Liczba miejsc: 14
-Adres: WARHOG.PL, Mickiewicza 19a, 26-600 Radom
-Data: 24.02.2024 (sobota)
-Koszt: 30zł całość na nagrody
-Format: 2000pkt
-Budowa armii: battle-forged, matched play, bez zasady Understrenght Units, bez legend i opcji indeksowych.
-Zasady: 10ed Warhammera 40000, Leviathan Tournament Pack, FAQ WTC, zasady wydane do 16.02.2023
-Stoły: 60”x44"
-Sędziuje: Andrzej „Regis” Schonthaler
-Termin wrzucania rozpisek do godziny 23:59 dnia 22 lutego

I gra – Scorched Earth / Chilling Rain / Hammer and Anvil
II gra – Take & Hold / Chilling Rain / Search & Destroy
III gra –
Priority Targets / Chilling Rain / Sweeping Engagement

Rozkład godzinowy:
9:00 – 11:50 - I gra
12:05 – 14:55 - II gra
15:10- 18:00 - III gra
18:10 - ogłoszenie wyników

Czas na grę: 170 minut, użycie zegara szachowego jest obowiązkowe, po 80 minut na gracza przy użyciu zegarów szachowych, pozostałe 10 minut na wybór misji, rezerw i ustawienie terenów itd.
UWAGA: Zegar szachowy jest OBOWIĄZKOWY, nie używanie go może skutkować nałożeniem na graczy przez sędziego punktów karnych.
Na 15 minut przed końcem czasu danej gry, nie rozpoczynamy kolejnej rundy.

Rozpiska:
Format powinien być czytelny, z wypunktowaniem opcjonalnego wyposażenia
Format z apki GW jest dopuszczalny
Proszę podliczyć ile oddajecie z Bring It Down i Assasination

Zapisy do dnia 22.02 godziny 23:59 na TourneyKeeperze należy też wrzucić rozpiskę do godziny 23:59 tego samego dnia
Wieczorem w piątek 23.02 zostaną także utworzone paringi na pierwszą rundę, wszelkie challenge proszę zgłaszać do czwartku.


Każdy gracz powinien sprawdzić listę przeciwnika i zgłosić
ewentualne błędy sędziemu.
Punkty karne:

- 5 DP spóźnienie się na 1 i kolejną rundę turnieju
- 5 DP brak wrzuconej rozpiski na TK do godziny 23:59 dnia 22.02
- 3 DP za spóźnione oddanie wyników do 5 minut po czasie (dla obu graczy lub tego, który przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
- 5 DP za spóźnione oddanie wyników do 10 minut po czasie (dla obu graczy lub tego, który przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
- 10 DP za spóźnione oddanie wyników po 10 minutach po czasie (dla obu graczy lub tego, który przekroczył czas jeśli zegar był w użyciu)
-1-60 DP - zależnie od przewinienia i decyzji sędziego
- 5 DP – brak przygotowania do turnieju (zasady armii, kostki, miarka)
- 5 DP – brak sprawdzenia rozpiski przeciwnika (nie naliczamy, jeśli przeciwnik nie wgrał rozpiski

Modelarka:
- Armia Battle Ready – 5 DP
- Armia prawie gotowa (WYSIWYG + ponad 50% modeli pomalowane albo całość armii pomalowana, ale bez WYSIWYG) – 2 DP
- Proxy/druki/konwersje: proxy są niedopuszczalne, druki są akceptowane o ile odpowiadają oryginalnemu i aktualnemu modelowi. Jeżeli masz wątpliwości czy twój model jest akceptowalny – zgłoś model do Andrzeja Schonthaler lub Pawła Koneckiego do akceptacji. Ta sama zasada dotyczy konwersji
- Dozwolony jest uproszczony WYSIWYG

Punkty dodatkowe i punkty karne przyznawane są po trzeciej grze (bez wpływu na parowania).
Kolejność miejsc ustalana jest na podstawie:
W pierwszej kolejności liczymy duże punkty (DP). W przypadku remisu pierwszeństwo mają punkty uzyskane z gier. W przypadku dalszego remisu sprawdzamy różnicę VP ze wszystkich gier.

Różnica VP = wynik końcowy DP
0-4 ............................... 10 - 10
5-9 ............................... 11 - 9
10-14 ........................... 12 - 8
15-19 ........................... 13 - 7
20-24 ........................... 14 - 6
25-29 ........................... 15 - 5
30-34 ........................... 16 - 4
35-39 ........................... 17 - 3
40-44 ........................... 18 - 2
45-49 ........................... 19 - 1
50+ .............................. 20 – 0


TERENY:
Przy każdym ze stołów będzie się znajdować instrukcja dotycząca terenów
Kolejność czynności rozgrywanych przed bitwą:
Zgodnie z GT Leviathan
BYE i spóźnienia:
- Jak będzie nieparzyście, to TO ma BYE w pierwszej, wyjątkiem jest sytuacja gdy będzie osoba spóźniona po oficjalnym rozpoczęciu (wtedy ona dostaje)
- BYE w pierwszej grze wart jest 15 DP, w drugiej 13, w trzeciej 11 DP
- BYE zawsze daje 0 w małych (nie dotyczy W/D/L)
- Splity dozwolone w każdej grze
- Split zawsze wynosi 10:10 w dużych i 0:0 w małych