I Ligowy turniej Nowej Ery ZG
Termin: 15/10/2022
Lokalizacja: Fabryczna 13b, 65-410 Zielona Góra
Limit graczy: 20
Stoły: 44x30 zgodnie z formatem Incursion Missions
Wejściówka: free

Rozkład jazdy:
Każda gra - 3 h
10:00 - rejestracja
10:30 - start pierwszej gry
13:30 - przerwa obiadowa
14:00 - start drugiej gry
17:05 - start trzeciej gry
20:10 – wyniki i nagrody

Budowa armii (zgodnie z rulespackiem GT od GW):
1. limit punktowy: 1410
2. max trzy takie same datasheety,
3. początkowe CP do dyspozycji: 6
4. Koszt detachementów oraz zwrot CP za warlorda w detachemencie zgodny z rulebookiem
5. Dopuszczone modele z FW bez limitu
6. W przesłanej rozpisce należy określić:
6.1. model warlorda oraz jego ewentualny warlord trait
6.2. wszystkie dodatkowe relikty kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione
6.3. wszystkie dodatkowe warlord traity kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione
6.4. wszystkie psychic power dla każdego modelu mogącego z nich korzystać,
6.5. inne specjalnej umiejętności modeli/jednostek które są do kupienia z punkty/CP przed grą

Kolejność czynności przed grą:
1. gracze wykładają znaczniki zgodnie z rozgrywaną misją
2. gracze rzucają kością. Wygrany wybiera kto będzie Atakującym, a kto Obrońcą. Obrońca wybiera stronę na której chce się rozstawiać
3. gracze wybierają i notują na kartach wybrane secondary objectives
4. Gracze deklarują jednostki które będą w rezerwach, w transportach oraz w deep strike (jeśli posiadasz stratagemy które umożliwiają umieszczenie jednostki w deep strike, należy użyć ich teraz).
Co najmniej połowa liczby twoich jednostek oraz nie mniej niż połowa kosztu punktów jednostek musi rozpocząć na stole
5. Gracze umieszczają swoje jednostki na stole na przemian, zaczynając od obrońcy
6. Gracze rzucają kością. Wygrany zaczyna pierwszą rundę.
7. Gracze wykonują wszystkie czynności przed grą (np. scout move, redeploy, itd). Jeśli obaj gracze posiadają takie umiejętności, zaczyna ten który będzie grał jako pierwszy.
8. Rozpoczęcie bitwy

Misje turniejowe: 11, 21, 32
Każda misja trwa 5 tur.
Zapisy:

Rozpiski:
proszę o wysłanie rozpisek na straznicydnatabeli@gmail.com do końca dnia 13/10/22 zostaną one upublicznione 14/10/22
Parowania:
pierwsze parowania losowe, kolejne systemem szwajcarskim zgodnie ze zgłoszonymi wynikami. W przypadku nieparzystej liczby graczy będzie tzw. BYE.
Wyniki:
Każdy gracz może zdobyć w swojej grze maksymalnie 90VP (45 primary, 3x15 secondary)
Widełki wyliczane z różnicy VP zdobytych w bitwie:
10-10 : 0-4
11-9 : 5-9
12-8 : 10-14
13-7 : 15-19
14-6 : 20-24
15-5 : 25-29
16-4 : 30-34
17-3 : 35-39
18-2 : 40-44
19-1 : 45-49
20-0 : 50+

Do zdobycia jest 60 punktów z gier oraz łącznie 25 punktów za:
a). 6pkt za poprawną, bezbłędną rozpiskę (nie w formacie wklejki z battlescribe), przesłaną w regulaminowym terminie
b). 10 pkt za pomalowaną armię (0pkt - mniej niż 50% pomalowane, 7pkt - więcej niż 50% pomalowane, 10pkt - 100% i podstawki)
c). 3 pkt za kompletny wyświg (0pkt - brak, 1pkt - na bohaterach, 3pkt - całość)
d). 2 pkt za komplet przygotowanie do gry (kości, miarka, znaczniki, prysznic przed turniejem)
e). 4pkt za brak proxów.

Dodatkowo - jeśli ktoś zdobędzie ponad 57 punktów z gier i jednocześnie wygra turniej, zdobędzie statuetkę Demona Wojny.
Pokaż mniej