I. Informacje ogólne
Wejściówka płatna 40 zł, dla klubowiczów 30 zł gotówką na miejscu.
Zapis na turniej odbywa się mailem na adres: bartoszwalczak97@gmail.com.
Decyduje kolejność mailu.
Zapisanie się i nieprzyjście skutkuje anulowanie pierwszeństwa na kolejnym turnieju (chyba, że gracz wcześniej uprzedzi organizatora).
Adres: Figurkowe Gry Bitewne (Żelazna 69A).
TK:
II. Zasady
Sędzia: Frendzel
Kompozycja armii:
- Battle-forged,
- Strike force, 2000 pkt
- FW dopuszczony
Misje -
Crucible of Battle, Scorched Earth, Inspired Leadership
Crucible of Battle, Ritual, Swift Action
Take and Hold, Hidden Supplies, Search and Destroy
3.
Proxy dopuszczone w rozsądnej ilości. Każdy prox musi być uprzednio wysłany do organizatora mailem (bartoszwalczak97@gmail.com). Armie z zaakceptowanymi proxami nie otrzymują punktów za modelarkę.
Niezaakceptowane proxy zostaną usunięte z gry.
Należy zgłosić również konwersje chyba, że już były akceptowane na jednym z poprzednich turniejów. Niezgłoszone konwersje również zostaną usunięte z gry.
Gramy na zasady podstawowe, kodeksy, FAQ, Chapter Aproved, FAQ WTC itd. wydane do dnia 15 sierpnia 2024 roku.
Jeżeli jakaś zasada nie została doprecyzowania to sędzia ma prawo dokonać odpowiedniej wykładni.
Gramy na stoły 60x44.
Gramy na aktualnych mapach WTC - mapy zostaną wydrukowane dla każdego stołu. Wszystkie okna na parterze małych ruin traktujemy jakby ich nie było / była tam ściana / było zabite dechami. Wszystkie ruiny mają podstawki.
Gra trwa pełne 5 tur, w wypadku nierozegrania wszystkich tur liczymy punkty z ostatniej rundy lub dokończamy theoryhammerem, jeśli zgadzają się na to obaj gracze.
Gra na zegar nie jest obowiązkowa, chyba że wymaga tego jeden z graczy.
Jeżeli przeciwnikowi skończy się czas to może jedynie rzucać save oraz scorować punkty - jeżeli przeciwnik celowo spowalnia rzuty savów należy zawołać sędziego.
Jeśli do końca rundy zostało 15 minut to nie zaczynamy nowej tury (nie dotyczy theoryhammera).
Jeśli rozegrano mniej niż 5 tur gracze wpisują 10-10 w dużych i 0-0 w małych (chyba, że gracze dogadali 5tą rundę).
Punktacja:
Max. 45 z primary
Max. 45 z secondary
Nie liczymy 10pkt za malowanie
Różnica w małych.............Wynik
0-4 ............................... 10 - 10
5-9 ............................... 11 - 9
10-14 ........................... 12 - 8
15-19 ........................... 13 - 7
20-24 ........................... 14 - 6
25-29 ........................... 15 - 5
30-34 ........................... 16 - 4
35-39 ........................... 17 - 3
40-44 ........................... 18 - 2
45-49 ........................... 19 - 1
50+ .............................. 20 – 0
BYE jest wart 15 punktów w pierwszej i drugiej rundzie oraz 13 w ostatniej rundzie (+ 100 małych).
FAQ:
Dokumenty powyżej są podstawą i muszą każdemu być znane.
III. Misje:
TBD
IV. Bonusowe i ujemne punkty
- wrzucenie na tourneykeepera poprawnej rozpiski przed końcem 15 sierpnia 2024 roku: 2 VP
- niewysłanie rozpiski przed końcem 15 sierpnia 2024 roku: -2 VP, a w skrajnych przypadkach osób, które notorycznie nie wysyłają rozpisek oznacza wykreślenie z turnieju
- w pełni pomalowana armia, zawierająca rozróżnienia oddziałów (o ile się powtarzają): 2VP,
- armia pomalowana w 50%, zawierająca rozróżnienia oddziałów (o ile się powtarzają): 1VP,
- brak przygotowania do gry (miarka, kostki, zasady armii) – 2VP,
- przesłanie listy w formacie battlescribe: -5VP,
- spóźnienie się w oddaniu wyników: -1VP dla obu graczy za każdą minutę, -5VP za każdą minutę przy opóźnieniu 5 minut,
- wałki, kłótnie, wszelkie inne przewinienia gracza: od -1VP, po -60VP, w skrajnych przypadkach wyrzucenie z turnieju.
V. Ramówka:
Rejestracja: 9:10-9:30
I runda: 9:30-12:30
II runda 12:35-15:35
przerwa: 15:35-16:10
III runda 16:10-19:10
Lista zapisanych będzie publikowana przez organizatora w poście na wydarzeniu.
Instrukcja wklejenia rozpiski:
Po zapisaniu się po prawej klikacie nazwę armii i wklejacie rozpiskę.