Rundy wg formatu MAPA - MISJA:
1. SECTOR - LOOT
2. CENTRE - CAPTURE
3. FLANK - SECURE
4. JUNCTION - LOOT
5. APPROACH - CAPTURE
Przy zapisie prośba o wybór frakcji odpowiadającej rosterowi, a następnie wpisanie dokładnej nazwy Kill Teamu poniżej.
ZASADY
- W lidze rozgrywamy 5 gier na zasadach Matched Play wg. zasad z rulebooków i najbardziej aktualnych FAQ. Nie używamy przy tym wszelkich zasad dotyczących Close Quarters.
- Na zagranie gry są dwa tygodnie, z możliwością przedłużenia ze względu na szczególne okoliczności.
- Stoły na których toczą się rozgrywki mają wymiary 30" na 22" (standardowa plansza do KillTeam), a jako terenów domyślnie używa się tych pochodzących z zestawów KT. Korzystanie z innych terenów jest możliwe tylko za zgodą organizatora.
- Challenge są dostępne tylko w I rundzie. Pozostałe pairingi zostaną wylosowane.
- Gracz może posiadać tylko jeden roster, którym będzie grał. Roster może zostać zmieniony pomiędzy 2. a 3. rundą, a także w wypadku zmiany panujących zasad.
- Mapy i misje na wszystkie rundy zostają podane przez organizatora przed rozpoczęciem Ligi.
- Głównym kanałem komunikacji w lidze jest wydarzenie na FB, oraz konwersacja "Kill Team" na Messengerze.
- W każdej grze można zdobyć do 22 VP(16 primary i 6 z tac ops, brak punktów za hobbystykę)
- Proxy modeli mogą zostać dopuszczone do gry po uprzedniej zgodzie organizatora.
- Ogólne wytyczne co do ustawienia terenu zostaną przedstawione przez organizatora przed rozpoczęciem ligi.
- Pierwsza runda zaczyna się 23.04.2023r., a ostatnia kończy 02.07.2023r.
WYTYCZNE DO TERENÓW
I. Deploy
1. Wszelkie tereny mające cechę "Vantage" powinny zostać ustawione i odległości powyżej 1 cala od deploymentu każdego gracza.
2. Oba deploymenty powinny być zasłonięte w 1/3 przez przeszkody o cesze "Heavy" (Chodzi zarówno o obscure, jak i możliwość wystawienia operative'a od razu za coverem)
3. Tereny powinny być rozstawione tak, aby jednostka o największej podstawce w danej grze, mogła objąć taką trasę między terenem, przy której nie musi wydawać dodatkowego ruchu na pokonywanie przeszkód.
II. Punkty
1. Żaden z punktów nie powinien znaleźć się na terenie z cechą "Vantage" - Jedynym wyjątkiem mogą być znaczniki na środku planszy.
2. Z żadnego znacznika nie powinno być przestrzału na więcej niż 2 inne punkty.
3. 4 znaczniki z 6 powinny być w bezpośrednim sąsiedztwie terenu o cesze "Light"
III. Vantage
1. Każdy vantage point powinien pozwalać na ostrzał od 25% do 33% pola bitwy położonego niżej (nie licząc swojego deploymentu).
2. Każdy vantage point nie może mieć linii ostrzału z dowolnej pozycji na nim na więcej niż 2 punkty.