44# Walki o Pustkowia Chaosu! 2000 pkt.

ZAPISY ZAMKNIĘTE

Miejsce: KLUB OKGB, ul. Warmińska 4

Data: 19.10.2024 Sobota Wpisowe: 20zł od gracza (60 od drużyny)

Sędzia: Pan Podręcznik,

Limit miejsc - 4 drużyny 3 osobowe

Rozpiski: do 17.10.2024, 23:59

Email: tokaski.bartlomiej@gmail.com

Tel:791-181-906

Zapisy na turniej pod postem oraz w tourney keeper
https://tourneykeeper.net/Team/TKTeamLeaderboard.aspx?Id=7324

Rozpiski w formacie z Apki GW lub z formacie pseudo WTC.

Gramy na 20-0 FAQ WTC: [https://worldteamchampionship.com/wtc-rules/](https://worldteamchampionship.com/wtc-rules/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR24s4KWMQmYV8tbSFeZQith55L8MZFwj8L_rgW5D0wJ-afSGiI3TpAHF64_aem_5tkIT2nX6p3v3n4QCRc9iA)

Cut off zasad: 17.10.2024 23.59

Gramy na nowych misjach (Pariah Nexus)

Ramówka:

08:30 - 08:55 Ustawianie terenów, zapisy, losowanie drużyn itp.

09:00 - 12:00 I Bitwa

12:00 - 12:15 Przerwa Żabkowa

12:15 - 15:15 II Bitwa

15:15- 15:45 Przerwa Obiadowa

15:45 -18:45 III Bitwa

18:45- 19:15 Sprzątanie wyniki, wspólna fotka i zbijanie piątek

Na 20 minut przed końcem gry zakaz rozpoczynania kolejnej tury. Możliwa gra z zegarem.

Na 15 min przed upłynięciem czasu jednego z graczy wzywamy sędziego.

Jeżeli gracze nie będą grać na zegar, a nie dograją 5 tur, pojedynek kończy się remisem.
Zmiany:
Proszę wszystkich o stawienie się na turnieju o 8:30, w związku z tym że większość osób wyraziła zgodę rozlosujemy o tej godzinie teamy. Jeśli ktoś nie będzie w klubie o 8:30 i nie powiadomi mnie telefonicznie/przez Messengera o spóźnieniu teamy będą losowane z graczami z listy rezerwowej.
Proszę o zapisy w tourney keeperze do dowolnej drużyny, po rozlosowaniu teamów w sobotę przydzielę was automatycznie do drużyn.
W losowaniu będzie kilka reguł :
1.piorytetem losowania będzie integracja między grupami wyjazdowymi, zgodnie z wyrażonym wcześnij życzeniem graczy.
2.Dalej w miarę możliwości postaramy się żeby w danych drużynach kodeksy się nie powtarzały, możliwe jest powtarzanie się kodeksów jako alied units.
Po losowaniu nastąpi parowanie, a dalej kapitanowie będą prowadzić indywidualne paringi zgodnie z poniższymi zasadami:
  1. Rzut kostką o to która drużyna będzie wybierała stół dla swojego defendera.
  2. Kapitanowie wystawiają po jednym defenderze, który jest nie znany dla przeciwnej drużyny.
  3. Pozostałe dwie karty dokładane są do wystawionego defendera
  4. Następuje odsłonięcie kart, kapitanowie wybierają do defenderów attackera.
  5. Drużyna która wygrała rzut kostą wybiera stół dla swojego defendera z 3 dostępnych.
  6. Defender z drużyna która przegrała rzut, wybiera stół dla swojego defendera.
  7. Odrzucony stół staje się areną dla ostatniej pary (wybranej przez odrzucenie XD)
Wszystkie gry rozgrywamy na ustawieniu Hammer and anvil
R1 Terraform, smoke and mirrors
R2 Purge the foe, adapt or die
R3 Supply drop, Fog of war