Termin: 03/09/2022
Lokalizacja: Sklep Bolter, ul. Podwale 6
Limit graczy: 18
Stoły: 44x60 zgodnie z formatem Strike Force
Wejściówka: 30zł przeznaczone na nagrody losowe zgodnie z regulaminem sklepu
Rozkład jazdy:
Każda gra - 2:30h
10:00 - rejestracja
10:15 - start pierwszej gry
12:45 - start drugiej gry
15:15 - start trzeciej gry
17:45 - sprzątanie i pakowanie
Budowa armii (zgodnie z rulespackiem GT od GW):
0. Budujemy dwie rozpiski: obie muszą być z tej samej frakcji i mieć tego samego warlorda.
1. limit punktowy: 1048
2. max trzy takie same datasheety,
3. początkowe CP do dyspozycji: 6
4. Koszt detachementów oraz zwrot CP za warlorda w detachemencie zgodny z rulebookiem
5. Dopuszczone modele z FW bez limitu
6. W przesłanych rozpiskach należy określić:
6.1. model warlorda oraz jego ewentualny warlord trait
6.2. wszystkie dodatkowe relikty kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione
6.3. wszystkie dodatkowe warlord traity kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione
6.4. wszystkie psychic power dla każdego modelu mogącego z nich korzystać,
6.5. inne specjalnej umiejętności modeli/jednostek które są do kupienia z punkty/CP przed grą
Kolejność czynności przed grą:
0. Gracze przedstawiają sobie swoje rozpiski i, po zapoznaniu się z listami przeciwnika, wybierają potajemnie którą rozpiską chcą grać. Następnie jednocześnie ujawniają sobie nawzajem wybrane listy.
1. gracze wykładają znaczniki zgodnie z rozgrywaną misją
2. gracze rzucają kością. Wygrany wybiera kto będzie Atakującym, a kto Obrońcą. Obrońca wybiera stronę na której chce się rozstawiać
3. gracze wybierają i notują na kartach wybrane secondary objectives
4. Gracze deklarują jednostki które będą w rezerwach, w transportach oraz w deep strike (jeśli posiadasz stratagemy które umożliwiają umieszczenie jednostki w deep strike, należy użyć ich teraz).
Co najmniej połowa liczby twoich jednostek oraz nie mniej niż połowa kosztu punktów jednostek musi rozpocząć na stole
5. Gracze umieszczają swoje jednostki na stole na przemian, zaczynając od obrońcy
6. Gracze rzucają kością. Wygrany zaczyna pierwszą rundę.
7. Gracze wykonują wszystkie czynności przed grą (np. scout move, redeploy, itd). Jeśli obaj gracze posiadają takie umiejętności, zaczyna ten który będzie grał jako pierwszy.
8. Rozpoczęcie bitwy
Misje turniejowe: 12, 32, 23
Każda misja trwa 5 tur.
Rozpiski:
proszę o przesyłanie rozpisek do 01.09.2022 włącznie na adres turniejewh40k@gmail.com
Cutoff wydanych książek: 01.09.2022
Parowania:
pierwsze parowania losowe (można rzucać wyzwania, jeśli się chce zagrać z kimś konkretnym pierwszą grę), kolejne systemem szwajcarskim zgodnie ze zgłoszonymi wynikami.
Wyniki:
Każdy gracz może zdobyć w swojej grze maksymalnie 90VP (45 primary, 3x15 secondary)
Widełki wyliczane z różnicy VP zdobytych w bitwie:
10-10 : 0-4
11-9 : 5-9
12-8 : 10-14
13-7 : 15-19
14-6 : 20-24
15-5 : 25-29
16-4 : 30-34
17-3 : 35-39
18-2 : 40-44
19-1 : 45-49
20-0 : 50+
Do zdobycia jest 60 punktów z gier oraz łącznie 20 punktów za:
a). 6pkt za poprawną, bezbłędną rozpiskę (nie w formacie wklejki z battlescribe), przesłaną w regulaminowym terminie
b). 5 pkt za pomalowaną armię (0pkt - mniej niż 50% pomalowane, 2 - więcej niż 50% pomalowane, 5pkt - 100% i podstawki)
c). 3 pkt za kompletny wyświg (0pkt - brak, 1pkt - na bohaterach, 3pkt - całość)
d). 2 pkt za komplet przygotowanie do gry (kości, miarka, znaczniki, prysznic przed turniejem)
e). 4pkt za brak proxów.