HORUS GRA Z ORKIESTRĄ
Termin: 28.01.2023
Lokalizacja: Hufiec ZHP Radom Miasto, Rynek 1, 26-610 Radom
Punkty: 1200
Command points: 6
Format: Matched play
Rozpiska: Battle-Forged
Stoły: 44x60”
WPISOWE: 25 zł (CAŁOŚĆ PRZEZNACZONA NA WOŚP)
Nagrody: Sponsorowane przez WARHOG.PL
Dopuszczone: Army of renown
Zabronione: Specialist Detachment
Limit miejsc: 18
Link do zapisów: https://tourneykeeper.net/Singles/TKAbout.aspx?id=6436
UWAGA!!
Ze względu na miejsce rozgrywek prosimy o wzięcie butów na zmianę (nie jest to obowiązkowe, ale będzie nam bardzo miło)
ZAPISY: 9.00 -9.30
1 RUNDA: 9.30 - 12.00
2 RUNDA: 12.15 – 14.45
3 RUNDA: 15.00 – 17.30
WYNIKI: 17.45
ZASADY:
Gramy na wcześniej przygotowanych stołach. Każdy stół ma dedykowane zasady specjalne.
1. Fenris
Na całym stole panuje przenikliwe zimno. Wszystkie jednostki muszą się mierzyć z ciągle rosnącą na sile śnieżycą.
- Jednostki z zasadą FLY zmniejszają swój ruch o 2 cale(nie dotyczy Aircraft).
- Jeżeli modele z Keyword’em Infantry, Beast i Swarm wykonują Advance, rzucają kością k6. Na wyniku 1 oddział dostaje 1 Mortal Wounda.
- Na całym stole obowiązuje -1 do BS powyżej 12 cali.
2. Mars
Na całym stole mamy do czynienia ze zmniejszoną grawitacją. Dodatkowo na stole cały czas stoją zabudowania Adeptus Mechanicus, a w nich dużo różności.
- Wszystkie bronie strzeleckie zwiększają swoje AP o 1.
- Wszystkie pojazdy zwiększają swój Armor save o 1.
- Jednostki z zasadą Fly zwiększają swój ruch o 2 cale(nie dotyczy Aircraft).
3. Golgotha
Na całym stole możemy napotkać resztki orkowych zabudowań, które nie zawsze są bezpieczne. Dodatkowo dookoła wala się masa pozostawionego sprzętu
- Wszystkie budynki na stole są zaminowane. W momencie wejścia do budynku, albo przejścia 1 cal od niego, gracze rzucają K6. Przy wyniku 1-2 oddział dostaje 1 mortal wound.
- Wszystkie jednostki piechoty(bez zasady fly) w trakcie szarży rzucają 3 kostkami i odrzucają jedną kość z najniższym wynikiem.
- Każdy oddział może rzucić do 2 granatów na turę.
4. Catachan
Na całym stole jest gęsta dżungla która utrudnia przemieszczanie się i pozwala naszemu przeciwnikowi łatwiej wciągnąć nas w zasadzkę. No i jak już wielu mogło się przekonać sama dżungla też jest naszym wrogiem.
- Wszystkie modele (poza Aircraft) zmniejszają swój ruch i szarżę 1 cal.
- Na koniec tury gracze losowo wybierają 1 z 6 lasów znajdujących się na stole. Wszystkie oddziały znajdujące się 3 cale od lasu, otrzymują 1 mortal wounda.
- Zmniejszamy minimalną odległość Deep Strike do 7 cali.
5. Nostramo
Cała planeta spowita jest wieczną nocą. Wielu uważa że w takiej ciemności nawet dźwięk gdzieś znika i nie trafia do odbiorców, a to z kolei stanowczo zmniejsza morale stacjonujących tam wojsk.
- Zmniejszona widoczność do 12 cali.
- Zasięg aur zmniejszony o 2 cale.
- -1 do LD na całym stole.
6. Old World
Jak doszło do tego, że nasze wojska wylądowały na tej planecie, nikt nie wie. Ale wiadomo jedno – Osnowa, a raczej to co inni nazywają tutaj wiatrami magii, potrafi utrudnić życie nawet najsilniejszemu czarodziejowi.
