Contact

1.Informacje podstawowe

Termin: 13.10.2024

Lokalizacja: Rybnik, Jaskinia Trolla Sklep Hobbystyczny ul. Tadeusza Kościuszki 44, 44-200 Rybnik

Z dworca pkp jest jakieś 300m.


Format: 2000pkt

Limit miejsc : 25

Płatność: 30 zł

Stoły: 60”x44"


Ramówka

9:00 – 12:15 - 1 bitwa

12:15 – 15:30 - 2 bitwa

15:30 – 18:45 - 3 bitwa


Miejsca gwarantuje kupno wejściówki i opłacenie przedpłaty :

https://jaskiniatrolla.pl/Wejsciowka-Trolls-Cave-v-39-p12660

oraz zapisanie do TK:

https://tourneykeeper.net/Singles/TKLeaderboard.aspx?Id=7338


2. Nagrody

Bony za hajs z wejściówek + jedna losówka od sklepu


3. Zasady

Używamy 10ed zasad, ze wszystkimi kodexami FAQ-ami itd.

Gramy na stołach 60x44"

Gramy na FAQ WTC

Różnica VP = wynik końcowy DP

0-4 ............................... 10 - 10

5-9 ............................... 11 - 9

10-14 ........................... 12 - 8

15-19 ........................... 13 - 7

20-24 ........................... 14 - 6

25-29 ........................... 15 - 5

30-34 ........................... 16 - 4

35-39 ........................... 17 - 3

40-44 ........................... 18 - 2

45-49 ........................... 19 - 1

50+ ............................. 20 - 0


4. Tereny:

gramy mapki WTC na wymiarowych terenach WTC - mapki będą wydrukowane na stołach

na każdy stole będzie mapa z liniami deploymentów


5. Rozpiski

Listy wrzucamy na Tk

W rozpisce muszą być zapisane i nie można tego zmieniać przed bitwą:

- Legion, chapter, cult itp.

- Umiejętności które wybieramy przed grą


Dopuszczalne formaty rozpiski: appka Games Workshop, NewRecruit: WTC-Compact

Należy podliczyć secondarki oddawane przez rozpiskę i dodać je do rozpiski (Cull the Horde, Bring it Down, Assassination).

Nie wysłanie rozpiski do terminu 12.10: -5DP

Niepoprawna rozpiska w dniu turnieju, jeśli nie została wcześniej wysłana: -10DP przed jego rozpoczęciem, rozpiska niepoprawna w trakcie gier: wg uznania organizatora, ale nie mniej niż 15DP


6. Ocena hobbystyczna

Chcemy dążyć by każdy uczestnik miał jak najlepszy experience na turnieju - pomalowana armia jest miłym bonusem, który chcemy nagrodzić i chcemy zniechęcić do braków w przygotowaniu do gry lub grania proxach.

Dodatkowe/karne punkty:

Malowanie (battle-ready, w punktach lub modelach na korzyść gracza): +0-3DP

50%+: 1DP

75%+: 2DP

100%: 3DP

WYSIWIG: +1DP za pełen


Rozróżnienie oddziałów: +2DP za możliwość rozróżnienia wszystkich oddziałów w armii.

Proxy (w punktach lub modelach na niekorzyść gracza): do -3DP


Druki 3D: nie są traktowane jako proxy dopóki: a) trzymają wymiar, b) odpowiadają oryginalnemu modelowi „w duchu”, c) są sklejone, utwardzone, nie ciekną, nie zostawiają śladów na stole

Do 5% armii(w punktach lub modelach): -1DP

5%+ armii: -2DP

10%+ armii: -3DP


Dopuszczanie proxa: odpowiednia podstawka i podobny rozmiar, wszelkie sporne kwestie w ramach odchyłu modelu od oryginału w trakcie gry na niekorzyść proxującego


Przygotowanie do gry (po rozpoczęciu turnieju - pożyczki na miejscu mogą być możliwe)

Za brak każdego -2DP: miarka, karty do secondarek(1 set - dla Ciebie), kości do gry


7. Dodatkowe informacje.

Granie na „aplikacje” jest dopuszczone za zgodą obu graczy - by default zalecamy zapis na papierze kontrolowany i dostępny dla obu graczy całą grę

Granie na zegar jest obowiązkowe na żądanie dowolnego z graczy (żądający zapewnia zegar). Obowiązuje Deathclock!

Deathclock: gracz rzuca wyłącznie save’y i battleshocki. Scorowane są tylko Primary i karty na ręce w momencie deathclocka. Przeciwnik może zażądać by gracz wykonał działania wymuszane przez zasady (np. Rzucił swoje ataki, wykonał obowiązkowy ruch) według własnego uznania.


8. Misje

Round 1: The Ritual, Swift Action, Crucible of Battle Round 2: Scorched Earth, Inspired Leadership, Crucible of Battle Round 3: Linchpin, Raise Banners, Search & Destroy

9. Przedpłaty

1) Kerszur

2) Stasik

3) Milord

4) Deih

5) Łukasz D.

6) Michał K

7) Fluffy

8) Felu

9) Irek

10) Patryk

11)  Adam 

12) Maciej

13) SavannahKado

14) TheVodoo

15) Lodolama

16) Opos Fangor



An unhandled error has occurred. Reload 🗙