Liczba
miejsc: 14
-Adres:
WARHOG.PL, Mickiewicza 19a, 26-600 Radom
-Data: 24.02.2024
(sobota)
-Koszt: 30zł całość na nagrody
-Format:
2000pkt
-Budowa armii: battle-forged, matched play, bez zasady
Understrenght Units, bez legend i opcji indeksowych.
-Zasady:
10ed Warhammera 40000, Leviathan Tournament Pack, FAQ WTC, zasady
wydane do 16.02.2023
-Stoły: 60”x44"
-Sędziuje:
Andrzej „Regis” Schonthaler
-Termin wrzucania rozpisek do
godziny 23:59 dnia 22 lutego
I
gra – Scorched Earth / Chilling Rain / Hammer and Anvil
II
gra – Take & Hold / Chilling Rain / Search & Destroy
III
gra – Priority
Targets / Chilling Rain / Sweeping Engagement
Rozkład
godzinowy:
9:00
– 11:50 - I gra
12:05 – 14:55 - II gra
15:10- 18:00 -
III gra
18:10 - ogłoszenie wyników
Czas
na grę: 170 minut, użycie zegara szachowego jest obowiązkowe, po
80 minut na gracza przy użyciu zegarów szachowych, pozostałe 10
minut na wybór misji, rezerw i ustawienie terenów itd.
UWAGA:
Zegar szachowy jest OBOWIĄZKOWY, nie używanie go może skutkować
nałożeniem na graczy przez sędziego punktów karnych.
Na 15
minut przed końcem czasu danej gry, nie rozpoczynamy kolejnej rundy.
Rozpiska:
Format
powinien być czytelny, z wypunktowaniem opcjonalnego
wyposażenia
Format z apki GW jest dopuszczalny
Proszę
podliczyć ile oddajecie z Bring It Down i Assasination
Zapisy
do dnia 22.02 godziny 23:59 na TourneyKeeperze należy też wrzucić
rozpiskę do godziny 23:59 tego samego dnia
Wieczorem w piątek
23.02 zostaną także utworzone paringi na pierwszą rundę, wszelkie
challenge proszę zgłaszać do czwartku.
Każdy
gracz powinien sprawdzić listę przeciwnika i zgłosić
ewentualne
błędy sędziemu.
Punkty karne:
-
5 DP spóźnienie się na 1 i kolejną rundę turnieju
- 5 DP
brak wrzuconej rozpiski na TK do godziny 23:59 dnia 22.02
- 3 DP
za spóźnione oddanie wyników do 5 minut po czasie (dla obu graczy
lub tego, który przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
-
5 DP za spóźnione oddanie wyników do 10 minut po czasie (dla obu
graczy lub tego, który przekroczył czas jeśli zegar był w
użyciu)
- 10 DP za spóźnione oddanie wyników po 10 minutach
po czasie (dla obu graczy lub tego, który przekroczył czas jeśli
zegar był w użyciu)
-1-60 DP - zależnie od przewinienia i
decyzji sędziego
- 5 DP – brak przygotowania do turnieju
(zasady armii, kostki, miarka)
- 5 DP – brak sprawdzenia
rozpiski przeciwnika (nie naliczamy, jeśli przeciwnik nie wgrał
rozpiski
Modelarka:
-
Armia Battle Ready – 5 DP
- Armia prawie gotowa (WYSIWYG +
ponad 50% modeli pomalowane albo całość armii pomalowana, ale bez
WYSIWYG) – 2 DP
- Proxy/druki/konwersje: proxy są
niedopuszczalne, druki są akceptowane o ile odpowiadają
oryginalnemu i aktualnemu modelowi. Jeżeli masz wątpliwości czy
twój model jest akceptowalny – zgłoś model do Andrzeja
Schonthaler lub Pawła Koneckiego do akceptacji. Ta sama zasada
dotyczy konwersji
- Dozwolony jest uproszczony WYSIWYG
Punkty
dodatkowe i punkty karne przyznawane są po trzeciej grze (bez wpływu
na parowania).
Kolejność miejsc ustalana jest na podstawie:
W
pierwszej kolejności liczymy duże punkty (DP). W przypadku remisu
pierwszeństwo mają punkty uzyskane z gier. W przypadku dalszego
remisu sprawdzamy różnicę VP ze wszystkich gier.
Różnica
VP = wynik końcowy DP
0-4 ............................... 10 -
10
5-9 ............................... 11 - 9
10-14
........................... 12 - 8
15-19
........................... 13 - 7
20-24
........................... 14 - 6
25-29
........................... 15 - 5
30-34
........................... 16 - 4
35-39
........................... 17 - 3
40-44
........................... 18 - 2
45-49
........................... 19 - 1
50+
.............................. 20 – 0
TERENY:
Przy
każdym ze stołów będzie się znajdować instrukcja dotycząca
terenów
Kolejność czynności rozgrywanych przed
bitwą:
Zgodnie z GT Leviathan
BYE i spóźnienia:
-
Jak będzie nieparzyście, to TO ma BYE w pierwszej, wyjątkiem jest
sytuacja gdy będzie osoba spóźniona po oficjalnym rozpoczęciu
(wtedy ona dostaje)
- BYE w pierwszej grze wart jest 15 DP, w
drugiej 13, w trzeciej 11 DP
- BYE zawsze daje 0 w małych (nie
dotyczy W/D/L)
- Splity dozwolone w każdej grze
- Split
zawsze wynosi 10:10 w dużych i 0:0 w małych