Termin: 09/10/2022
Lokalizacja: Sklep Bolter, ul. Podwale 6
Limit graczy: 20
Stoły: 44x60 zgodnie z formatem Strike Force
Wejściówka: 30zł przeznaczone na nagrody losowe zgodnie z regulaminem sklepu
Rozkład jazdy:
Każda gra - 3:00h + 5 minut między grami na przejście między stołami i ogarnięcie się po grze
9:30 - rejestracja
10:00 - start pierwszej gry
13:05 - start drugiej gry
16:10 - start trzeciej gry
19:15 - sprzątanie i pakowanie, rozdanie nagród
Im szybciej załatwimy rejestrację, tym szybciej zaczniemy grać i dzięki temu może znajdziemy chwilę na dłuższą przerwę między grami, proszę więc o punktualność.
Budowa armii (zgodnie z rulespackiem GT od GW):
1. limit punktowy: 2000 (!)
2. max trzy takie same datasheety,
3. początkowe CP do dyspozycji: 6
4. Koszt detachementów oraz zwrot CP za warlorda w detachemencie zgodny z rulebookiem
5. Dopuszczone modele z FW bez limitu
6. W przesłanej rozpisce należy określić:
6.1. model warlorda oraz jego ewentualny warlord trait
6.2. wszystkie dodatkowe relikty kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione
6.3. wszystkie dodatkowe warlord traity kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione
6.4. wszystkie psychic power dla każdego modelu mogącego z nich korzystać,
6.5. inne specjalnej umiejętności modeli/jednostek które są do kupienia z punkty/CP przed grą
Kolejność czynności przed grą:
1. gracze wykładają znaczniki zgodnie z rozgrywaną misją
2. gracze rzucają kością. Wygrany wybiera kto będzie Atakującym, a kto Obrońcą. Obrońca wybiera stronę na której chce się rozstawiać
3. gracze wybierają i notują na kartach wybrane secondary objectives
4. Gracze deklarują jednostki które będą w rezerwach, w transportach oraz w deep strike (jeśli posiadasz stratagemy które umożliwiają umieszczenie jednostki w deep strike, należy użyć ich teraz).
Co najmniej połowa liczby twoich jednostek oraz nie mniej niż połowa kosztu punktów jednostek musi rozpocząć na stole
5. Gracze umieszczają swoje jednostki na stole na przemian, zaczynając od obrońcy
6. Gracze rzucają kością. Wygrany zaczyna pierwszą rundę.
7. Gracze wykonują wszystkie czynności przed grą (np. scout move, redeploy, itd). Jeśli obaj gracze posiadają takie umiejętności, zaczyna ten który będzie grał jako pierwszy.
8. Rozpoczęcie bitwy
Misje turniejowe: 23, 22, 32 (zagramy je właśnie w tej kolejności)
Każda misja trwa 5 tur.
Rozpiski:
proszę o przesyłanie rozpisek do 07.10.2022 włącznie na adres turniejewh40k@gmail.com
Cutoff wydanych książek: 07.10.2022
W kwestii squatów - dopuszczony jest do gry cały kodeks, proszę o kontakt w sprawie "count as" za jednostki, które jeszcze nie wyszły w pudełkach ewentualnych graczy
Parowania:
pierwsze parowania losowe, kolejne systemem szwajcarskim zgodnie ze zgłoszonymi wynikami. W przypadku nieparzystej liczby graczy będzie tzw. BYE.
Wyniki:
Każdy gracz może zdobyć w swojej grze maksymalnie 90VP (45 primary, 3x15 secondary)
Widełki wyliczane z różnicy VP zdobytych w bitwie:
10-10 : 0-4
11-9 : 5-9
12-8 : 10-14
13-7 : 15-19
14-6 : 20-24
15-5 : 25-29
16-4 : 30-34
17-3 : 35-39
18-2 : 40-44
19-1 : 45-49
20-0 : 50+
Do zdobycia jest 60 punktów z gier oraz łącznie 20 punktów za:
a). 6pkt za poprawną, bezbłędną rozpiskę (nie w formacie wklejki z battlescribe), przesłaną w regulaminowym terminie
b). 5 pkt za pomalowaną armię (0pkt - mniej niż 50% pomalowane, 2 - więcej niż 50% pomalowane, 5pkt - 100% i podstawki)
c). 3 pkt za kompletny wyświg (0pkt - brak, 1pkt - na bohaterach, 3pkt - całość)
d). 2 pkt za komplet przygotowanie do gry (kości, miarka, znaczniki, prysznic przed turniejem)
e). 4pkt za brak proxów.
Dodatkowo - jeśli ktoś zdobędzie ponad 57 punktów z gier i jednocześnie wygra turniej, zdobędzie statuetkę z Tournament Kita od GW!