Liczba miejsc: 16
-Adres: WARHOG.PL, Mickiewicza 19a, 26-600 Radom
-Data: 30.12.2023 (sobota)
-Koszt: 30zł całość na nagrody
-Format: 2000pkt
-Budowa armii: battle-forged, matched play, bez zasady Understrenght Units, bez
legend i opcji indeksowych.
-Zasady: 10ed Warhammera 40000, Leviathan Tournament Pack, FAQ WTC, zasady
wydane do 26.12.2023
-Stoły: 60”x44"
-Sędziuje: Paweł „Brzoza” Konecki, Andrzej „Regis” Schonthaler
-Termin wrzucania rozpisek do godziny 23:59 dnia 28 grudnia
I gra – Hammer and Anvil /
Take and Hold / Chilling Rain
II gra – Search and Destroy / The Ritual / Chilling Rain
III gra - Crucible of Battle / Supply Drop / Chilling Rain
Rozkład godzinowy:
9:00 – 11:50 - I gra
12:05 – 14:55 - II gra
15:10- 18:00 - III gra
18:10 - ogłoszenie wyników
Czas na grę: 170 minut, użycie zegara szachowego jest obowiązkowe, po 80
minut na gracza przy użyciu zegarów szachowych, pozostałe 10 minut na wybór
misji, rezerw i ustawienie terenów itd.
UWAGA: Zegar szachowy jest OBOWIĄZKOWY, nie używanie go może skutkować
nałożeniem na graczy przez sędziego punktów karnych.
Na 15 minut przed końcem czasu danej gry, nie rozpoczynamy kolejnej rundy.
Rozpiska:
Format powinien być czytelny, z wypunktowaniem opcjonalnego wyposażenia
Format z apki GW jest dopuszczalny
Proszę podliczyć ile oddajecie z Bring It Down i Assasination
Zapisy i do dnia 28.12 godziny 23:59 na TourneyKeeperze należy też wrzucić
rozpiskę do godziny 23:59 tego samego dnia
Wieczorem w piątek 29.12 zostaną także
utworzone paringi na pierwszą rundę, wszelkie challenge proszę zgłaszać do
czwartku.
Link do zapisów:
https://tourneykeeper.net/Singles/TKLeaderboard.aspx?id=6992
Każdy gracz powinien sprawdzić listę przeciwnika i zgłosić
ewentualne błędy sędziemu.
Punkty karne:
- 5 DP spóźnienie się na 1 i kolejną rundę turnieju
- 5 DP brak wrzuconej rozpiski na TK do godziny 23:59 dnia 28.12
- 3 DP za spóźnione oddanie wyników do 5 minut po czasie (dla obu graczy lub
tego, który przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
- 5 DP za spóźnione oddanie wyników do 10 minut po czasie (dla obu graczy lub
tego, który przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
- 10 DP za spóźnione oddanie wyników po 10 minutach po czasie (dla obu graczy
lub tego, który przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
-1-60 DP - zależnie od przewinienia i decyzji sędziego
- 5 DP – brak przygotowania do turnieju (zasady armii, kostki, miarka)
- 5 DP – brak sprawdzenia rozpiski przeciwnika (nie naliczamy, jeśli przeciwnik
nie wgrał rozpiski
Modelarka:
- Armia Battle Ready – 5 DP
- Armia prawie gotowa (WYSIWYG + ponad 50% modeli pomalowane albo całość armii
pomalowana, ale bez WYSIWYG) – 2 DP
- Proxy/druki/konwersje: proxy są niedopuszczalne, druki są akceptowane o ile
odpowiadają oryginalnemu i aktualnemu modelowi. Jeżeli masz wątpliwości czy
twój model jest akceptowalny – zgłoś model do Andrzeja Schonthaler lub Pawła
Koneckiego do akceptacji. Ta sama zasada dotyczy konwersji
- Dozwolony jest uproszczony WYSIWYG
Punkty dodatkowe i punkty karne przyznawane są po trzeciej grze (bez wpływu
na parowania).
Kolejność miejsc ustalana jest na podstawie:
W pierwszej kolejności liczymy duże punkty (DP). W przypadku remisu
pierwszeństwo mają punkty uzyskane z gier. W przypadku dalszego remisu
sprawdzamy różnicę VP ze wszystkich gier.
Różnica VP = wynik końcowy DP
0-5 ............................... 10 - 10
6-10.............................. 11 - 9
11-15 ........................... 12 - 8
16-20 ........................... 13 - 7
21-25 ........................... 14 - 6
26-30 ........................... 15 - 5
31-35 ........................... 16 - 4
36-40 ........................... 17 - 3
41-45 ........................... 18 - 2
46-50 ........................... 19 - 1
51+ .............................. 20 – 0
TERENY:
Przy każdym ze stołów będzie się znajdować instrukcja dotycząca terenów
Kolejność czynności rozgrywanych przed bitwą:
Zgodnie z GT Leviathan
BYE i spóźnienia:
- Jak będzie nieparzyście, to TO ma BYE w pierwszej, wyjątkiem jest sytuacja
gdy będzie osoba spóźniona po oficjalnym rozpoczęciu (wtedy ona dostaje)
- BYE w pierwszej grze wart jest 15 DP, w drugiej 13, w trzeciej 11 DP
- BYE zawsze daje 0 w małych (nie dotyczy W/D/L)
- Splity dozwolone w każdej grze
- Split zawsze wynosi 10:10 w dużych i 0:0 w małych