Contact

Termin: 30/05/2021
Lokalizacja: Sklep Bolter, ul. Podwale 6
Limit graczy: 12
Stoły 44x30,

Rozkład jazdy:
Każda gra - 1:20h

10:00 - rejestracja
10:15 - start pierwszej gry
11:40 - start drugiej gry
13:00 - start trzeciej gry
14:20 - przerwa
14:30 - start 4 gry
15:50 - koniec 4 gry i sprzątanie

Budowa armii (zgodnie z rulespackiem GT od GW):
1. limit punktowy: 869
2. max dwa takie same datasheety,
3. początkowe CP do dyspozycji: 6
4. Koszt detachementów oraz zwrot CP za warlorda w detachemencie zgodny z rulebookiem
5. Dopuszczone modele z FW bez limitu (należy posiadać zasady do wglądu dla przeciwnika ze sobą),
6. W przesłanej rozpisce należy określić:
6.1. model warlorda oraz jego warlord trait
6.2. model posiadający darmowy relikt, wraz z nazwą tego reliktu
6.3. wszystkie dodatkowe relikty kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione
6.4. wszystkie dodatkowe warlord traity kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione
6.5. wszystkie psychic power dla każdego modelu mogącego z nich korzystać,
6.6. inne specjalnej umiejętności modeli/jednostek które do tej pory można było wybrać przed grą
UWAGA DUŻA ZMIANA: NIE MOŻNA ZMIENIAĆ RZECZY Z PKT.6 PRZED KAŻDĄ GRĄ. RZECZY WPISANE W ROZPISKĘ ZOSTAJĄ TAKIE SAME NA KAŻDĄ GRĘ. (jeżeli masz stratagem umożliwiający np. zmianę czaru na psykerze, możesz go użyć w trakcie gry)
7. Specialist detachementy z książek Vigilus są zabronione.

Na stołach będą tylko 3 rodzaje terenów:
1. Lasy (za rulebookiem:dense cover, difficult ground): 

2. Ruiny (za rulebookiem: scaleable, breachable, light cover, obscuring) - wszystkie budynki posiadające okna:
2.1. jednostki <<INFANTRY>>, <<SWARM>> oraz <<BEAST>> mogą przechodzić przez ściany ruiny
2.2. jednostki <<INFANTRY>>, <<SWARM>>, <<BEAST>> oraz wszystkie posiadające <<FLY>> mogą kończyć ruch na piętrach ruiny. 
2.3. jednostki znajdujące się w ruinie (podstawka modelu musi dotykać podstawki ruiny) dostają +1 do save od strzelania. W przypadku jednostki posiadającej więcej niż jeden model, aby mieć bonus do rzutu WSZYSTKIE modele MUSZĄ znajdować się w ruinie,
2.4. Ruina blokuje LoS po całym swoim obrysie, od ziemi do nieskończenie wysoko. Jednostki dotykające ruiny mogą wytyczać LoS na normalnych zasadach (tj. true LoS). Parter ruin traktujemy jakby były tam okna (OTWARTY).

3. Ściany (za rulebookiem: light cover, breachable, unstable position) - wszystkie małe budynki bez okien niższe niż 5", wysokie ściany w kształcie litery "L":
3.1. jednostki <<INFANTRY>>, <<SWARM>> oraz <<BEAST>> mogą przechodzić przez ściany,
3.2. można wykonać szarżę na jednostę znajdującą się 1" od ściany. Możesz walczyć w zasięgu 2" od wrogiego unitu (tj. bijemy przez ścianę)
3.3. Jednostki nie mogą kończyć swojego ruchu na terenie (tj. nie włazimy na ściany)


Kolejność czynności przed grą:
0. Gracze dokonują w tajemnicy, po zapoznaniu się z rozpiskami przeciwnika, wyboru rozpiski na daną grę, a następnie równocześnie z przeciwnikiem dzielą się z nim tą informacją
1. gracze wykładają znaczniki zgodnie z rozgrywaną misją
2. gracze wybierają i notują na kartach wybrane secondary objectives - Uwaga: tym razem nie gramy na objective'y frakcyjne!
3. gracze rzucają kością. Wygrany wybiera kto będzie Atakującym, a kto Obrońcą
4. Obrońca wybiera stronę na której chce się rozstawiać
5. Gracze deklarują jednostki które będą w rezerwach, w transportach oraz w deep strike (jeśli posiadasz stratagemy które umożliwiają umieszczenie jednostki w deep strike, należy użyć ich teraz).
Co najmniej połowa liczby twoich jednostek oraz nie mniej niż połowa kosztu punktów jednostek musi rozpocząć na stole
6. Gracze umieszczają swoje jednostki na stole na przemian, zaczynając od obrońcy
7. Gracze rzucają kością. Wygrany zaczyna
8. Gracze wykonują wszystkie czynności przed grą (np. scout move, redeploy, itd). Jeśli obaj gracze posiadają takie umiejętności, zaczyna ten który będzie grał jako pierwszy.
9. Rozpoczęcie bitwy


Misje turniejowe:
Zostaną udostępnione na wydarzeniu na fb do 23.05
Każda misja trwa 5 tur.

Rozpiski:
Gracze mają prawo do przygotowania dwóch rozpisek na podany limit punktowy - należy je zamieścić w jednym pliku
Obie rozpiski mają być z tej samej frakcji (w przypadku rozpisek z mieszanymi kodeksami, warlord i ponad połowa punktów musi być z tego samego kodeksu w obu rozpiskach). Po sparowaniu graczy gracze zapoznają się ze swoimi rozpiskami i wybierają potajemnie, którą chcą zagrać. Po ujawnieniu gracze przechodzą do gry wg normalnej kolejności rozgrywki.
proszę o przesyłanie rozpisek do 28.05.2021 włącznie na adres turniejewh40k@gmail.com
Cutoff wydanych książek: 28.05.2021r.

Parowania:
pierwsze parowania losowe, kolejne systemem szwajcarskim zgodnie ze zgłoszonymi wynikami.

Wyniki:
Każdy gracz może zdobyć w swojej grze maksymalnie 90VP (45 primary, 3x15 secondary)

Widełki wyliczane z różnicy VP zdobytych w bitwie:

10-10 : 0-5
11-9 : 6-11
12-8 : 12-17
13-7 : 18-23
14-6 : 24-29
15-5 : 30-35
16-4 : 36-41
17-3 : 42-47
18-2 : 48-53
19-1 : 54-59
20-0 : 60+

Do zdobycia jest 80 punktów z gier oraz łącznie 20 punktów za:

a). 7 pkt za poprawną, bezbłędną rozpiskę (nie w formacie wklejki z battlescribe), przesłaną w regulaminowym terminie,

b). 5 pkt za pomalowaną armię (0pkt – nic nie pomalowane, 1 - mniej niż 50% pomalowane, 3 - więcej niż 50% pomalowane, 5pkt - 100% i podstawki),

c). 2 pkt za kompletny wysiwyg (0pkt - brak, 1pkt - na bohaterach, 2pkt - całość)

d). brak proxy - 6 pkt.


An unhandled error has occurred. Reload 🗙