Ramy czasowe:
8:00 zapisy
8:30-11:45 1 bitwa
11:55-15:10 2 bitwa
15:10-15:55 przerwa
15:55-18:10 3 bitwa
Będą karniaki za opóźnienie w wynikach; 1 minuta - 1DP dla
obu graczy, 2 minuty -2DP dla obu graczy itd.
Po drugiej grze, a tuż przed przerwą ustalamy paringi na
trzecią grę, by można było zagrać w trakcie lunchu. ;)
Wstęp:
koszt:
przelew zrobiony w Piątek lub weekend oraz opłata na miejscu
oznacza koszt turnieju 30zł
przedpłata 25zł
96 1140 2004 0000 3302 2656 4880
Maciej Liwanowski
Proszę dajcie tytuł: "nr krucjaty = [ksywa z
forum]", możecie dokonywać wpłat za kilka osób wtedy tylko podajcie
kolejne ksywy w tytule przelewu.
Osoby z zaksięgowaną wpłatą będę oznaczać "+" w
liście zgłoszeń.
Przelew jest bezzwrotny, chyba, że turniej się nie odbędzie,
klubowicze mają pierwszeństwo oraz imprezę za free
Uwaga, gramy pre-Kraków także odsyłam do regulaminu
https://wh40k.pl/showthread.php?tid=3304...#pid830147
Gramy misje 1,3,4,5 (strony 32-35) z rulespacka WTC:
https://drive.google.com/file/d/1ms6R1BD...xZS67/view
Przed pierwszą grą rzucę kostką, która z misji odpada,
niestety ze względu na ułożenie stołów w klubie niemożliwe jest zagrania misji
2 i 6.
Karty frakcyjne zastępowane są przez:
11: Score 1 VP if you control an even and odd objective
marker at the end of your turn.
12: Score 1 VP if you control any two even objective markers
at the end of your turn.
13: Score 1 VP if you control any two odd objective markers
at the end of your turn.
14: Score 3 VP if you control 2 even and 2 odd objective
markers at the end of your turn.
15: Score 2 VP if you control all even objective markers at
the end of your turn.
16: Score 2 VP if you control all odd markers at the end of
your turn.
Bonusowe punkty za pomalowaną armię:
- nie ma wymogu pomalowanej armii
- za każde 500 pkt pomalowane, gracz dostanie 2 VP na koniec
turnieju, max 8 VP
- proszę zgłaszać pomalowanie armii przy zapisie na miejscu
Progi puntkowe:
0VP 10-10
1-2VP 11-9
3-4VP 12-8
5-6VP 13-7
7-8VP 14-6
9-10VP 15-5
11-12VP 16-4
13-14VP 17-3
15-16VP 18-2
17-18VP 19-1
19VP+ 20-0
Uwagi co do terenu:
- Ściany ruin zasłaniają LoS niezależnie od piętra i
okien/drzwi/pęknięć itp., ("zabite dechami"). Wyjątkiem od tej zasady
są modele piechoty (infantry), które są w 1" podstawką przy tej ścianie i
zadeklarują użycie okien [patrz opis niżej]. Na potrzeby sprawdzania LoS
traktujemy wtedy tą/te ścianę/y dla tego modelu jako nie blokującą LoS (zarówno
strzelając tym unitem jak i wróg strzelając w ten unit), ale nadal dającą cover
unitowi w ruinie. W celu uniknięcia spornych sytuacji, gracz ustawiający model
chcąc korzystać z tej zasady deklaruje to na koniec fazy movement
("stawiam unit przy oknach" "używam okien" itp.) Po
deklaracji, jeśli nie użyje się okien nie można w fazie magii, ani innym
momencie użyć okien do strzelania, pozostają "zamknięte". Z każdą nową
fazą ruchu należy na nowo użyć okien lub nie i wtedy są zamknięte lub nie.
Zasada ma niejako pokazać, iż oddział "wychyla się", "otwiera
okna" itp, ale nie musi tego robić i wtedy znów staje się niewidoczny.
- Woods daje cover niezależnie od ustawienia drzewek i do
nieba oraz blokuje LOS jeśli linia strzału przechodzi przez dwie krawędzie
terenu
- każdy teren daje cover INFANTRY jeżeli od kierunku strzału
cały unit jest within 1" za nim i od kierunku strzału, other units only
receive the benefit of cover if at least 50% of every model is actually
obscured from the point of view of the shooting unit
- każdy teren wyższy, niż 3 cale jest nieprzejezdny/nie do
przejścia