Contact

Zakres dat: 30.09 - 15.12
TK: https://tourneykeeper.net/Singles/TKLeaderboard.aspx?id=7315

Kompozycja:
- Battle-forged
- Stoły 60”x44”
- Mocno sugerowane stoły i tereny WTC, jeśli tylko są dostępne.
- Gramy na Pariah Nexus Mission Pack
- Gramy na 1000-2000 punktów. Gracze wspólnie ustalają format punktowy, w przypadku różnych propozycji, obowiązuje mniejsza wartość
- Rozpiski można zmieniać przed każdą grą.
- Gramy na FAQ WTC + dodatkowo, dedicated transporty z kodeksu Agents of the Imperium nie mogą przewozić innych pojazdów
- Zegary szachowe, jeśli jeden z graczy będzie chciał ich używać, są obowiązkowe. Gry mają być w pełni rozegrane do 5 rundy.


Czas poszczególnych rund znajduje się poniżej:
1 runda: 30.09-13.10
2 runda: 14.10-27.10
3 runda: 28.10-17.11
4 runda: 18.11-01.12
5 runda: 02.12-15.12




Wynik gry ustalamy na podstawie różnicy w VP zdobytych przez graczy. Nie liczymy 10VP z modelarki.
Poniżej widełki:
0-5 10-10
6-10 11-9
11-15 12-8
16-20 13-7
21-25 14-6
26-30 15-5
31-35 16-4
36-40 17-3
41-45 18-2
46-50 19-1
51+ 20-0

Punkty za modelarkę:
Pomalowana armia w 100%: 3p, lub Pomalowana armia w 80%: 2p
WYSIWYG w 100%: 2p
Zrobione podstawki w 100%: 2p
Rozróżnienie oddziałów: 1p
Oceniane są wszystkie modele, które zostały użyte w lidze. Jeśli ktoś raz zagrał armią pomalowaną w 45%, drugi raz pomalowaną w 85%, a trzeci w 100%, to średnia pomalowania wychodzi 76,(6)% i tak to zostanie ocenione.

Podczas gry ależy mieć ze sobą wszelakie używane zasady armii w jakiejkolwiek formie, oraz rozpiskę.


Scenariusze będą losowane na początku rund.

Round 1: the ritual, rapid escalation,  tipping point
Round 2: linchpin, inspired leadership, hammer and anvil
Round 3: scorched earth, adapt or die, crucible of battle
Round 4: take and hold, hidden supplies, search and destroy  
Round 5:

Wyniki wprowadzamy do TK, jakby ktoś miał problemy, to piszcie.
Brak wprowadzonego wyniku w czasie oznacza wynik 0:0
Split oznacza 10:10 (0:0 w małych), bez potrzeby grania.




An unhandled error has occurred. Reload 🗙