Contact

1. Lokalizacja:


Adres: Fundacja Elektrowni Rybnik ul. Podmiejska 43, 44-207 Rybnik 44-200 

Gramy na pewno na sali Orion, ze względu na kuchnię i taras z panoramą na zalew, później będę decydować o dodatkowych salach jak będę orientował się ile miejsca jeszcze będzie potrzebne.

https://fundacjaelektrownirybnik.pl/oferta-wynajmu/

Zachęcamy do zapoznania się z atrakcjami, na miejscu są baseny, sauny itp. 


2.Ramówka
20-21 kwiecień 2024r.
Czas na grę: 3:30

Sobota:
8:30 Zapisy
9:00 - 12:30 I Runda
12:30 - 17:00 II Runda + przerwa na obiad
17:00 - 20:30 III Runda
20:30 - After 

Niedziela:
9:00 - 12:30 IV Runda
12:30 - 16:00 V Runda
16:15 - Podsumowanie


3. Rejestracja:
Gwarantowane miejsce na turnieju zapewnia zakup i opłacenie wejściówki
https://jaskiniatrolla.pl/Wejsciowka-STC-v-6-p11637
Wejściówki są bezzwrotne.


4.Format:
- Gramy na nową edycję 
- Gramy na wszystkie nowe publikacje wydane do 01.04.2024
- Gramy na FAQ WTC
- Rozpiski wysyłamy na TK do 15.04 do północy, poprawki do 19.04 .Brak wrzucenia poprawnej rozpiski będzie skutkował usunięciem z turnieju.
- Rozpiski wysyłamy w formacie WTC. Rozpiski w innym formacie jak WTC nie będą sprawdzane.
- Po otrzymaniu rozpisek zostanie wylosowana 1 runda, gracze sprawdzają rozpiskę przeciwnika do 18..04  żeby gracze mieli czas na poprawę nieprawidłowości, które zgłaszamy na forum, jeżeli rozpiska jest dobra, piszemy "nick/inne dane - ok". Brak sprawdzenia skutkuje -50VP 



5.Format Rozpiski:
Rozpiska bez informacji o graczu i misji (nawet jak ma 0) jest uznawana za niepoprawną!!!
https://tourneykeeper.net/Team/TKTeamLea...px?Id=6985
Przykład rozpiski WTC:


PLAYER: Kamil "Michu" Michulec
FACTION: Orks
ARMY POINTS: 2000
DETACHMENT RULE: Waaagh! Tribe
SECONDARY INFORMATION:
Assasination: 20VP
Bring: 18VP


CHARACTERS
Zodgrod Wortsnagga (80 points)
• Warlord
• 1x Da Grabzappa, Slugga

3x UNITS OF Beastboss (100 points)
• 1x Beast Snagga klaw, Beastchoppa, Shoota

Weirdboy (55 points)
• 1x Weirdboy staff, ’Eadbanger

BATTLELINE

3x UNITS OF Beast Snagga Boyz (105 points)
• 1x Beast Snagga Nob: Power snappa, Slugga
• 9x Beast Snagga Boy: 9x Choppa, 9x Slugga

6x UNITS OF Boyz (85 points)
• 1x Boss Nob: Power klaw, Slugga
• 9x Boy: 8x Choppa, 8x Slugga, CCW and Rokkit launcha

DEDICATED TRANSPORTS
5x UNITS OF Trukk (60 points)
• 1x Big shoota and Spiked wheels

OTHER DATASHEETS
Big Trakk (90 points)
• 2x Big shoota and Armoured hull

Gretchin (80 points)
• 2x Runtherd: 2x Grot-smacka, 2x Slugga
• 20x Gretchin: 20x CCW and 20x Grot blasta

2x UNITS OF Stormboyz (65 points)
• 1x Boss Nob: Power klaw, Slugga
• 4x Stormboy: 4x Choppa, 4x Slugga

2x UNITS OF Warbikers (70 points)
• 1x Boss Nob on Warbike: CCW, Power klaw, Twin dakkagun
• 2x Warbiker: 2x Choppa, 2x Close combat weapon, 2x Twin dakkagun

- jeżeli rozpa jest niepoprawna, brak danych, źle policzone pkt, piszemy na forum kto ma błędy
- jeżeli rozpa jest poprawna to dany gracz - rozpiska poprawna
- jeżeli ktoś będzie miał problem ze sprawdzeniem rozpiski, to proszę napisać, pomożemy.

