Contact

Termin: 02/04/2023

Lokalizacja: Sklep Bolter, ul. Podwale 6
Limit graczy: 22
Stoły: 44x60 zgodnie z formatem Strike Force
Wejściówka: 30zł Jednak tym razem tylko 20zł jest przeznaczone na nagrody losowe,
pozostałe 10zł jest przeznaczone na spłatę terenów zrobionych przez sklep bolter, zgodnie z wcześniejszą informacja na grupie i poprzednim turnieju

Rozkład jazdy:
Każda gra - 3:00h + 5 minut między grami na przejście między stołami i ogarnięcie się po grze

9:30 - rejestracja
10:00 - start pierwszej gry
13:05 - start drugiej gry
16:10 - start trzeciej gry
19:15 - sprzątanie i pakowanie, rozdanie nagród

Im szybciej załatwimy rejestrację, tym szybciej zaczniemy grać i dzięki temu może znajdziemy chwilę na dłuższą przerwę między grami, proszę więc o punktualność. 

Budowa armii (zgodnie z rulespackiem GT od GW):
1. limit punktowy: 2000 (!)
2. max trzy takie same datasheety,
3. początkowe CP do dyspozycji: 6
4. Koszt detachementów oraz zwrot CP za warlorda w detachemencie zgodny z rulebookiem
5. Dopuszczone modele z FW bez limitu
6. W przesłanej rozpisce należy określić:
6.1. model warlorda oraz jego ewentualny warlord trait
6.2. wszystkie dodatkowe relikty kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione
6.3. wszystkie dodatkowe warlord traity kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione
6.4. wszystkie psychic power dla każdego modelu mogącego z nich korzystać,
6.5. inne specjalnej umiejętności modeli/jednostek które są do kupienia z punkty/CP przed grą 


Kolejność czynności przed grą:
1. gracze wykładają znaczniki zgodnie z rozgrywaną misją
2. gracze rzucają kością. Wygrany wybiera kto będzie Atakującym, a kto Obrońcą. Obrońca wybiera stronę na której chce się rozstawiać
3. gracze wybierają i notują na kartach wybrane secondary objectives 
4. Gracze deklarują jednostki które będą w rezerwach, w transportach oraz w deep strike (jeśli posiadasz stratagemy które umożliwiają umieszczenie jednostki w deep strike, należy użyć ich teraz).
Co najmniej połowa liczby twoich jednostek oraz nie mniej niż połowa kosztu punktów jednostek musi rozpocząć na stole
5. Gracze umieszczają swoje jednostki na stole na przemian, zaczynając od obrońcy
6. Gracze rzucają kością. Wygrany zaczyna pierwszą rundę. 
7. Gracze wykonują wszystkie czynności przed grą (np. scout move, redeploy, itd). Jeśli obaj gracze posiadają takie umiejętności, zaczyna ten który będzie grał jako pierwszy.
8. Rozpoczęcie bitwy


Misje turniejowe: 13, 32, 33 (zagramy je właśnie w tej kolejności)
Każda misja trwa 5 tur.

Rozpiski:
proszę o przesyłanie rozpisek do 31.03.2023 włącznie na adres turniejewh40k@gmail.com
Cutoff wydanych książek: 31.03.2023
Tutaj istotna kwestia, wiemy że w styczniu ma się pojawić zupełnie nowy update do punktów jak i misji jak i zasad, jeśli będzie to możliwe to dostosujemy termin do tych zmian w zależności kiedy się one pojawią

Parowania:
pierwsze parowania losowe, kolejne systemem szwajcarskim zgodnie ze zgłoszonymi wynikami. W przypadku nieparzystej liczby graczy będzie tzw. BYE.

Wyniki:
Każdy gracz może zdobyć w swojej grze maksymalnie 90VP (45 primary, 3x15 secondary)

Widełki wyliczane z różnicy VP zdobytych w bitwie:

10-10 : 0-4
11-9 : 5-9
12-8 : 10-14
13-7 : 15-19
14-6 : 20-24
15-5 : 25-29
16-4 : 30-34
17-3 : 35-39
18-2 : 40-44
19-1 : 45-49
20-0 : 50+

Do zdobycia jest 60 punktów z gier oraz łącznie 20 punktów za:
a). 6pkt za poprawną, bezbłędną rozpiskę (nie w formacie wklejki z battlescribe), przesłaną w regulaminowym terminie
b). 5 pkt za pomalowaną armię (0pkt - mniej niż 50% pomalowane, 2 - więcej niż 50% pomalowane, 5pkt - 100% i podstawki)
c). 3 pkt za kompletny wyświg (0pkt - brak, 1pkt - na bohaterach, 3pkt - całość)
d). 2 pkt za komplet przygotowanie do gry (kości, miarka, znaczniki, prysznic przed turniejem)
        e). 4pkt za brak proxów.

An unhandled error has occurred. Reload 🗙