Lokalizacja: Sklep Bolter, ul. Podwale 6 Limit graczy: 12 Stoły 60x44, w miarę możliwości zgodne z propozycją WTC Rozkład jazdy: Każda gra - 2:30h 10:00 - rejestracja 10:10 - start pierwszej gry 12:40 - start 2 gry 15:20 - start 3 gry 17:50 - sprzątanie i pakowanie Budowa armii i zasady 1. limit punktowy: 1721 2. max trzy takie same datasheety, nie tyczy się troopsów i ded. transportów 3. początkowe CP do dyspozycji: 12 4. Koszt detachmentów oraz zwrot CP za warlorda w detachemencie zgodny z rulebookiem 5. Dopuszczone modele z FW bez limitu, 6. W przesłanej rozpisce należy określić: 7.1. model warlorda oraz jego warlord trait 7.2. model posiadający darmowy relikt, wraz z nazwą tego reliktu 7.3. wszystkie dodatkowe relikty kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione 7.4. wszystkie dodatkowe warlord traity kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione 7.5. wszystkie psychic power dla każdego modelu mogącego z nich korzystać, 7.6. inne specjalnej umiejętności modeli/jednostek które do tej pory można było wybrać przed grą 8. W kwestiach spornych korzystamy z klaryfikacji WTC. UWAGA DUŻA ZMIANA: NIE MOŻNA ZMIENIAĆ RZECZY Z PKT.6 PRZED KAŻDĄ GRĄ. RZECZY WPISANE W ROZPISKĘ ZOSTAJĄ TAKIE SAME NA KAŻDĄ GRĘ. (jeżeli masz stratagem umożliwiający np. zmianę czaru na psykerze, możesz go użyć w trakcie gry) 9. Specialist detachementy z książek Vigilus są zabronione, 10. Misje secondary z kodeksów/suplementów mogą zastępować misje z GT, Tereny na stołach: w miarę możliwości zgodne z propozycją terenową WTC: http://worldteamchampionship.com/wp-content/uploads/2020/09/WTC-2021-Terrain-Maps-9.31-Low-Res.pdf Kolejność czynności przed grą: 1. gracze wykładają znaczniki zgodnie z rozgrywaną misją 2. gracze wybierają i notują na kartach wybrane secondary objectives 3. gracze rzucają kością. Wygrany wybiera kto będzie Atakującym, a kto Obrońcą 4. Obrońca wybiera stronę na której chce się rozstawiać 5. Gracze deklarują jednostki które będą w rezerwach, w transportach oraz w deep strike (jeśli posiadasz stratagemy które umożliwiają umieszczenie jednostki w deep strike, należy użyć ich teraz). Co najmniej połowa liczby twoich jednostek oraz nie mniej niż połowa kosztu punktów jednostek musi rozpocząć na stole 6. Gracze umieszczają swoje jednostki na stole na przemian, zaczynając od obrońcy 7. Gracze rzucają kością. Wygrany rozpoczyna grę jako pierwszy gracz 8. Gracze wykonują wszystkie czynności przed grą (np. scout move, redeploy, itd). Jeśli obaj gracze posiadają takie umiejętności, zaczyna ten który będzie grał jako pierwszy. 9. Rozpoczęcie bitwy Misje: Zostaną udostępnione do 12.04 Każda misja trwa 5 tur. Rozpiski: proszę o przesyłanie rozpisek do 15.04.2021 włącznie na adres turniejewh40k@gmail.com Cutoff wydanych książek: 15.04.2021 Parowania: pierwsze parowania losowe, kolejne systemem szwajcarskim zgodnie ze zgłoszonymi wynikami. Wyniki: Każdy gracz może zdobyć w swojej grze maksymalnie 90VP (45 primary, 3x15 secondary) Widełki wyliczane z różnicy VP zdobytych w bitwie: 0-5 ............................... 10 - 10 6-10 ............................... 11 - 9 11-15 ........................... 12 - 8 16-20 ........................... 13 - 7 21-25 ........................... 14 - 6 26-30 ........................... 15 - 5 31-35 ........................... 16 - 4 36-40 ........................... 17 - 3 41-45 ........................... 18 - 2 46-50 ........................... 19 - 1 51+ .............................. 20 - 0 Do zdobycia jest 80 punktów z gier oraz łącznie 20 punktów za: a). 7 pkt za poprawną, bezbłędną rozpiskę (nie w formacie wklejki z battlescribe), przesłaną w regulaminowym terminie, b). 5 pkt za pomalowaną armię (0pkt – nic nie pomalowane, 1 - mniej niż 50% pomalowane, 3 - więcej niż 50% pomalowane, 5pkt - 100% i podstawki), c). 2 pkt za kompletny wysiwyg (0pkt - brak, 1pkt - na bohaterach, 2pkt - całość) d). brak proxy - 6 pkt.