1. JUNCTION - LOOT
2. BOUNDARY - SECURE
3. APPROACH - CAPTURE
4. FLANK - LOOT

1. HOLD - LOOT
2. CONDUIT - SECURE
3. STORE - CAPTURE
4. LOCK - LOOT

ZASADY

- W lidze rozgrywamy 4 gry na zasadach Matched Play wg. zasad z rulebooków i najbardziej aktualnych FAQ. Gry rozgrywane są na terenach Open lub Close Quarters - zależnie od tego jak ustalą to między sobą gracze.
- Na zagranie gry są dwa tygodnie, z możliwością przedłużenia ze względu na szczególne okoliczności.
- Stoły na których toczą się rozgrywki mają wymiary 30" na 22" (standardowa plansza do KillTeam), a jako terenów domyślnie używa się tych pochodzących z zestawów KT.
- Challenge są dostępne tylko w I rundzie. Pozostałe pairingi zostaną wylosowane zgodnie z systemem szwajcarskim.
- Gracz może posiadać tylko jeden roster, którym będzie grał. Roster może zostać zmieniony pomiędzy 2. a 3. rundą, a także w wypadku zmiany panujących zasad.
- Mapy i misje na wszystkie rundy zostają podane przez organizatora przed rozpoczęciem Ligi.
- Przy zapisie wymagane jest utworzenie rosteru oraz wrzucenie go na Tourney Keepera.
- Głównym kanałem komunikacji w lidze jest wydarzenie na FB, oraz konwersacja "Kill Team" na Messengerze.
- W każdej grze można zdobyć do 22 VP(16 primary i 6 z tac ops, brak punktów za hobbystykę)
- Proxy modeli mogą zostać dopuszczone do gry po uprzedniej zgodzie organizatora.
- WYSIWYG nie jest wymagany, ale poszczególne modele muszą być jasno rozpoznawalne dla przeciwnika.
- Pierwsza runda zaczyna się 08.10.2023r., a ostatnia kończy 03.12.2023r.

WYTYCZNE DO TERENÓW

I. Deploy
1. Wszelkie tereny mające cechę "Vantage" powinny zostać ustawione i odległości powyżej 1 cala od deploymentu każdego gracza.
2. Oba deploymenty powinny być zasłonięte minimum w 1/3 przez przeszkody o cesze "Heavy" (Chodzi zarówno o obscure, jak i możliwość wystawienia operative'a  od razu za coverem)
3. Tereny powinny być rozstawione tak, aby jednostka o największej podstawce w danej grze, mogła legalnie przejść między nimi.
II. Punkty
1. Żaden z punktów nie powinien znaleźć się na terenie z cechą "Vantage" - Jedynym wyjątkiem mogą być znaczniki na środku planszy.
2. Z żadnego znacznika nie powinno być przestrzału na więcej niż 2 inne punkty.
3. 4 znaczniki z 6 powinny być w bezpośrednim sąsiedztwie terenu o cesze "Light"
III. Vantage
1. Każdy vantage point powinien pozwalać na ostrzał od 25% do 33% pola bitwy położonego niżej (nie licząc swojego deploymentu).
2. Każdy vantage point nie może mieć linii ostrzału z dowolnej pozycji na nim na więcej niż 2 punkty.