Lokalizacja: Sklep Bolter, ul. Podwale 6

Limit graczy: 16 (8 par)

Stoły 60x44, w miarę możliwości zgodne z propozycją WTC



Rozkład jazdy:

Każda gra - 2:15h



10:00 - rejestracja

10:30 - start pierwszej gry

12:45 - start 2 gry

15:00-15:30 przerwa

15:30 - start 3 gry

17:45 - sprzątanie i pakowanie


Rezerwacja nie jest darmowa - każdy ma obowiązek zrobienia zakupów w sklepie w dniu wydarzenia za min.25zł/osoby (nie można łączyć zakupów kilku osób). Zakupy takie nie mogą dotyczyć towaru zarezerwowanego/zamówionego przed rozpoczęciem wydarzenia.

Osoby, które zrobią zakupy w ramach rezerwacji otrzymują standardowy (puszka/butelka 0.3l) napój GRATIS .

Budowa armii i zasady

Pary: 

1. Każda para składa się z dwóch graczy grających różnymi armiami (nie można wziąć dwóch armii z tego samego kodeksu)

2. Jeden gracz nie może grać obiema armiami

3. Obaj gracze z pary grają jednocześnie

4. Obie armie pary są traktowane jako jedna z perspektywy zdobywania punktów za misje primary i secondary

5. Armie nie dzielą ze sobą zasad, tzn. nie rozdają sobie wzajemnie żadnych umiejętności, z wyjątkiem takich, które działają również na przeciwnika (np. enginseer gracza gwardii nie może leczyć pojazdów gracza admechu, gracz Custodes nie może rozdawać inva jednostkom gracza imperium z pary przy pomocy swojej vexilli, ALE gracz asasynów może utrudniać koledze z pary czarowanie przy pomocy Culexusa a Skarbrand daje +1 atak także modelom gracza z pary)

6. Zasady które modyfikują działanie armii przeciwnika mogą być używane przez gracza z pary (np. Deathhex zabiera inva oddziałowi nieważne, przez kogo jest on atakowany)

7. Modele gracza z pary nie są liczone do zasady Look out, Sir

8. Pula punktów CP jest osobna dla każdego gracza, nie można używać stratagemów na jednostki gracza z pary



1. limit punktowy: 700

2. max dwa takie same datasheety, nie tyczy się troopsów i ded. transportów

2.1. Max dwa detachmenty

3. początkowe CP do dyspozycji: 6/osobę

4. Koszt detachementów oraz zwrot CP za warlorda w detachemencie zgodny z rulebookiem

5. Dopuszczone modele z FW bez limitu,

6. W przesłanej rozpisce należy określić:

7.1. model warlorda oraz jego warlord trait

7.2. model posiadający darmowy relikt, wraz z nazwą tego reliktu

7.3. wszystkie dodatkowe relikty kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione

7.4. wszystkie dodatkowe warlord traity kupione za CP przed grą oraz modele dla których zostały kupione

7.5. wszystkie psychic power dla każdego modelu mogącego z nich korzystać,

7.6. inne specjalnej umiejętności modeli/jednostek

8. W kwestiach spornych korzystamy z klaryfikacji WTC.

9. Specialist detachementy z książek Vigilus są zabronione

10. Armies of Renown z książek Charadron są dozwolone

11. Misje secondary z kodeksów/suplementów nie mogą zastępować misji z GT



Kolejność czynności przed grą:

1. gracze wykładają znaczniki zgodnie z rozgrywaną misją

2. gracze wybierają i notują na kartach wybrane secondary objectives

3. gracze rzucają kością. Wygrani wybierają kto będzie Atakującym, a kto Obrońcą

4. Obrońcy wybierają stronę na której chce się rozstawiać

5. Gracze deklarują jednostki które będą w rezerwach, w transportach oraz w deep strike (jeśli posiadasz stratagemy które umożliwiają umieszczenie jednostki w deep strike, należy użyć ich teraz).

Co najmniej połowa liczby jednostek obu graczy oraz nie mniej niż połowa kosztu punktów jednostek pary musi rozpocząć na stole

6. Pary umieszczają swoje jednostki na stole na przemian, zaczynając od obrońców

7. Pary rzucają kością. Wygrana rozpoczyna grę

8. Gracze wykonują wszystkie czynności przed grą (np. scout move, redeploy, itd). Jeśli obie pary posiadają takie umiejętności, zaczyna ta, który będzie wygrała poprzedni rzut

9. Rozpoczęcie bitwy



Misje: z GTPack 2021:


1. Battle Lines

2. Surround and Destroy

3. Vital Intelligence




Każda misja trwa 5 tur. 



Rozpiski:

proszę o przesyłanie rozpisek do 02.09.2021 włącznie na adres turniejewh40k@gmail.com

Cutoff wydanych książek: 02.09.2021






Parowania:

pierwsze parowania losowe, kolejne systemem szwajcarskim zgodnie ze zgłoszonymi wynikami.



Wyniki:

Każda para może zdobyć w swojej grze maksymalnie 90VP (45 primary, 3x15 secondary)



Widełki wyliczane z różnicy VP zdobytych w bitwie:



0-4 ............................... 10 - 10
5-9 ............................... 11 - 9
10-14 ........................... 12 - 8
15-19 ........................... 13 - 7
20-24 ........................... 14 - 6
25-29 ........................... 15 - 5
30-34 ........................... 16 - 4
35-39 ........................... 17 - 3
40-44 ........................... 18 - 2
45-49 ........................... 19 - 1
50+ .............................. 20 – 0



Do zdobycia jest 60 punktów z gier oraz łącznie 20 punktów za:

a). 7 pkt za poprawną, bezbłędną rozpiskę (nie w formacie wklejki z battlescribe), przesłaną w regulaminowym terminie,

b). 5 pkt za pomalowaną armię (0pkt – nic nie pomalowane, 1 - mniej niż 50% pomalowane, 3 - więcej niż 50% pomalowane, 5pkt - 100% i podstawki),

c). 2 pkt za kompletny wysywig (0pkt - brak, 1pkt - na bohaterach, 2pkt - całość)

d). brak proxy - 6 pkt.

Do uzyskania ww. punktów obie osoby z pary muszą spełnić wymagania (tj. potrzeba połowy pomalowanych modeli z modeli obu graczy, by dostać 3 punkty itp.)