- W psychic phase. Gracz rzuca D6
• Wynik parzysty –> gracze dodają d3 do czarowania i odpierania przy każdej mocy psionicznej
• Wynik nieparzysty –> gracze odejmują d3 do czarowania i odpierania przy każdej mocy psionicznej
- Perils of the warp przy każdym dublecie.
- Każdy czar zadający MW +1 (czyli smite d3+1).
7. Ichar IV
To tutaj tyranidzi walczyli ze światostatkami. Sprawdźmy czy w tym labiryncie pozostał ktoś, albo coś żywego.
- Na całym stole mamy do czynienia z labiryntem tuneli. Jednostki (poza pojazdami z zasadą FLY, oraz jednostkami które posiadają „Teleportację” mogą poruszać się tylko i wyłącznie między korytarzami. Ściany labiryntu blokują widoczność
- Jednostki Aircraft latają nad labiryntem na normalnych zasadach (mogą przemieszczać się pomiędzy ścianami). Dodatkowo ze względu na kiepską widoczność otrzymują -1 do BS, a jednostki infantry, beast i swarm, otrzymują Light cover.
- Ze względu na specyfikację stołu, strefy rozstawienia różnią się od podanych w scenariuszu i są zaznaczone na stole.
8. Mirror World
Fenris, Mars, Golgotha, Catachan, Nostramo, Old World… Tutaj wszystkie te światy się przeplatają i ciężko określić co jest czym.
-Przed rozpoczęciem każdej gry, gracze rzucają K6 i wybierają jeden ze stołów z nr od 1-6
9. Terra
Witaj w domu, żołnierzu!
- Brak dodatkowych zasad
Misje:
1. RECOVER THE RELICS
2. ABADONED SANCTUARIES
3. THE SCOURING
Obowiązują wszystkie aktualne zasady 9 edycji WH40k. Gramy Arks of Omen: Grand tournament.
Proxy dozwolone po akceptacji sędziego, WYSIWYG nie obowiązkowy.
Zegar szachowy nie obowiązkowy, ale zalecany.
Każdy gracz powinien mieć swoje modele, wydrukowaną czytelną rozpiskę, kostki, miarkę oraz wszystkie zasady z których zamierza korzystać.
Sędziują: Andrzej Schonthaler i Jakub Kośla
PUNKTACJA:
DP zależnie od różnicy VP
0-4 - 10/10
5-9 - 11/9
10-14 - 12/8
15-19 - 13/7
20-24 - 14/6
25-29 - 15-5
30-34 - 16/4
35-39 - 17/3
40-44 - 18/2
45-49 - 19/1
50+ - 20/0
W wypadku nie rozegrania minimum 3 pełnych rund - wpisujemy aktualny wynik w VP i wynik 10:10 dla obu graczy
Jeżeli pozostało mniej niż 15 min - rozpocząć kolejną rundę można tylko i wyłącznie za zgodą sędziego (i tu jeszcze raz sugeruję zegar szachowy)
PUNKTY KARNE:
Brak wydrukowanej rozpiski: -2 DP
Brak akcesoriów do gry (kostki, miarka, zasady): -2 DP
Nie oddanie wyników sędziemu: 0:0 za bitwę dla obu graczy
Granie nielegalną rozpiską: wyzerowanie punktów
Oszukiwanie, celowe wprowadzanie przeciwnika w błąd: dyskwalifikacja
Głośne przeklinanie i obrażanie innych uczestników imprezy: -2 DP lub dyskwalifikacja (decyzja sędziów)
PUNKTY DODATKOWE:
Pomalowana armia w 50%: +1 DP
Pomalowana armia w 100%: +2 DP
(Modele muszą mieć wykończone podstawki, żeby zostały uznane za pomalowane)
Decyzja, czy model jest pomalowany należy do sędziego.
NAGRODY
WARHOG.PL sponsoruje nagrody dla zdobywców trzech pierwszych miejsc.
Dodatkowo, w trakcie imprezy każdy z uczestników może wskazać jednego gracza, który, jego zdaniem, ma najlepiej prezentującą się armię (malowanie, konwersje, wykończenie, ogólny efekt wow). Gracz, który zdobędzie w ten sposób najwięcej głosów, otrzymuje od WARHOG.PL specjalną nagrodę dla Klimaciarza Turnieju.
I oczywiście żeby tradycji stało się zadość – gracz, który zdobędzie ostanie miejsce, otrzymuje darmową wejściówkę na kolejny turniej 🙂