Żeby uniknąć miliona postów z pojedyńczymi informacjami proszę, żeby jedna osoba z teamu wrzucała informację o całym teamie, który sprawdzają (przykład poniżej)

AoW Team:
1) Zbyszek - OK
2) Piotruś - zły koszt unitu X
4) Maciuś - źle policzony Noprisoner



6. Kompozycja:
- Drużyna składa się z sześciu graczy. Żaden (Codex/WD Index/Supplement) nie może być użyty więcej niż raz.
- Battle-forged
- Strike Force 
- 2000pts
- FW allowed


7.Zasady
Najważniejszymi zasadami są zasady pisane przez sędziego na bieżąco.
Używamy 10ed zasad, ze wszystkimi kodexami FAQ-ami itd. wydanymi do 01.04.
Gramy na stołach 60x44
Po zakończeniu bitwy i nieuprzątnienięciu stanowiska obydwie grające przy nim drużyny mogą zostać ukarane. 
Tereny ustawiane/poprawiane są przez graczy wg. podanych mapek
- Gracze mają obowiązek grania na zegar, może być manualny, może być aplikacja na telefonie jeżeli gracze nie będą używali zegara i nie dokończą 5 tury przed końcem czasu dostają 0:0 0:0
- Kiedy zaczyna się 4 battle round-a i na zegarze nie ma w sumie 50min lub 1 gracz ma mniej niż 25min gracze muszą o tym poinformować sędziego natychmiast.
- Kiedy zaczyna się 5 battle round-a i na zegarze nie ma w sumie 20min lub 1 gracz ma mniej niż 10min gracze muszą o tym poinformować sędziego natychmiast.

Modelarka:
Zdajemy się na rozsądek graczy, jeśli chodzi o modele alternatywne i konwersje. Główna zasada - ma być podobne i łatwo rozpoznawalne dla przeciwnika. Jednocześnie zastrzegamy, że rażące odstępstwa od powyższego będą wywalane z turnieju.
Jeśli masz wątpliwość - napisz do nas, odpowiemy.

Ocena modelarska jest subiektywną oceną sędziego, on decyduje, czy modele są battle ready
- za armię battle ready tak jak w regulaminie ligi, 10 małych VP na koniec turnieju (armia jest battle ready, ma zrobione podstawki, są rozróżnione oddziały)



8. Punktacja:
Gramy WDLa 
 
VP Differential................Game score
10-10…………………..……….. 0-4
11-9 …………………………….. 5-9
12-8 …………………………….. 10-14
13-7 …………………………….. 15-19
14-6 …………………………….. 20-24
15-5 .....……………………….. 25-29
16-4 …………………………….. 30-34
17-3 …………………………….. 35-39
18-2 …………………………….. 40-44
19-1 …………………………….. 45-49
20-0 …………………………….. 50+

przykłady
wynik w grze
56:53, różnica 3VP, wynik to 10:10
79:44, różnica 35VP, wynik to 17:3
65:60, różnica 5VP, wynik to 11:9

Team scoring and leaderboard will be based on Win/Draw/Lose system.
Team score:
65+ Win (2 ranking points)
56-64 Draw (1 ranking point)
55- Lose (0 ranking points)


9. Misje i mapy

1.Runda
Vital Ground / Chilling Rain / Hammer and Anvil
Mapy:
Medium : 7,11,15
Heavy: 23,31
Light: 47

2.Runda
Take And Hold / Chilling Rain / Search And Destroy
Mapy:
Medium : 5,9,13
Heavy: 21,29
Light: 45

3.Runda
Supply Drop / Chilling Rain / Crucible of Battle
Mapy:
Medium : 6,10,14
Heavy: 22,30
Light: 46

4.Runda
Priority Targets / Chilling Rain / Sweeping Engagment
Mapy:
Medium : 8,12,16
Heavy: 24,32
Light: 48

5.Runda
Scorched Earth / Chilling Rain / Search And Destroy
Mapy:
Medium : 5,9,13
Heavy: 21,29
Light: 45



10. Parowanie:
Oba teamy wystawiaja defenderow.
Oba teamy dostawiaja attackerow.
Rzut o wybor stołów.
Oba teamy wystawiaja defenderow
Oba teamy dostawiaja attackerow
Nie dostawieni graja ze soba.
Odrzuceni attackerzy graja ze soba


11.Informacje dodatkowe.
Zapewniamy duże kartonowe tacki, takie jak ostatnio.
W pierwszy dzień w trakcie 2giej gry będą podane obiady, menu podamy na dniach.
W drugi dzień w trakcie drugiej gry będziemy serwować śniadanie.
Standardowo w trakcie evenentu w pierwszy dzień (o ile pogoda pozwoli)  będzie wałówka z grilla.
W trakcie trwania turnieju prosimy nie spożywać alkoholu w sposób ostentacyjny i uprasza się o zachowanie rozwagi. W razie niezastosowania się
i problemów przy stole, osoby pod zbyt dużym wpływem mogą dostać wyzerowanie wyników lub zostać usunięte z turnieju.
Będziemy dogrywać hotel, czekamy na oferty i organizować do niego menelobusa, także proszę się wstrzymać z rezerwacjami noclegów.
Tym razem załatwię żeby parking obok miał otwarte szlabany :D
W sobotę prawdopodobnie zorganizujemy drafcika.
Wszystkie stoły będą miały maty z liniami deplo, mapki i tereny WTC

Sędziowie niegrający:
Dejv
Bakuażan
Kerszur 

An unhandled error has occurred. Reload 🗙