16.00-17.00 przerwa na obiad
17:00 - 20:30 III Runda
Niedziela (16.02):
9:00 - 12:30 IV Runda
12:30 - 16:00 V Runda
16:15 - Podsumowanie
3.Format
- DiceCrusher25 jest Singlem na 2000pkt.
- Gramy na wszystkie aktualne publikacje.
- Gramy na FAQ WTC
- Rozpiski wysyłamy w formacie WTC. Rozpiski w innym formacie jak WTC nie będą sprawdzane.
- Po otrzymaniu rozpisek zostanie wylosowana 1 runda, gracze sprawdzają
rozpiskę przeciwnika do daty podanej w punkcie nr 2. Jeżeli rozpiska
jest dobra, piszemy "nick/inne dane - ok", w przeciwnym wypadku zwracamy
uwagę na błędy które wystąpiły. Przy problemach z napisaniem rozpy
prosimy o skontaktowanie się organizatorami. Pomożemy.
4.Zasady
- używamy 10ed zasad, ze wszystkimi kodexami FAQ-ami itd. do daty podanej w punkcie nr 2
- gramy na stołach 60x44"
- tereny ustawiane/poprawiane są przez graczy wg. podanych mapek
- Gracze mają obowiązek grania na zegar, może być manualny, może być
aplikacja na telefonie jeżeli gracze nie będą używali zegara i nie
dokończą 5 tury przed końcem czasu dostają 0:0 0:0
- Kiedy zaczyna się 4 battle round-a i na zegarze nie ma w sumie 40 min
lub 1 gracz ma mniej niż 20 min gracze muszą o tym poinformować sędziego
natychmiast.
- Kiedy zaczyna się 5 battle round-a i na zegarze nie ma w sumie 20 min
lub 1 gracz ma mniej niż 10min gracze muszą o tym poinformować sędziego
natychmiast.
- Graczy obowiązuje sportowe zachowanie i przestrzeganie zasad fair-play.
5.Misje
Runda 1: Purge the Foe / Smoke and Mirrors / Tipping Point
(Mapka:
Medium #51)
Runda 2: Linchpin / Raise Banners / Search and Destroy
(Mapka:
Medium #1)
Runda 3: The Ritual / Swift Action / Crucible of Battle
(Mapka:
Medium #2)
Runda 4: Supply Drop, Smoke and Mirrors, Hammer and Anvil
(Mapka:
Medium #3)
Runda 5: Scorched Earth / Inspired Leadership / Crucible of Battle
(Mapka:
Medium #10)
6.Modelarka:
Zdajemy się na rozsądek graczy, jeśli chodzi o modele alternatywne i
konwersje. Główna zasada - ma być podobne i łatwo rozpoznawalne dla
przeciwnika. Jednocześnie zastrzegamy, że rażące odstępstwa od
powyższego będą eliminowane z turnieju.
Jeśli masz wątpliwość odnośnie swojego modelu odezwij się na Discordzie do Simooon78.
Malowanie jest wymagane. Wysywig obowiązuje.
7.Punktacja
VP Differential................Game score
10-10…………………..……….. 0-4
11-9 …………………………….. 5-9
12-8 …………………………….. 10-14
13-7 …………………………….. 15-19
14-6 …………………………….. 20-24
15-5 …………………………….. 25-29
16-4 …………………………….. 30-34
17-3 …………………………….. 35-39
18-2 …………………………….. 40-44
19-1 …………………………….. 45-49
20-0 …………………………….. 50+
8. Punkty karne
Zgłoszenie i potwierdzenie nieprawidłowości w grze osoby wpisanej do
księgi oznacza czerwoną kartkę. Pozostałe sytuacje będą oceniane
indywidualnie, ale zwracamy uwagę, że obecnie tolerancja sędziów na wały
i niewłaściwe zachowanie jest bardzo niska. Będziemy wszelkie
nieprawidłowości więc karać przykładowo, a kolegów będziemy karać
szczególnie surowo.