Termin: 18/06/2023
Lokalizacja: Sklep Bolter, ul. Podwale 6
Limit graczy: 20
Stoły: 44"x60"
Wejściówka: 30zł  przeznaczone na nagrody losowe
Rozkład jazdy:
Każda gra - 2:30h + 5 minut między grami na przejście między stołami i ogarnięcie się po grze

10:00 - rejestracja
10:15 - start pierwszej gry
12:45 - start drugiej gry
15:15 - start trzeciej gry
17:45 - sprzątanie i pakowanie

Im szybciej załatwimy rejestrację, tym szybciej zaczniemy grać i dzięki temu może znajdziemy chwilę na dłuższą przerwę między grami, proszę więc o punktualność. 

I tutaj następuje ważne info, jeśli uda się dostać zasady nowej edycji przed turniejem to będziemy grać na nową edycję
związku z tym również na tym turnieju jeśli będziemy grać na nowe zasady, nie będzie punktów za rozpiskę czy modelarkę
by każdy mógł na spokojnie przetestować co zechce, jednak dalej przysłanie poprawnej rozpiski jest mile widziane
będę ogłaszał na wydarzeniu jak i odpowiednio edytował regulamin tutaj w miarę jak będą napływały informacje
zagramy na 1300 punktów (niezależnie od edycji) ponieważ mamy mniej czasu i nowe zasady o które będzie milion pytań

Budowa armii (zgodnie z rulespackiem GT od GW):
1. limit punktowy: 1300
2. max trzy takie same datasheety,
3. początkowe CP do dyspozycji: 6
4. Koszt detachementów oraz zwrot CP za warlorda w detachemencie zgodny z rulebookiem
5. Dopuszczone modele z FW bez limitu
6. W przesłanej rozpisce należy określić:
6.1. model warlorda oraz jego ewentualny warlord trait
6.2. wszystkie dodatkowe relikty kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione
6.3. wszystkie dodatkowe warlord traity kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione
6.4. wszystkie psychic power dla każdego modelu mogącego z nich korzystać,
6.5. inne specjalnej umiejętności modeli/jednostek które są do kupienia z punkty/CP przed grą 


Kolejność czynności przed grą:
1. gracze wykładają znaczniki zgodnie z rozgrywaną misją
2. gracze rzucają kością. Wygrany wybiera kto będzie Atakującym, a kto Obrońcą. Obrońca wybiera stronę na której chce się rozstawiać
3. gracze wybierają i notują na kartach wybrane secondary objectives 
4. Gracze deklarują jednostki które będą w rezerwach, w transportach oraz w deep strike (jeśli posiadasz stratagemy które umożliwiają umieszczenie jednostki w deep strike, należy użyć ich teraz).
Co najmniej połowa liczby twoich jednostek oraz nie mniej niż połowa kosztu punktów jednostek musi rozpocząć na stole
5. Gracze umieszczają swoje jednostki na stole na przemian, zaczynając od obrońcy
6. Gracze rzucają kością. Wygrany zaczyna pierwszą rundę. 
7. Gracze wykonują wszystkie czynności przed grą (np. scout move, redeploy, itd). Jeśli obaj gracze posiadają takie umiejętności, zaczyna ten który będzie grał jako pierwszy.
8. Rozpoczęcie bitwy


Misje turniejowe: 11, 32, 13 (zagramy je właśnie w tej kolejności)
Każda misja trwa 5 tur.

Rozpiski:
proszę o przesyłanie rozpisek do 16.06.2023 włącznie na adres turniejewh40k@gmail.com
Cutoff wydanych książek: 16.06.2023
Parowania:
pierwsze parowania losowe, kolejne systemem szwajcarskim zgodnie ze zgłoszonymi wynikami. W przypadku nieparzystej liczby graczy będzie tzw. BYE.

Wyniki:
Każdy gracz może zdobyć w swojej grze maksymalnie 90VP (45 primary, 3x15 secondary)

Widełki wyliczane z różnicy VP zdobytych w bitwie:

10-10 : 0-4
11-9 : 5-9
12-8 : 10-14
13-7 : 15-19
14-6 : 20-24
15-5 : 25-29
16-4 : 30-34
17-3 : 35-39
18-2 : 40-44
19-1 : 45-49
20-0 : 50+

Do zdobycia jest 60 punktów z gier oraz łącznie 20 punktów za:
a). 6pkt za poprawną, bezbłędną rozpiskę (nie w formacie wklejki z battlescribe), przesłaną w regulaminowym terminie
b). 5 pkt za pomalowaną armię (0pkt - mniej niż 50% pomalowane, 2 - więcej niż 50% pomalowane, 5pkt - 100% i podstawki)
c). 3 pkt za kompletny wyświg (0pkt - brak, 1pkt - na bohaterach, 3pkt - całość)
d). 2 pkt za komplet przygotowanie do gry (kości, miarka, znaczniki, prysznic przed turniejem)
        e). 4pkt za brak proxów.