Contact

Witam i zapraszam do Wrocławia na turniej single klasy master!
(GT dopisane to może ktoś z hamburgerowni spojrzy na wyniki w jakimś artykule także exposure w cenie wejściówki)
Data: 18-19.11.2023
Liceum Ogólnokształcące nr XI im. St. Konarskiego
Spółdzielcza 2A, 51-662 Wrocław

Zaznaczę na wstępie, że turniej odbywa się na terenie szkoły, co oznacza
CAŁKOWITY ZAKAZ SPOŻYCIA I BYCIA POD WPŁYWEM ALKOHOLU I INNYCH NIELEGALNYCH UŻYWEK
osoby łamiące ten zakaz będą usuwane z turnieju

Sponsorzy:
jeszcze czekam no potwierdzenie

TOURNEYKEEPER:

Rejestracja:
Wejściówka to 165zł
Po przez wpłatę na konto:

Bogdan Jusiński
28 1600 1462 1811 2201 7000 0001
tytuł przelewu: imię/ nick najlepiej z TK

wpłaty przyjmujemy do 10.11.23 chyba że zostaną wolne miejsca
Miejsca rezerwowane są kolejnością wpłat
Limit miejsc 60

w ramach wejściówki jest wliczony obiad w sobotę, dania do wyboru będą podane później

Sędziowie:
Bogdan Jusiński "BRAVVL"
Mateusz Łysek "thescarletone"
Maks Adamek "madamek_"

Rozkład jazdy:
czas gry: 3:30
Sobota
rejestracja: 8:00
Runda pierwsza:  8:30 - 12:00
Runda Druga: 12:15 - 15:45
Przerwa na obiad: 15:45 - 16:30
Runda trzecia: 16:30 - 20:00
Niedziela
Runda czwarta: 8:45- 12:15
Runda piąta: 12:30- 16:00
Rozdanie nagród: 16:30


Budowa Armii:
- Strikeforce
- 2000 pkt
- FW dopuszczony

- Gramy zgodnie z najnowszymi FAQ, codexami, oraz FAQ WTC wypuszczonymi do 10.11.23

Rozpiski wklejamy na Tourney Keeper do 13 listopada włącznie, po północy będą widoczne
po tym nastąpi parowanie i gracze są zobowiązanie sprawdzić rozpiskę przeciwnika czy nie jest np. na 2025 pkt
sprawdzenie rozpisek i ich poprawa powinna być dokonana do końca 15 listopada

Modelarka:
- Modele muszą być złożone i posiadać tak zwany WYSIWYG
- Armie muszą być pomalowane na standard "Battle Ready" modele nie spełniające tego standardu mogą zostać usunięte lub mogą zostać nałożone na gracza punkty karne
- Takiej samej zasadzie podlegają modele alternatywne i konwersje które były nie zgłoszone a różnią się znacznie od oryginalnego modelu i mogą tą różnicą wpływać na rozgrywkę
- W razie wątpliwości można podesłać zdjęcia armii do jednego z sędziów powyżej na discordzie
- W taki sam sposób zgłaszamy modele alternatywne, druki oraz konwersje

Granie na zegar szachowy jest wymagane, gracze którzy będą grali bez i nie skończą gry "tj. 5 tur obu graczy" w wyznaczonym czasie mogą zostać ukarani punktami karnymi lub ich wynik będzie wpisany jako 0-0
Samo przekroczenie czasu trwania rundy może również skutkować punktami karnymi dla obu graczy
w przypadku wolno idącej gry warto wołać sędziego wcześniej by rozwiązać problem przed końcem czasu

Teren:
- Tereny na stołach układają gracze
- Na każdą rundę są inne ułożenia terenów według stołów WTC
- Zasady Terenów według rulespacka WTC

Wyniki:
Każdy gracz może zdobyć w swojej grze maksymalnie 90VP (50 primary, 40 secondary)

Widełki wyliczane z różnicy VP zdobytych w bitwie:

10-10 : 0-4
11-9 : 5-9
12-8 : 10-14
13-7 : 15-19
14-6 : 20-24
15-5 : 25-29
16-4 : 30-34
17-3 : 35-39
18-2 : 40-44
19-1 : 45-49
20-0 : 50+

Kolejność czynności przed grą:
1. gracze wykładają znaczniki zgodnie z rozgrywaną misją
2. Gracze ustawiają Tereny zgodnie z mapką przypisaną do stołu i rundy/misji
3. gracze wybierają czy grają fixed objectives czy tactical objectives (w przypadku fixed wybierają dwie z kart lub notują jakie wybrali objectivy)
4. gracze rzucają kością. Wygrany wybiera kto będzie Atakującym, a kto Obrońcą. Obrońca wybiera stronę na której chce się rozstawiać
5. Gracze deklarują jednostki które będą w rezerwach, w transportach oraz w deep strike, oraz którymi unitami będą przewodzić dani leaderzy
    Co najmniej połowa liczby twoich jednostek oraz nie mniej niż połowa kosztu punktów jednostek musi rozpocząć na stole
6. Gracze umieszczają swoje jednostki na stole na przemian, zaczynając od obrońcy
7. Gracze rzucają kością. Wygrany zaczyna pierwszą rundę.
8. Gracze wykonują wszystkie czynności przed grą (np. scout move, redeploy, itd).
    Gracz który będzie zaczynał pierwszą turę robi najpierw swoje wszystkie scout move później drugi gracz robi wszystkie swoje 
9. Rozpoczęcie bitwy

Misje:
grane na zasadach GT Leviathan.
Runda 1: Supply Drop/Chilling Rain/Hammer&Anvil
Runda 2: Scorched Earth / Chilling Rain / Search & Destroy 
Runda 3: Vital Ground / Chilling Rain/ Crucible of Battle
Runda 4: Priority Targets / Chilling Rain / Sweeping Engagement
Runda 5: Take & Hold / Chilling Rain / Search & Destroy

An unhandled error has occurred. Reload 🗙