HORUS GRA Z ORKIESTRĄ

Termin: 28.01.2023

Lokalizacja: Hufiec ZHP Radom Miasto, Rynek 1, 26-610 Radom


Punkty: 1200

Command points: 6

Format: Matched play

Rozpiska: Battle-Forged

Stoły: 44x60”


WPISOWE: 25 zł (CAŁOŚĆ PRZEZNACZONA NA WOŚP)

Nagrody: Sponsorowane przez WARHOG.PL

Dopuszczone: Army of renown

Zabronione: Specialist Detachment

Limit miejsc: 18

Link do zapisów: https://tourneykeeper.net/Singles/TKAbout.aspx?id=6436


UWAGA!!

Ze względu na miejsce rozgrywek prosimy o wzięcie butów na zmianę (nie jest to obowiązkowe, ale będzie nam bardzo miło)


ZAPISY: 9.00 -9.30

1 RUNDA: 9.30 - 12.00

2 RUNDA: 12.15 – 14.45

3 RUNDA: 15.00 – 17.30

WYNIKI: 17.45


ZASADY:

Gramy na wcześniej przygotowanych stołach. Każdy stół ma dedykowane zasady specjalne.


1. Fenris

Na całym stole panuje przenikliwe zimno. Wszystkie jednostki muszą się mierzyć z ciągle rosnącą na sile śnieżycą.

- Jednostki z zasadą FLY zmniejszają swój ruch o 2 cale(nie dotyczy Aircraft).

- Jeżeli modele z Keyword’em Infantry, Beast i Swarm wykonują Advance, rzucają kością k6. Na wyniku 1 oddział dostaje 1 Mortal Wounda.

- Na całym stole obowiązuje -1 do BS powyżej 12 cali.


2. Mars

Na całym stole mamy do czynienia ze zmniejszoną grawitacją. Dodatkowo na stole cały czas stoją zabudowania Adeptus Mechanicus, a w nich dużo różności.

- Wszystkie bronie strzeleckie zwiększają swoje AP o 1.

- Wszystkie pojazdy zwiększają swój Armor save o 1.

- Jednostki z zasadą Fly zwiększają swój ruch o 2 cale(nie dotyczy Aircraft).


3. Golgotha

Na całym stole możemy napotkać resztki orkowych zabudowań, które nie zawsze są bezpieczne. Dodatkowo dookoła wala się masa pozostawionego sprzętu

- Wszystkie budynki na stole są zaminowane. W momencie wejścia do budynku, albo przejścia 1 cal od niego, gracze rzucają K6. Przy wyniku 1-2 oddział dostaje 1 mortal wound.

- Wszystkie jednostki piechoty(bez zasady fly) w trakcie szarży rzucają 3 kostkami i odrzucają jedną kość z najniższym wynikiem.

- Każdy oddział może rzucić do 2 granatów na turę.


4. Catachan

Na całym stole jest gęsta dżungla która utrudnia przemieszczanie się i pozwala naszemu przeciwnikowi łatwiej wciągnąć nas w zasadzkę. No i jak już wielu mogło się przekonać sama dżungla też jest naszym wrogiem.

- Wszystkie modele (poza Aircraft) zmniejszają swój ruch i szarżę 1 cal.

- Na koniec tury gracze losowo wybierają 1 z 6 lasów znajdujących się na stole. Wszystkie oddziały znajdujące się 3 cale od lasu, otrzymują 1 mortal wounda.

- Zmniejszamy minimalną odległość Deep Strike do 7 cali.


5. Nostramo

Cała planeta spowita jest wieczną nocą. Wielu uważa że w takiej ciemności nawet dźwięk gdzieś znika i nie trafia do odbiorców, a to z kolei stanowczo zmniejsza morale stacjonujących tam wojsk.

- Zmniejszona widoczność do 12 cali.

- Zasięg aur zmniejszony o 2 cale.

- -1 do LD na całym stole.


6. Old World

Jak doszło do tego, że nasze wojska wylądowały na tej planecie, nikt nie wie. Ale wiadomo jedno – Osnowa, a raczej to co inni nazywają tutaj wiatrami magii, potrafi utrudnić życie nawet najsilniejszemu czarodziejowi.

