W imieniu sklepu Merfolk, Warszawskiego klubu gier bitewnych MeowWay oraz warszawskiego środowiska mam przyjemność zaprosić na turniej rangi Master – Pruszkowskie Manewry 40K "ku pamięci Brata Tomasza"!

Kiedy: 23-24.11.2024

Gdzie:
Szkoła Podstawowa nr 2
Jasna 2, 05-800 Pruszków

Jako, że jest to szkoła to na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu, wyrobów tytoniowych, wszelkich form e-papierosów oraz innych używek.

Nocleg:

Rekomendowany nocleg do samodzielnej rezerwacji przez uczestników na hasło “Pruszkowskie Manewry”. Do połowy września mamy wstępnie zaklepane 30 pokoi dwuosobowych. W przypadku rezerwacji w późniejszym terminie nie ma gwarancji miejsca w hotelu.

Hotel Anton - https://www.hotelanton.pl/

Pokój 1 osobowy ze śniadaniem cena za noc – 240,00zł
Pokój 2 osobowy ze śniadaniem cena cena za noc – 290,00zł
*Parking płatny 25,00zł/auto doba dla Państwa gratis.


Zapisy:
Przelewem + TK. Decyduje kolejność zaksięgowania wpłat. Opłata to 150 zł. Przel
ew jest bezzwrotny po 18.10 (chyba, że turniej się nie odbędzie). Cena obejmuje obiad. Woda, herbata i ciastka oczywiście będą.
Proszę o odpowiedni format przelewów
Dane do przelewu:

Tytuł: Pruszkowskie Manewry 2024 40K Imię Nazwisko + ksywa z TK.

NRB: 56 1140 2004 0000 3102 7725 8965
BLIK: 692 698 650

Bartosz Goliński-Walczak

Limit: 40 miejsc.

Format: Singiel, GW Pariah Nexus Tournament Pack (2000 pts) + GW&WTC FAQs
Terrain pack: WTC -> https://worldteamchampionship.com/wp-content/uploads/2024/07/WTC-2024-Map-Pack-Lite-v2.2.pdf

Rozkład godzinowy:

Sobota:
Check-in: 9:30-10:00
I runda: 10:00-13:00
przerwa na ustawienie terenów:  13:00-13:10
II runda 13:10-16:10
przerwa obiadowa + ustawienie terenów: 16:10-16:55
III runda 16:55-19:55

Niedziela:
IV runda: 10:00-13:00
przerwa na ustawienie terenów: 13:00-13:10
V runda: 13:10-16:10
Dekoracja i zakończenie: 16:30

Punkty karne:
-10 DP - za nie wrzucenie rozpiski w terminie do TK (deadline: 18.11 do końca dnia)
-1-100 DP - zależnie od przewinienia i decyzji sędziego lub organizatora

Turniej zgłoszony do ogólnopolskiej ligi Warhammera 40 000.
Alternatywne modele muszą zostać zaakceptowane przez organizatora. Zdjęcia (z miarką pokazującą wymiary) należy przesłać na maila: bartoszwalczak97@gmail.com. WSZYSTKIE MODELE MUSZĄ MIEĆ WYSIWYG! 

Punkty dodatkowe i punkty karne przyznawane są po ostatniej grze (bez wpływu na parowania), armia w pełni pomalowana zgodnie z regulaminem ligi to +10 DP.

USB: Ustawki, Splity & BYE
- BYE zawsze jest wart 15 DP
- BYE zawsze daje 50 w małych
- Splity dozwolone w każdej grze
- Split zawsze wynosi 10:10 w dużych i 0:0 w małych
- Wyniki bieżącej rundy będą ukryte w TK
- Walkover daje 20:0 w dużych i 50:0 małych

SPLITY I WALKOVERY MUSZĄ BYĆ NATYCHMIAST ZGŁOSZONE GŁÓWNEMU SĘDZIEMU


FAQ/Errata:
- Jaki cutoff? Ostatni dzień przed publikacją rozpisek, tj. 18.11
- czy trzeba sprawdzać rozpiskę przeciwnika i napisać OK/ nie OK (i jakie błędy) na forum? Nie, dajmy sobie z tym siana. Rozpy ewidentnie wymagające poprawy (ponad 2000 pkt, enhancementy z innego detachmentu itp) zarobią wiadro karnych jeżeli nie zostaną poprawione do dnia turnieju, tak żeby zmotywować do dokładnego sprawdzania swojej, a nie cudzej rozpy ;)

Misje:
1. Purge the Foe / Smoke and Mirrors / Tipping Point (Map Medium #51)
2. Linchpin / Raise Banners / Search and Destroy (Map Medium #1)
3. The Ritual / Swift Action / Crucible of Battle (Map Medium #2)
4: Supply Drop, Smoke and Mirrors, Hammer and Anvil (Map Medium #3)
5: Scorched Earth / Inspired Leadership / Crucible of Battle (Map Medium #10)

Sędzia: Les
Liniowi: Bakłażan, Behemoth, Walchuck


Informacje i lokalne udziwnienia:
- Każdy gracz armii grającej już na codexie zamiast indexu ma obowiązek posiadać zasady (detachment rule, stratagemy, datasheety) w formie umożliwiającej łatwy dostęp dla przeciwnika. Preferowany jest oczywiście fizyczny codex ale legitne wydruki też są OK. 
- Gracze mają obowiązek ustawić stół po grze, w przypadku nieustawienia stołu obaj otrzymają -5 VP (gdy jeden z graczy ustawi połowę terenów to karne otrzymuje tylko ten, który nie ustawił drugiej połowy)
- Granie z zegarem szachowym jest obowiązkowe, gracze którzy nie rozegrają 5 tur otrzymają wynik 0:0 i -5 VP. Dozwolone jest dogranie theoryhammerem.

 Czelki:

1. Papryk - HDi

2. Najman - Nibilla

Sponsorzy:

TBD