Ramówka: Gramy 3 gry, na
rozegranie każdej gracze mają 3 godziny, w podanym przedziale czasu.
Jeżeli jeden z graczy będzie
chciał to gramy na zegar szachowy (link do zegaru
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...hess+clock). Przy rzutach
przeciwnika możemy zmieniać czas na niego, zależy od decyzji graczy.
O paringach będę informował na
czacie TTS turniej.
Pariningi w piątek (11 grudnia)
wieczorem
Pierwsza gra: sobota od 11:00 do
17:30,
Druga gra: sobota 18:00-24:00,
Trzecia gra: niedziela
14:00-20:00.
- Pary na każdą rundę będą podane
w TK
- Wyniki należy wpisywać w
Tourneykeeperze.
- Wszystkie gry należy rozegrać
będąc na naszym discordzie i przebywając ze swoim przeciwnikiem na odpowiednim
kanale głosowym.
- W wypadku disconnecta należy
odtworzyć grę od najnowszego możliwego save'a (auto lub manualnego), jeśli
takowe nie istnieją to wynik wpisujemy 10-10, chyba że sędzia postanowi
inaczej.
- Zgłoszenie na turniej jest
równoznaczne ze zgodą na streamowanie gry na discordzie lub w innym serwisie, a
wideo z meczu może być publicznie dostępne.
Kompozycja armii:
- Battle-forged
- Strike Force (12 CP, 3
detachmenty, maksymalnie 3 takie same oddziały nie troops/transport)
- 2000pkt
- FW dopuszczony
- Psychic Awakening dopuszczony
- Specialist detachments (aka
Vigilus) nie dopuszczone
General rules:
- Gramy na zasady 9 edycji, z
uwzględnieniem wszystkich faq’ów GW, WTC itp. wydanych do 11.12 włącznie
- zagramy na stołach 60x44 cali
- gracz powinien posiadać zasady
armii, z której korzysta w formie umożliwiającej przeciwnikowi i sędziemu
zapoznanie się z nimi w sposób sprawny, ew. braki (czyli brak możliwości wglądu
sędziego w treść zasady) rozpatrujemy, jakby danej zasady nie było
- Nieznajomość zasad jest
uznawane jako oszustwo, i sędziowie będą rozpatrywali każdą sprawę
indywidualnie
- od decyzji głównego sędziego
nie można się odwołać, można dyskutować, ale awanturowanie się może grozić
karnymi albo dyskwalifikacją
- wszystkie decyzje sędziego są
oceną subiektywną
- o ile gracze nie dogadają się
inaczej, wszystkie sytuacje sporne powinny być zgłaszane do sędziego
- jeżeli jakaś zasada nie ma
jeszcze interpretacji to najlepiej się o nią dopytać przed grą, aby potem nie
było problemów
- jeżeli coś nie zostało uwzględnione
w regulaminie sędziowie mogą w ciągu turnieju dodawać zapisy pozwalające
rozwiązać sporną sytuację
Tereny:
- Przed każdą grą sędzia rzuca
!d8 na kanale turniej na wybór stołu WTC.
Punktowanie
Gracz może zdobyć do 100 VP. Do
45vp z primary, do 45 z secondary i 10 z
modelarki, które automatycznie liczy TTS.
Widełki z różnicy VP:
10-10 : 0-4
11-9 : 5-9
12-8 : 10-14
13-7 : 15-19
14-6 : 20-24
15-5 : 25-29
16-4 : 30-34
17-3 : 35-39
18-2 : 40-44
19-1 : 45-49
20-0 : 50+
Kolejność rzeczy przed bitwą:
Pamiętajcie, że relikty, chapter
masterów, weteranów itp. itd. wpisujecie do rozpy)\.
1. Układanie znaczników (rozmiar:
40mm + 3"/ok. 7,6 cala),
2. Obaj gracze wybierają w
sekrecie 3 drugorzędne objectivy z rulespacka GT2020, potem równocześnie je
odkrywają,
3. Roll-off o wybór strony,
4. Obaj gracze wybierają w
sekrecie co zaczyna w transprotach, co w rezerwie itp. potem jednocześnie sobie
pokazują,
5. Naprzemienne wystawienie
jednostek, ten kto wybierał stronę wystawia pierwszy oddział,
6. Roll-off o przestawienie
rzeczy z 'after both armies have deployed' - zaczynając od zwycięzcy rzutu
przestawianie naprzemienne oddziałów,
7. Roll-off o zaczynanie,
8. Używanie zdolności 'before the
battle begins' - zwycięzca rzutu na zaczyanie pierwszy,
9. Początek właściwej rozgrywki.
Misje
Każda misja: 5 tur
Stoły: 60x44
Gramy kolejno misje:
1) 11 - Retrieval Mission
2) 32 - Sweap and Clear
3) 12 - Scorched Earth