- W psychic phase. Gracz rzuca D6

• Wynik parzysty –> gracze dodają d3 do czarowania i odpierania przy każdej mocy psionicznej

• Wynik nieparzysty –> gracze odejmują d3 do czarowania i odpierania przy każdej mocy psionicznej

- Perils of the warp przy każdym dublecie.

- Każdy czar zadający MW +1 (czyli smite d3+1).


7. Ichar IV

To tutaj tyranidzi walczyli ze światostatkami. Sprawdźmy czy w tym labiryncie pozostał ktoś, albo coś żywego.

- Na całym stole mamy do czynienia z labiryntem tuneli. Jednostki (poza pojazdami z zasadą FLY, oraz jednostkami które posiadają „Teleportację” mogą poruszać się tylko i wyłącznie między korytarzami. Ściany labiryntu blokują widoczność

- Jednostki Aircraft latają nad labiryntem na normalnych zasadach (mogą przemieszczać się pomiędzy ścianami). Dodatkowo ze względu na kiepską widoczność otrzymują -1 do BS, a jednostki infantry, beast i swarm, otrzymują Light cover.

- Ze względu na specyfikację stołu, strefy rozstawienia różnią się od podanych w scenariuszu i są zaznaczone na stole.


8. Mirror World

Fenris, Mars, Golgotha, Catachan, Nostramo, Old World… Tutaj wszystkie te światy się przeplatają i ciężko określić co jest czym.

-Przed rozpoczęciem każdej gry, gracze rzucają K6 i wybierają jeden ze stołów z nr od 1-6


9. Terra

Witaj w domu, żołnierzu!

- Brak dodatkowych zasad


Misje:

1. RECOVER THE RELICS

2. ABADONED SANCTUARIES

3. THE SCOURING


Obowiązują wszystkie aktualne zasady 9 edycji WH40k. Gramy Arks of Omen: Grand tournament.

Proxy dozwolone po akceptacji sędziego, WYSIWYG nie obowiązkowy.

Zegar szachowy nie obowiązkowy, ale zalecany.

Każdy gracz powinien mieć swoje modele, wydrukowaną czytelną rozpiskę, kostki, miarkę oraz wszystkie zasady z których zamierza korzystać.


Sędziują: Andrzej Schonthaler i Jakub Kośla



PUNKTACJA:

DP zależnie od różnicy VP

0-4 - 10/10

5-9 - 11/9

10-14 - 12/8

15-19 - 13/7

20-24 - 14/6

25-29 - 15-5

30-34 - 16/4

35-39 - 17/3

40-44 - 18/2

45-49 - 19/1

50+ - 20/0


W wypadku nie rozegrania minimum 3 pełnych rund - wpisujemy aktualny wynik w VP i wynik 10:10 dla obu graczy

Jeżeli pozostało mniej niż 15 min - rozpocząć kolejną rundę można tylko i wyłącznie za zgodą sędziego (i tu jeszcze raz sugeruję zegar szachowy)



PUNKTY KARNE:

Brak wydrukowanej rozpiski: -2 DP

Brak akcesoriów do gry (kostki, miarka, zasady): -2 DP

Nie oddanie wyników sędziemu: 0:0 za bitwę dla obu graczy

Granie nielegalną rozpiską: wyzerowanie punktów

Oszukiwanie, celowe wprowadzanie przeciwnika w błąd: dyskwalifikacja

Głośne przeklinanie i obrażanie innych uczestników imprezy: -2 DP lub dyskwalifikacja (decyzja sędziów)


PUNKTY DODATKOWE:

Pomalowana armia w 50%: +1 DP

Pomalowana armia w 100%: +2 DP

(Modele muszą mieć wykończone podstawki, żeby zostały uznane za pomalowane)

Decyzja, czy model jest pomalowany należy do sędziego.


NAGRODY

WARHOG.PL sponsoruje nagrody dla zdobywców trzech pierwszych miejsc.


Dodatkowo, w trakcie imprezy każdy z uczestników może wskazać jednego gracza, który, jego zdaniem, ma najlepiej prezentującą się armię (malowanie, konwersje, wykończenie, ogólny efekt wow). Gracz, który zdobędzie w ten sposób najwięcej głosów, otrzymuje od WARHOG.PL specjalną nagrodę dla Klimaciarza Turnieju.


I oczywiście żeby tradycji stało się zadość – gracz, który zdobędzie ostanie miejsce, otrzymuje darmową wejściówkę na kolejny turniej 🙂