Limit graczy: 20
Stoły 44x30, w miarę możliwości zgodne z propozycją WTC
Wejściówka: 25zł/osobę, przeznaczona na nagrody losowe wg systemu sklepu Bolter
Rozkład jazdy:
Każda gra - 1:50h
10:15 - start pierwszej gry
12:10 - start drugiej gry
14:00 - start trzeciej gry
15:55 - start czwartej gry
17:45 - sprzątanie i pakowanie
Budowa armii i zasady
1. Limit punktowy: 900
2. Max dwa takie same datasheety, nie tyczy się troopsów i ded. transportów, limit na unit Max 150pkt
2.1. max dwa detachmenty
2.2
max jedna subfrakcja dla wszystkich jednostek w armii o tym samym typie
subfrakcji (np. wszyscy Kosmiczni Marines w armii muszą być z jednego
zakonu, ale dopuszczalne jest granie sojuszem np. SM+Gwardia, lub w
obrębie kodeksu DE np. Coveny+Wych Culty i używać zarówno słów
kluczowych <Regiment> jak i <Chapter> lub w drugim
przykładzie <Coven> i <Cult>, o ile to jest dalej jeden
zakon/regiment lub kult/coven z wyjątkiem imiennych charakterów
3. Początkowe CP do dyspozycji: 6
4. Koszt detachementów oraz zwrot CP za warlorda w detachemencie zgodny z rulebookiem
5. Dopuszczone modele z FW bez limitu,
6. W przesłanej rozpisce należy określić:
7.1. model warlorda oraz jego warlord trait
7.2. model posiadający darmowy relikt, wraz z nazwą tego reliktu
7.3. wszystkie dodatkowe relikty kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione
7.4. maćka nie ma bo zbailował dla dziewczyny jak mięczak
7.5. wszystkie dodatkowe warlord traity kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione
7.6. wszystkie psychic power dla każdego modelu mogącego z nich korzystać,
7.7. inne specjalnej umiejętności modeli/jednostek które do tej pory można było wybrać przed grą
8. W kwestiach spornych korzystamy z klaryfikacji WTC.
UWAGA DUŻA ZMIANA: NIE MOŻNA ZMIENIAĆ RZECZY Z PKT.6 PRZED KAŻDĄ GRĄ. RZECZY WPISANE W ROZPISKĘ ZOSTAJĄ TAKIE SAME NA KAŻDĄ GRĘ. (jeżeli masz stratagem umożliwiający np. zmianę czaru na psykerze, możesz go użyć w trakcie gry)
9. Specialist detachementy z książek Vigilus są zabronione,
10. Misje secondary z kodeksów/suplementów mogą zastępować misje z GT, ale do maksymalnie jednej zastąpionej (nie bierzemy misji z kodeksu i suplementu jednocześnie)
11. Proszę o trzymanie się ram
czasowych, w miarę możliwości używanie zegarów szachowych; z wybiciem
czasu końca danej rundy należy mieć podliczone punkty, w wypadku, gdy
nie są one podliczone liczone są w tym momencie rozgrywki, w którym gra
się zatrzymała, a w razie sporów wpisywany jest wynik 0-0. opóźnienia w oddaniu wyniku gry mogą prowadzić do otrzymania -50pkt Karnych od ostatecznego wyniku
Tereny na stołach:
w miarę możliwości zgodne z propozycją terenową WTC:
http://worldteamchampionship.com/wp-content/uploads/2020/09/WTC-2021-Terrain-Maps-9.31-Low-Res.pdf
Kolejność czynności przed grą:
1. Gracze wykładają znaczniki zgodnie z rozgrywaną misją
2. Gracze rzucają kością. Wygrany wybiera kto będzie Atakującym, a kto Obrońcą
3. Gracze deklarują jednostki które będą w rezerwach, w transportach oraz w deep strike (jeśli posiadasz stratagemy które umożliwiają umieszczenie jednostki w deep strike, należy użyć ich teraz). Co najmniej połowa liczby twoich jednostek oraz nie mniej niż połowa kosztu punktów jednostek musi rozpocząć na stole
4. Obrońca wybiera stronę na której chce się rozstawiać
5. Gracze wybierają i notują na kartach wybrane secondary objectives
6. Gracze umieszczają swoje jednostki na stole na przemian, zaczynając od obrońcy
7. Gracze rzucają kością. Wygrany rozpoczyna grę jako pierwszy gracz
8. Gracze wykonują wszystkie czynności przed grą (np. scout move, redeploy, itd). Jeśli obaj gracze posiadają takie umiejętności, zaczyna ten który będzie grał jako pierwszy.
9. Rozpoczęcie bitwy
Misje (incursion):
I Gra: 13 - Desperate Raid
II Gra 21 - Sacred Ground
III Gra 31- Rise of the Machine Spirit
IV Gra 32 - Dislpay of Spiritual Might
Misje pochodzą z Chapter Approved 2022: https://drive.google.com/file/d/1Hc01XirHxFlTaBYBAuoG0QgwWG6Wc03f/view?usp=sharing
Każda misja trwa 5 tur.
Rozpiski:
Parowania:
pierwsze parowania losowe, kolejne systemem szwajcarskim zgodnie ze zgłoszonymi wynikami.
Wyniki:
Każdy gracz może zdobyć w swojej grze maksymalnie 90VP (45 primary, 3x15 secondary)
Widełki wyliczane z różnicy VP zdobytych w bitwie:
0-4 ............................... 10 - 10
5-9 ............................... 11 - 9
10-14 ........................... 12 - 8
15-19 ........................... 13 - 7
20-24 ........................... 14 - 6
25-29 ........................... 15 - 5
30-34 ........................... 16 - 4
35-39 ........................... 17 - 3
40-44 ........................... 18 - 2
45-49 ........................... 19 - 1
50+ .............................. 20 – 0
Do zdobycia jest 80 punktów z gier oraz łącznie 20 punktów za:
a). 7 pkt za poprawną, bezbłędną rozpiskę (nie w formacie wklejki z battlescribe), przesłaną w regulaminowym terminie,
b). 5 pkt za pomalowaną armię (0pkt – nic nie pomalowane, 1 - mniej niż 50% pomalowane, 3 - więcej niż 50% pomalowane, 5pkt - 100% i podstawki),
c). 2 pkt za kompletny wysywig (0pkt - brak, 1pkt - na bohaterach, 2pkt - całość)
d). brak proxy - 6 pkt.
Niestosowanie się do ogólnoprzyjętych zasad moralności i dobrego smaku może poskutkować usunięciem z turnieju. Wszystkie decyzje należą do sędziego i są ostateczne.