Liczba miejsc: 16*
-Adres: WARHOG.PL, Mickiewicza 19a, 26-600 Radom
-Data: 26.08.2023 (sobota)
-Koszt: 30zł (20 zł na turniej, 10 zł na rozbudowę bazy terenowej)
-Format: 2000pkt
-Budowa armii: battle-forged, matched play, bez zasady Understrenght Units, bez
legend i opcji indeksowych.
-Zasady: 10ed Warhammera 40000, Leviathan Tournament Pack, FAQ WTC, zasady
wydane do 20.08.2023
-Stoły: 60”x44"
-Sędziują: Andrzej Schonthaler (sędzia główny), Jakub Kośla (sędzia wspomagający), obaj sędziowie grają, więc prosimy o elementarną
wyrozumiałość.
I gra – Supply Drop/Chilling Rain/Hammer&Anvil
II gra – Purge the Foe/Hidden Supplies/Sweeping Engagement
III gra – The Ritual/Chilling
Rain/Crucible of Battle
Rozkład godzinowy:
9:00 – 11:30 - I gra
11:45 – 14:15 - II gra
14:30- 17:00 - III gra
17:05 - ogłoszenie wyników
Czas na grę: 150 minut, użycie zegara szachowego jest opcjonalne, po 65 minut na
gracza przy użyciu zegarów szachowych, pozostałe 20 minut na wybór misji, rezerw i ustawienie terenów
itd.
UWAGA: zegara szachowego można nie używać wyłącznie pod warunkiem, że nie życzą go sobie obaj gracze.
Jakiekolwiek spiny związane w takiej sytuacji z czasem rozgrywki będą
automatycznie karane karniakami. Domyślnie używamy zegarów.
Na 15 minut przed końcem czasu danej gry, nie rozpoczynamy kolejnej rundy.
Przy użyciu zegara szachowego nie rozpoczynamy kolejnej rundy jeśli każdy gracz ma poniżej 5 minut na zegarze.
Zapisy:
https://tourneykeeper.net/Shared/TKCreateTournament.aspx?Id=6792&PlayerId=18781
Paringi:
* podczas zapisu proszę o wrzucenie
swojej listy armii
* rozpiski będą widoczne od 24.08, wieczorem tego samego dnia będą znane
paringi na pierwszą rundę.
* Każdy gracz ma obowiązek sprawdzenia listy swojego oponenta, i przesłania
informacji o ewentualnych błędach/brakach, czas na korekty – do godz 20:00 w
piątek 25.08
Punkty karne:
- 3 DP za spóźnione oddanie wyników do 5 minut po czasie (dla obu graczy lub tego, który
przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
- 10 DP za spóźnione oddanie wyników do 10 minut po czasie (dla obu graczy lub tego, który
przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
- 20 DP za spóźnione oddanie wyników po 10 minutach po czasie (dla obu graczy lub tego,
który przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
-1-60 DP - zależnie od przewinienia i decyzji sędziego
- 5 DP – brak przygotowania do turnieju (zasady armii,
kostki, miarka)
- 10 DP – brak rozpiski w TK
- 5 DP – brak sprawdzenia rozpiski przeciwnika (nie
naliczamy, jeśli przeciwnik nie wgrał rozpiski
Modelarka:
· Armia Battle Ready – 5 DP
·
Armia prawie gotowa (WYSIWYG +
ponad 50% modeli pomalowane albo całość armii
pomalowana, ale bez WYSIWYG) – 2 DP
· Proxy/druki/konwersje: proxy są niedopuszczalne, druki są akceptowane o ile
odpowiadają oryginalnemu i aktualnemu modelowi. Jeżeli masz wątpliwości czy
twój model jest akceptowalny – zgłoś model do Andrzej Schonthaler do
akceptacji. Ta sama zasada dotyczy konwersji
Punkty dodatkowe i punkty karne przyznawane są po trzeciej grze (bez wpływu na parowania).
Kolejność miejsc ustalana jest na podstawie:
W pierwszej kolejności liczymy duże punkty (DP). W przypadku remisu pierwszeństwo mają punkty uzyskane z gier. W
przypadku dalszego remisu sprawdzamy różnicę VP ze wszystkich gier.
Różnica VP = wynik końcowy DP
0-4 ............................... 10 - 10
5-9 ............................... 11 - 9
10-14 ........................... 12 - 8
15-19 ........................... 13 - 7
20-24 ........................... 14 - 6
25-29 ........................... 15 - 5
30-34 ........................... 16 - 4
35-39 ........................... 17 - 3
40-44 ........................... 18 - 2
45-49 ........................... 19 - 1
50+ .............................. 20 – 0
TERENY:
Przy każdym ze stołów będzie się znajdować instrukcja dotycząca terenów
Kolejność czynności rozgrywanych przed bitwą:
Zgodnie z GT Leviathan
Rozpiska:
Format powinien być czytelny, z wypunktowaniem opcjonalnego wyposażenia
Format z apki GW jest dopuszczalny
Proszę podliczyć ile oddajecie z Bring It Down i Assasination
BYE i spóźnienia:
- Jak będzie nieparzyście, to TO ma BYE w pierwszej, wyjątkiem jest sytuacja gdy będzie osoba spóźniona po oficjalnym rozpoczęciu (wtedy ona dostaje)
- BYE w pierwszej grze wart jest 15 DP, w drugiej 13, w trzeciej 11 DP
- BYE zawsze daje 0 w małych (nie dotyczy W/D/L)
- Splity dozwolone w każdej grze
- Split zawsze wynosi 10:10 w dużych i 0:0 w małych
*pracujemy nad zwiększeniem limitu