Cel główny (Primary Objective)

Take and Hold (progresywny): 5 VP (do max 15 VP na turę) na końcu każdej własnej FAZY DOWODZENIA (poza pierwszą rundą bitwy) jeżeli kontrolujesz:


Cel dodatkowy (Secondary Objective)

Surround Them (progresywny i po bitwie): 4 VP na końcu twojej fazy dowodzenia i na końcu bitwy jeżeli kontrolujesz oba znaczniki w twojej strefie wystawienia i jeden ze znaczników w strefie wystawienia przeciwnika lub 8 VP jeżeli kontrolujesz wszystkie 4 znaczniki znajdujące się w strefach wystawienia.



An unhandled error has occurred. Reload 🗙