Liczba
miejsc: 16
-Adres: WARHOG.PL, Mickiewicza 19a, 26-600
Radom
-Data: 27.01.2024 (sobota)
-Koszt: 30zł całość na
nagrody
-Format: 2000pkt
-Budowa armii: battle-forged,
matched play, bez zasady Understrenght Units, bez legend i opcji
indeksowych.
-Zasady: 10ed Warhammera 40000, Leviathan
Tournament Pack, FAQ WTC, zasady wydane do 20.01.2024
-Stoły:
60”x44"
-Sędziuje: Paweł „Brzoza” Konecki, Andrzej
„Regis” Schonthaler
-Termin wrzucania rozpisek do godziny
23:59 dnia 25 stycznia
I
gra – Crucible of Battle / Purge The Foe / Hidden Supplies
II
gra – Sweeping Engagement / Supply Drop / Chilling Rain
III
gra – Search and Destroy / Vital Ground / Scrambler Fields
Rozkład
godzinowy:
9:00 – 11:50 - I gra
12:05 – 14:55 - II
gra
15:10- 18:00 - III gra
18:10 - ogłoszenie wyników
Czas
na grę: 170 minut, użycie zegara szachowego jest obowiązkowe, po
80 minut na gracza przy użyciu zegarów szachowych, pozostałe 10
minut na wybór misji, rezerw i ustawienie terenów itd.
UWAGA:
Zegar szachowy jest OBOWIĄZKOWY, nie używanie go może skutkować
nałożeniem na graczy przez sędziego punktów karnych.
Na 15
minut przed końcem czasu danej gry, nie rozpoczynamy kolejnej rundy.
Rozpiska:
Format
powinien być czytelny, z wypunktowaniem opcjonalnego
wyposażenia
Format z apki GW jest dopuszczalny
Proszę
podliczyć ile oddajecie z Bring It Down i Assasination
Zapisy
i do dnia 25.01 godziny 23:59 na TourneyKeeperze należy też wrzucić
rozpiskę do godziny 23:59 tego samego dnia
Wieczorem w piątek
26.01 o godzinie 17:23 zostaną także utworzone paringi na pierwszą rundę, wszelkie
challenge proszę zgłaszać do czwartku.
Link
do
zapisów:
Każdy
gracz powinien sprawdzić listę przeciwnika i zgłosić
ewentualne
błędy sędziemu.
Punkty karne:
-
5 DP spóźnienie się na 1 i kolejną rundę turnieju
- 5 DP
brak wrzuconej rozpiski na TK do godziny 23:59 dnia 25.01
- 3 DP
za spóźnione oddanie wyników do 5 minut po czasie (dla obu graczy
lub tego, który przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
-
5 DP za spóźnione oddanie wyników do 10 minut po czasie (dla obu
graczy lub tego, który przekroczył czas jeśli zegar był w
użyciu)
- 10 DP za spóźnione oddanie wyników po 10 minutach
po czasie (dla obu graczy lub tego, który przekroczył czas jeśli
zegar był w użyciu)
-1-60 DP - zależnie od przewinienia i
decyzji sędziego
- 5 DP – brak przygotowania do turnieju
(zasady armii, kostki, miarka)
- 5 DP – brak sprawdzenia
rozpiski przeciwnika (nie naliczamy, jeśli przeciwnik nie wgrał
rozpiski
Modelarka:
-
Armia Battle Ready – 5 DP
- Armia prawie gotowa (WYSIWYG +
ponad 50% modeli pomalowane albo całość armii pomalowana, ale bez
WYSIWYG) – 2 DP
- Proxy/druki/konwersje: proxy są
niedopuszczalne, druki są akceptowane o ile odpowiadają
oryginalnemu i aktualnemu modelowi. Jeżeli masz wątpliwości czy
twój model jest akceptowalny – zgłoś model do Andrzeja
Schonthaler lub Pawła Koneckiego do akceptacji. Ta sama zasada
dotyczy konwersji
- Dozwolony jest uproszczony WYSIWYG
Punkty
dodatkowe i punkty karne przyznawane są po trzeciej grze (bez wpływu
na parowania).
Kolejność miejsc ustalana jest na podstawie:
W
pierwszej kolejności liczymy duże punkty (DP). W przypadku remisu
pierwszeństwo mają punkty uzyskane z gier. W przypadku dalszego
remisu sprawdzamy różnicę VP ze wszystkich gier.
Różnica
VP = wynik końcowy DP
0-4 ............................... 10 -
10
5-9 ............................... 11 - 9
10-14
........................... 12 - 8
15-19
........................... 13 - 7
20-24
........................... 14 - 6
25-29
........................... 15 - 5
30-34
........................... 16 - 4
35-39
........................... 17 - 3
40-44
........................... 18 - 2
45-49
........................... 19 - 1
50+
.............................. 20 – 0
TERENY:
Przy
każdym ze stołów będzie się znajdować instrukcja dotycząca
terenów
Kolejność czynności rozgrywanych przed
bitwą:
Zgodnie z GT Leviathan
BYE i spóźnienia:
-
Jak będzie nieparzyście, to TO ma BYE w pierwszej, wyjątkiem jest
sytuacja gdy będzie osoba spóźniona po oficjalnym rozpoczęciu
(wtedy ona dostaje)
- BYE w pierwszej grze wart jest 15 DP, w
drugiej 13, w trzeciej 11 DP
- BYE zawsze daje 0 w małych (nie
dotyczy W/D/L)
- Splity dozwolone w każdej grze
- Split
zawsze wynosi 10:10 w dużych i 0:0 w małych