Contact

Kanciapa zaprasza na drugą edycję ligi warhammera 40k :)

1) ZASADY OGÓLNE:
- wejściówka 20 zł dla klubowiczów, 40 zł dla reszty (podstawowe wpisowe idzie na nagrody).
- w ramach wejściówki wszyscy mogą rozegrać swoje mecze w kanciapie, ale nie muszą. Możemy grać w dowolnym miejscu. W kanciapie będzie dostępny stół z matą z deployami i budynkami wtc.
- gramy 4 bitwy na 2000pkt. 
- Forge World OK, legendy nie OK, druki OK, ale ofcoz mają wymiarami i kształtem odpowiadać oryginałom
- czelendże tylko na 1 rundę, pozostałe paringi na wszystkie rundy zostaną wylosowane przez TK.
- Gracze mają 2 tygodnie na rozegranie każdej rundy.
- bitwy gramy na stołach o wymiarach 44"x60" wg. zasad z rulebooka, najnowszego CA (obecnie Lewiatan) i najbardziej aktualnych na danych moment faq i kodeksów. FAQ WTC > rules commentary > core rules.
- w przypadku pojawienia się w trakcie trwania ligi faqów/errat/slejtów itp, itd, dogrywamy daną rundę na dotychczasowych zasadach, a nową turę gramy na aktualne zasady.
- rozpiski można zmieniać przed każdą gra (ale tylko w obrębie wybranej na początku armii)
- zmiany w rozpiskach dokonujemy przed losowaniem kolejnych paringów. Jeśli ktoś nie wprowadzi zmian do tego czasu, gra dotychczasową rozpiską.
- scenariusze i sekondarki gramy z Pariah Nexusa.

Misje:
1. Supply Drop, Smoke and Mirrors, Hammer and Anvil
2. The Ritual, Swift Action, Crucible of Battle
3. Scorched Earth, Inspired Leadership, Crucible of Battle
4. Linchpin, Raise Banners, Search & Destroy

Mapa: (gracze sami rzucają losowo wybór mapy z linku poniżej)
https://worldteamchampionship.com/map-pack/

Startujemy 16.09.2024. Na rozegranie rundy mamy aż dwa tygodnie. Nie można przekładać meczów na inne terminy, ponieważ parowania na kolejne rundy będą robione na zasadzie systemu szwajcarskiego (to ten sam system, który gramy na turniejach).

1 runda od 16.09 do 28.09
2 runda od 29.09 do 12.10
3 runda od 13.10 do 26.10
4 runda od 27.10 do 09.11

- Gdyby jakimś cudem nam granie szło sprawniej, to istnieje możliwość przyspieszenia terminów, więc się nie ociągać z graniem.
- Dozwolona jest gra na zegar. Jeżeli jeden z graczy chce grać na zegar, obydwaj gracze muszą grać na zegar (1:35 na gracza)


2) PUNKTACJA:
Gramy według systemu 20-0, z małymi punktami z gry.
Każdy gracz może zdobyć w swojej grze maksymalnie 90VP (50 primary, 40 secondary)
Widełki wyliczane z różnicy VP zdobytych w bitwie:
0-5 ............................... 10 - 10
6-10 ............................... 11 - 9
11-15 ........................... 12 - 8
16-20 ........................... 13 - 7
21-25 ........................... 14 - 6
26-30 ........................... 15 - 5
31-35 ........................... 16 - 4
36-40 ........................... 17 - 3
41-45 ........................... 18 - 2
46-50 ........................... 19 - 1
51+ .............................. 20 - 0

- brak dodatkowych punktów za modelarkę. Głównie dlatego, że traktujemy ligę jako miejsce do nauki/testowania modeli pod turnieje.
- można proxować modele, ale proxowany model ma mieć zbliżoną wielkość do oryginału (od kolejnej edycji będzie zakaz proxów)
- w przypadku niemożliwości rozegrania rundy w terminie zawodnik, który zostanie wskazany jako
„winny” nierozegrania bitwy przegrywa z wynikiem = 0pkt. Każdorazowo w takiej sytuacji decydujące zdanie mają organizatorzy. W przypadku niemożliwości wskazania konkretnego winnego o wyniku takiej rundy zdecyduje organizator.


3) UWAGI KOŃCOWE:
- sztywny regulamin pod wątpliwe sytuacje. Jak komuś coś wypadnie, albo wie, że będzie miał w danym momencie problem rozegrać grę, proszę pisać z wyprzedzeniem, będziemy kombinować w miarę możliwości.
- w razie nieścisłości regulaminowych zastrzegam sobie prawo do podejmowania decyzji w spornych kwestiach.
- wyniki meczów wysyłamy do organizatora. Będę je wprowadzał do tk tuż przed losowaniem paringów, by nie można było podejrzeć wyników wcześniej.

An unhandled error has occurred. Reload 🗙